4| ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ.;;;;;;

322 23 2
                                    

-Παρακαλώ
Μου επιτρέπει να μπω μέσα και μπαίνω.

-Δεν σου βάζω και την τελευταία περίοδο αποβολή.. χώνεψε το..
Ήταν το πρώτο πράγμα που μου είπε . Έλεος. Ούτε καν να με ακούσει τι θέλω;;

-Δεν είναι για αυτό .. δηλαδή έχει να κάνει κατά κάποιον τρόπο με αυτό... Πρέπει να φύγω.

-Α ναι;; Καλέ γιατί δεν μου το λες;;; Μα το κανονίσουμε.. απλά καθημερινά πράγματα..
Μου κάνεις πλάκα;; 3 περιόδους αποβολή σου έχουμε βάλει. Την τελευταία περίοδο, με το χτύπημα του κουδουνιού μπορείς να φύγεις.
Με ειρωνεύεται κιόλας τρομάρα του!!

-Δεν καταλάβαινετε!! . Πρέπει να φύγω τώρα . Είναι επείγον !

-Πιστεύεις πως μπορείς να κάνεις ότι θες εδώ μέσα;

-Καλά. Εγώ θα φύγω και ότι θέλετε κάντε!
Του είπα εκνευριστικά και πήγα να φύγω από το γραφείο του

-Συγγνώμη;;; Πού πας;;;
Μου φωνάζει.

-Θα πάρω τηλέφωνο τους γονείς σου!

-Έγινε! Αν σας απαντήσουν, πέστε μου το και εμένα...
Εκνευρίστηκα. Κανείς δεν ξέρει και ούτε θέλει να μάθει ποιος είσαι.. αλλά το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το πως φέρεσαι.

Δεν έχει σημασία και να του έλεγα πως δεν έχω γονείς.
Δεν θα με λυπηθεί για αυτό. Άλλωστε δεν έχει σημασία όλο αυτό. Καλύτερα έτσι.
Έφυγα τρέχοντας από το γραφείο και πήγα στο νοσοκομείο. Έπρεπε να δω την Χρύσω. Δεν έχει κανέναν, πάρα μόνο εμένα κι την Σάρα. Ρωτάω στις πληροφορίες για το περιστατικό και με παίρνουν στο δωμάτιο . Την βλέπω ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι και το πόδι της γεμάτο επιδέσμους.. γύψοι;; Δεν ξέρω τι απ'τα δύο είναι. 

-Γειαα...
Λέω συμπονετικά και την αγκαλιάζω..

-Τι έγινε;; Πώς έγινε;;;;;
Ρωτάω αγχωμένη εχοντας την στην αγκαλιά μου σαν αρκουδάκι.

-Ξέρεις τώρα πως έχουν τα πράγματα με την Ρυθμική γυμναστική .,
Ανακουφίστηκα τόσο που η Σάρα ήταν μαζί της.. αφού πηγαίνουν στο ηδιο σχολείο.. τουλάχιστον έχουν η μία την άλλη..

-Ωχχ .. πόνεσε πολύ ε;

-Είχα κάνει βλακεία... τώρα που το σκέφτομαι ήταν αστείο , αλλά γαμώτο το έσπασα..

Teach LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang