-Ούτε καν.. ετεροθαλής αδελφός της Νάσιας είναι
Ενημερώνω τον Οδυσσέα.-Α μάλιστα..
-Ομορφόπαιδο είναι...
Λέει προσπαθόντας να μην με κοιτάξει.. αχου τον!! Δεν το πιστεύω πως ζήλεψε!! Νόμιζα είχε καταλάβει πως είμαι δική του και μόνο δική τουυ!
Τον κοιτάζω-Αλήθεια;; Ούτε που το πρόσεξα
Τον φιλάω στο μάγουλο ενώ οδηγούσε.
Φτάνουμε στο σπίτι.
Με το που μπαίνουμε στο σπίτι βλέπουμε τον Τζοναθαν στην κουζίνα να μαγειρεύει-Τι κάνεις;;;
Τον ρωτάει ο Οδυσσέας.-Κάνω κάτι να φάμε.
-Δεν σου το ζήτησε κανείς.. γιατί δεν μπορείς για μια φορά στην ζωή σου να κάνεις αυτό που σου είπε κάποιος και συγκεκριμένα ο γιατρός;;
-Ο γιατρός είπε όποτε νιώσω έτοιμος να περπατήσω, να κάνω λίγα βήματα, τι αρπάζεσαι τώρα;; Σιγά το βήμα που έκανα, από το σαλόνι μέχρι την κουζίνα.
Δεν είμαι και τελείως ΑΧΡΗΣΤΟΣ .-Τέλος πάντων, τι να σου πω.
-Σας αρέσουν τα μακαρόνια; Δεν ξέρω και κάτι άλλο να κάνω..
Με ρωτάει ο Τζόναθαν.-Μια χαρά είναι.. δεν χρειαζόταν να μας μαγειρέψεις..
-Καλά. Μπορεί να βάλει κάποιος τα πιάτα;
Λέει και πηγαίνω στον πάγκο να πάρω τα πιάτα. Τα βάζω στο τραπέζι της κουζίνας και εγώ και ο Οδυσσέας καθόμαστε δίπλα δίπλα.
Ενώ καθόμασταν να φάμε ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο του Οδυσσέα που το είχε αφήσει στο δωμάτιο. Πηγαίνει να το απαντήσει χωρίς να γυρίσει πίσω.
Μίλαγε για κανένα δεκάλεπτο και δεν ερχόταν.Εγώ είχα παραμείνει μόνη με τον Τζόνθαν να τρώμε στη κουζίνα.
Κοίταζα προς τον διάδρομο του δωματίου διακριτικά.-Σ'αρεσουν;;
Ρωτάει ξαφνικά ο Τζόναθαν διακόπτοντας τη σκέψη μου.-Εε;
Τον ρωτάω αλλά το μυαλό μου το είχα στον Οδυσσέα. Γιατί μιλάει τόση ώρα ; Υπερβολική είμαι έτσι;-Τα μακαρόνια.
-Ααα.. ναι μια χαρά είναι.
-Ωραια.
-Ώστε είσα τελειόφοιτη φέτος ε;
Με κοίταζε παράξενα αφού προφανώς και πρόσεξε πως είχα κολλήσει στο τι κάνει ο Οδυσσέας. Και η ερωτησούλα για το αν είμαι τελειόφοιτη; Φυσικά και ξέρει πως είμαι, απλά δεν βρήκε κάτι άλλο να πει για να μου αποσπάσει τη προσοχή.
YOU ARE READING
Teach Love
RomanceΗ Ναταλία είναι σχεδόν 18 χρονών, ορφανή, αντιδραστική και αρκετοί θα έλεγαν και αντικοινωνική. Έχει ως μοναδικό σκοπό την αποβολή της από το σχολείο. Θα καταφέρει να σταθεί ενάντια σε οποιοδήποτε εμπόδιο;; Και αν ένα συγκεκριμένο εμπόδιο σταθεί α...