-Τι ακριβώς νομίζεις πως κάνεις ΝΕΑΡΕ ΜΟΥ; Μάθε να σέβεσαι τον χώρο.. και ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!
Άρχισε να φωνάζει ο Οδυσσέας και εγώ απλά είχα κολλήσει και τον κοίταζα.
Δεν περίμενα καθόλου να το κάνει αυτό μπροστά από όλους. Σαν να τον έβλεπα να λάμπειι!! Αωω
Έσπρωξε τον Θεόδωρο για να σταματήσει να με φιλάει!Απίστευτο!
-Σας παρακαλώ! Να ηρεμήσουμε λίγο!!
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΝΑ ΛΕΠΤΑΚΙ
Μου λέει η κυρία Σιρματοπουλου Θυμωμένη. ΓΟΥΑΤ; Εγώ έφταιξα τώρα;
Μου κάνετε πλάκα έτσι ;;;
Όχι ;;Πηγαίνω κοντά της, απομονωμένα από όλους τους άλλους
-ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ;; Η εκδρομή αυτή είναι εκπαιδευτική!! Δεν επιτρέπονται ούτε φιλιά, ΟΥΤΕ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΤΖΙΝ!
Θα να τρελάνει αυτή η κοπέλα!! ΕΓΩ ΕΦΤΑΙΞΑ ΤΩΡΑ;; Τι εκπαιδευτική εκδρομή και κοντά τζιν λέει;; ΤΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΛΕΕΙ;; Το ότι και άλλα κορίτσια φοράνε σορτσάκια , αυτό δεν το προσέχει!Αλλά φυσικά. Όταν τα κάνει αυτά η Ναταλία, τότε είναι που πειράζει . Εγώ είμαι το κακό παράδειγμα και εγώ είμαι το μαύρο πρόβατο της υπόθεσης!
-ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ;; Α από όσο βλέπω, δεν είμαι η μόνη που φοράω σορτσάκι ΚΥΡΙΑ
ΔΕΝ άντεξα.. υποσχέθηκα πως δεν θα αντιμιλήσω σε κανένα στην εκδρομή, αλλά αυτό παραπάει. Ε όχι και να μου την λένε από πάνω χωρίς να φταίω-ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΥΨΩΣΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΣΟΥ;; ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΑΝ ΜΙΛΑΣ;;
Ρεζίλι έχεις κάνει ΤΟ ΣΟΧΛΕΙΟ ΜΑΣ! Μπροστά από την ξεναγό, ΤΟΣΟ κόσμο, ΕΣΥ ΝΑ ΣΑΛΙΑΡΙΖΕΙΣ!
ΤΙΙ ΛΕΕΙΙΙΙΙ!! ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΕΙΙΙΙΙΙΙΙ-ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΦΙΛΗΣΕ!
-ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΕ ΦΙΛΗΣΕ .. αυτό λέμε ΤΩΡΑ;; ΑΣ ΜΗΝ ΦΟΡΟΥΣΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΟ ΤΖΙΝ ,ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΣ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΗΣΕΙ!
-Α τώρα εγώ φταίω ΠΑΛΙ;
-Μην με ειρωνεύεσαι εμένα Οικονόμου!! Ήμουν σίγουρη πως θα χαλούσες την ηρεμία αυτής της εκδρομής!
Ποιαν ηρεμία καλέ;;-Εγώ χάλασα την εκδρομή σας;;
-ΦΥΣΙΚΑ ΕΣΥ! Δεν είμαστε εδώ ούτε ψυχολόγοι για να σε βάλουμε σε τάξη, ΟΥΤΕ ορφανοτροφείο! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΒΟΗΘΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
Σου επιτρέψαμε να είσαι σε αυτήν την εκδρομή μόνο και μόνο για αυτά που σου συμβαίνουν!!
Α πείτε καλέ πως με λυπάστε κιόλας!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teach Love
RomanceΗ Ναταλία είναι σχεδόν 18 χρονών, ορφανή, αντιδραστική και αρκετοί θα έλεγαν και αντικοινωνική. Έχει ως μοναδικό σκοπό την αποβολή της από το σχολείο. Θα καταφέρει να σταθεί ενάντια σε οποιοδήποτε εμπόδιο;; Και αν ένα συγκεκριμένο εμπόδιο σταθεί α...