-Ε να μου πεις ρε φίλε!! Ή προτιμάς να το πεις με τον υπεύθυνο;; Χεστης είσαι;;;;
Του λέει ο Λάλος και έβλεπα τον Οδυσσέα που φούντωνε. Όρμησε κατά πάνω του και τον έσπρωξε απειλητικά.
Ο Λαλος άρχισε να του μοιράζει μπουνιές και ο Οδυσσέας να ανταποδίδει με το παραπάνω.
Όλα έγιναν σε δευτερόλεπτα.
Άρχισα εγώ να φωνάζω-ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ!!! ΟΔΥΣΣΕΑ ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ!!
Φώναζα αφού το περισσότερο ξύλο το έτρωγε ο Λάλος..όσο και αν μέσα μου μπορεί να ήθελα να γίνει όλο αυτό.. σίγουρα δεν θέλω ούτε και να τον σκοτώσει..-ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕΕΕ!!
Προσπάθησα να μπω ανάμεσα τους αλλά με έσπρωξαν αμέσως.
Κοίταζα πραγματικά την αδιαφορία του κόσμου. Όλοι κάθονταν στα τραπεζια τους, γελάγανε και σπάζανε πλάκα..
Φώναζα μόνη μου σαν τρελή και προσπαθούσα να τους κάνω να σταματήσουν.. και ο κόσμος τίποτα..
άλλοι μάλιστα τραβάγανε και βίντεο κιόλας!!Σε μια στιγμή βλέπω τον Λαλο να σπρώχνει με δύναμη τον Οδυσσέα και να πέφτει κάτω. Ανέβηκε από πάνω του και άρχισε να του χαρίζει μπουνιές.. αμέτρητες.
Ο Οδυσσέας κλότσησε τον Λαλο, και σέρνονταν ο ένας πάνω στον άλλο στο πάτωμα. Ξαφνικά μπαίνει στο μαγαζί ο Λένος-ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ;;;;;;
Φωνάζει ο Λένος και τρέχει κατά πάνω μας.
Μπήκε αμέσως ανάμεσα τους και προσπάθησε να τους χωρίσει όπως και εγώ με την βοήθεια του.
Ο Λένος άρπαξε τον Οδυσσέα και κρατούσε τα χέρια του πίσω από την πλάτη του Οδυσσέα και εγώ προσπαθούσα όσο γίνεται να κρατήσω και να ηρεμήσω τον Λαλο.-ΤΙ ΕΓΙΝΕ???
Με ρωτάει ο Λένος αφού κατάλαβε αμέσως ποιος είναι ο Οδυσσέας και για ποιον λόγο θα μπορούσε να ξεκινήσει αυτός ο καβγάς.-Τον ξέρουμε βλέπω;;;; Οδυσσέα τον είπες;;; Α ΓΙΑ ΣΟΥ... Ε ΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ.. και ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΖΗ ΡΕ ΝΑΤΑΛΙΑ;; ΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ!! ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΠΛΑΚΟΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΣΟΥ!
Παίρνει το σακάκι του από κάτω και φεύγει θυμωμένος.-ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!
Λέω στον Οδυσσέα θυμωμένα-ΣΟΡΥ ΚΙΟΛΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ ΕΕ! ΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ! ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!
-ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΜΑ;; ΝΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΠΟΣΟ ΕΤΡΕΜΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΧΟΥΦΤΩΣΕ Ε;; ΔΕΝ έβλεπα τον ΑΛΛΟ ΠΟΣΟ ΜΑΚΑΚΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΞΑΝΑ ΝΑ ΣΕ ΧΟΥΦΤΩΣΕΙ!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teach Love
RomanceΗ Ναταλία είναι σχεδόν 18 χρονών, ορφανή, αντιδραστική και αρκετοί θα έλεγαν και αντικοινωνική. Έχει ως μοναδικό σκοπό την αποβολή της από το σχολείο. Θα καταφέρει να σταθεί ενάντια σε οποιοδήποτε εμπόδιο;; Και αν ένα συγκεκριμένο εμπόδιο σταθεί α...