2| ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ JUNIOR??

426 29 0
                                    


-ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ;; ΑΚΟΜΗ ΕΤΣΙ ;;
Έτσι ακριβώς περίμενα να αντιδράσει η Συρματοπουλου.

-Βαριέμαι να πάω σπίτι..δεν έχω και μέσο κιόλας..

-ΒΑΡΙΕΣΑΙ ;; ΒΑΡΙΕΣΑΙ;;; Για έλα να σε πάω εγώ μην κουράζουμε την κυρία ΝΑΤΑΛΙΑ !
Μου φωνάζει και μου αρπάζει το χέρι . Με τραβάει και πηγαίνουμε ξανά κάτω στον διευθυντή.

Ανοίγει την πόρτα του διευθυντή χωρίς να χτυπήσει την πόρτα..  και ως αναμενόμενο, αρχίζει τα παράπονα της προς το άτομο μου.
Και εγώ να είμαι σε μία άκρη περιμένοντας για την αποβολή.. σαν καλό και ήσυχο κοριτσάκι που είμαι...
εμμ.. κάποιες φορές.

-ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!! ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ !! ΑΝΤΙΜΙΛΑΕΙ !! ΕΙΡΩΝΕΤΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ !! ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣ ΒΕΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΑΛΛΕΞΕΙ;;;!

-Κυρία μου ηρεμήστε σας παρακαλώ..
Πάντα ήρεμος αυτός ο άνθρωπος..

-ΠΩΣ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ;; ΜΕ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΜΗΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!! !
Του έδειχνε το τζιν μου

-ΣΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ;; ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΡΟΥΧΑ
Θα το πάθω εγώ το εγκεφαλικό τώρα . Άκου τα σχισμένα τζιν να είναι πρόστυχα . Θα τρελαθούμε

-Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΥΧΑ . Μοδάτα είναι κυρία!

-ΣΙΩΠΗ ! ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΗ

-ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΒΟΛΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΩ ;;!

-ΜΙΑ;; 3 ΘΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ ΚΑΗΜΕΝΗ ΜΟΥ !! Να μάθεις να έχεις τρόπους ! ΑΝΑΓΩΓΗ !!
Συμφώνησε με τον διευθυντή και μου έβαλαν τελικά 2 μέρες αποβολή. Έφυγα από το σχολείο και άρχισα να κάνω βόλτες στους δρόμους .

ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΒΔΟΜΑΔΑ..και όλα πήγαιναν με τον ίδιο ρυθμό . Πήγαινα στο γραφείο του διευθυντή κάθε δύο περιόδους .

-ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΥΡΙΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΑ! ΜΟΥ ΕΛΙΩΣΕ ΤΟΝ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ! ΓΕΜΙΣΑ ΜΕΛΑΝΙ ΚΥΡΙΕ !! ΜΕΛΑΝΙΙΙ!
ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΟΥ !!
Με δείχνει εμένα κατηγορηματικά και προσπαθώ να συγκρατηθώ.. μην γελάσω δηλαδή..

-ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ! ΕΒΑΛΕ ΠΟΠΚΟΡΝ ΣΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΕΝ ΩΡΑΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ... ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ .... ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ

-ΜΠΟΥΜΜ ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ !! ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΟΛΟΣ !
Τρόμαξε και τον άνθρωπο αυτή .. πρέπει να δώσει και καλά περιγραφή σε ότι κάνω .

Teach LoveWhere stories live. Discover now