-Φένεσαι για εύκολη πάντως... αλλά τα φαινόμενα απατούν.. τίποτα δεν έγινε με τον Γιάννο έτσι;;
Ααα Μάλιστα... φίλος με τον Γιάννο είναι.. δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι ένα πράγμα-Ναι ε;;; Αυτό συμπεράνεις ;;;
Του λέω προσπαθόντας να συγκρατήσω την ψυχραιμία μου.. πράγμα που προφανώς και δεν μπορούσα να κρύβω. Με κοίταζε.. με κοίταζε.. και εγώ προσπαθούσα να μην εκραγώ-Τι;;; Θα μας κάνεις ντα;;;
-Νομίζεις πως δεν μπορώ ;;;
Του λεω φανερά γιατί έπρεπε κάτι να πω
Γέλασε αμέσως-Συγγνώμη κιόλας, γιατί μπορεί να μην άκουσα καλά... τι είπες ;; Πως μπορείς να τα βάλεις μαζί μου;;
Με ρωτάει γελώντας-Ακριβώς αυτό είπα
Ξαναγέλασε-Καλά.. Χτύπα τα χέρια μου .
Μου δείχνει μπροστά τα χέρια του και έπρεπε να αρχίσω και καλά να τον χτυπάω με τα χέρια . αποφασίζω να το κάνω και του χτυπάω-Ελάτε ρε παιδιά.. κόψτε το!!
Επέμενε ο Σάββας αλλά όσο πήγαιναν δυναμωναν τα χτυπήματα στα χέρια του.. σαν να του χάριζα μπουνιές-Αυτό είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις ;; Αλλά ναι, ξέχασα.. είσαι συνηθισμένη να τρως μόνο ξύλο.
Προχώρησα πάνω του και του μοίραζα χαστούκια και σπρωξίματα.Η αλήθεια είναι πως δεν με χτύπαγε αυτός... απλώς έκανε άμυνα.. δεν είναι σαν τον Γιάννο.. που αυτός με χαστούκιζε.. και με άρπαξε από τον λαιμό.-Ρε σεις! Διαλύστε το!
Μας φώναζε ο Σάββας αλλά εμείς εκεί.. συνεχίζαμε να σπρώχνουμε ο ένας τον άλλο-Μικρούλα!
Μου λέει και μου σπάζει τα νεύρα ακόμη περισσότερο . Αρχίζει να με τραβάει ο Σάββας να σταματήσω να τον σπρώχνω και να προσπαθώ να τον κτυπήσω .. άρχισαν να μπαίνουν οι συμμαθητές μου στην τάξη .. και Όλοι φυσικά έσπασαν πλάκα και γελούσαν . Εμείς εκεί.. συνεχίσαμε την δουλειά μας.. μέχρι που μαζί νε τους συμμαθητές μου μπήκε και ο άλλος.. ο κουστουμάκιας.. ναι καλά ακούσατε . Έτσι θα τον λεω. Ο κύριος Οδυσσέας. Για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμη.-Τι κάνετε;;;; Άντε παλι!
Φωνάζει και έσπρωχνε το πλήθος για να φτάσει εκεί όπου βρισκόμασταν.-Άντε σας παρακαλώ ! Διαλύστε το τώρα!
Μας έλεγε αλλά τον γράφαμε
YOU ARE READING
Teach Love
RomanceΗ Ναταλία είναι σχεδόν 18 χρονών, ορφανή, αντιδραστική και αρκετοί θα έλεγαν και αντικοινωνική. Έχει ως μοναδικό σκοπό την αποβολή της από το σχολείο. Θα καταφέρει να σταθεί ενάντια σε οποιοδήποτε εμπόδιο;; Και αν ένα συγκεκριμένο εμπόδιο σταθεί α...