88| Deal?

185 17 0
                                    

         **ΠΛΕΥΡΑ ΝΑΤΑΛΙΑΣ**

Δεν μπορώ να αγνοήσω την υπομονή του Οδυσσέα.. δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη για αυτό.. αλλά αυτό πιστεύω. Και παίρνω θάρρος από τη συμπεριφορά του.Ξέρω πως ότι και να συμβεί.. αν κάτι, πάει στραβά.. δεν θα ξενερώσει μαζί μου, ή τουλάχιστον αν βαθιά μέσα του ξενερώσει, δεν θα το δείξει ποτέ σε εμένα..

-Είσαι σίγουρη..;;
Με ρωτάει φοβισμένος.

-Μόνο μαζί σου νιώθω έτοιμη..
Τον βλέπω να σηκώνει τη μέση του και να έρχεται από πάνω μου.

-Σ'αγαπάω.. το ξέρεις αυτό;;
Μου λέει τόσο γλυκά που αν μπορούσα, θα έκλαιγα από συγκίνηση.. αλλά αυτό δεν πρέπει να το κάνω..
το λιγότερο που θέλει ο Οδυσσέας τώρα είναι να κλάψω πριν να κάνουμε έρωτα.

-Σ'αγαπώ
Απαντάω και μου δίνει ένα φιλί.
Τα φιλιά του πολλαπλασιάζονταν στο πρόσωπο μου.

-Αν κάτι δεν σαρέσει.. μου το λες και το κόβουμε.. σύμφωνοι;;
Με ρωτάει γλυκά

-Σύμφωνοι..

-Έλα εδώ..
λέει με ένα χαμόγελο και με τραβάει στην αγκαλιά του.
Αφού είμαι σχεδόν από πάνω του και τον γεμίζω φιλιά, κάνει την προσπάθεια του να βγάλει την φανέλα του.
Τα χέρια του ακουμπούσαν τη μέση του ενώ προσπαθούσε να την βγάλει.
Ακουμπάω τα χέρια του προσφέροντας να του τη βγάλω και με κοιτάζει.

-Να το κάνω εγώ;;
Τον ρωτάω και απομακρύνει τα χέρια του αφήνοντας με να το κάνω εγώ. Ακουμπάω τα χέρια μου στην μέση του και τα δάχτυλα μου τυλίγουν την φανέλα του. Σηκώνεται λίγο ώστε να το κάνει πιο εύκολο και την περνάω από το κεφάλι του βγάζοντας την. Την αφήνω στο πλάι.
Με φέρνει κοντά του και με φιλάει ξανά.
Σε απόσταση αναπνοής όπου και είμασταν, κάνει το ίδιο με τη σειρά του και μένω με τα εσώρουχα.
Με φιλάει στον λαιμό γλυκά.
Έρχεται από πάνω μου και με φυλακίζει με τα χέρια του.
Τα φιλιά του γλίστραγαν από τον λαιμό μου στο στήθος μου..σιγά σιγά στην κοιλιά μου.., και τα χέρια του ακούμπησαν στη μέση μου για να βγάλει το κολάν μου.

-Είσαι εντάξει;;
Με ρώτησε προφανώς και γιατί έτρεμα από αγωνία και ομολογώ να πω αυτή τη φορά χωρίς φόβο.

-Ναιι
Του δίνω ένα χαμόγελο
Μου κατεβάζει το κολάν και συνεχίζει να με φιλάει. Βγάζει το τζιν του και το αφήνει κάτω. Κάνω το μοιραίο λάθος να κοιτάξω το σημείο στο μποξεράκι του, πράγμα που πρόσεξε..
Μου χαμογέλασε ντροπαλά καταλαβαίνοντας τι είχα κοιτάξει και δεν μπορούσα παρά να κοκκινίσω.

-Αναστατωμένο σε βρίσκωω..
Λέω ντροπαλά για να τον πειράξω.

-Μπορεί λιγάκι..
Λέει και χαμογέλασα. Πήγα και κάθισα στα πόδια του ενώ ήταν ξαπλωμένος και αφού δεν το περίμενε αναστέναξε..
αισθανόμουν την στύση του, κάτι που με έκανε για κάποιον λόγο να αισθανθώ άβολα. Πρώτη φορά έρχομαι τόσο κοντά με τον Οδυσσέα.. και θα έρθουμε ακόμη πιο κοντά..
Τον φίλαγα και είχα κομπλάρει.. παρόλο που ξέρω πως ο Οδυσσέας είναι άντρας και πολύ πιθανό αν όχι σίγουρο, να θέλει ότι θέλουν όλοι οι άντρες, δίσταζα να κάνω το οτιδήποτε και βρισκόμουν σε αμηχανία.

-Είσαι εντάξει να το βγάλω;;
Ρωτάει για το εσώρουχο μου..

-Ναι..
απάντησα για κάποιον λόγο πανέτοιμη..
Μου βγάζει το εσώρουχο και ενώ ήταν από πάνω μου αρχίζει να με φιλάει..
ενώ με φίλαγε αισθάνομαι το χέρι του ανάμεσα στα πόδια μου να με χαϊδεύει..
η αναπνοή μου άρχισε να αυξάνεται.. σκεφτόμουν τόσα πολλά, και τα φιλιά του Οδυσσέα, με έκαναν να μην μπορώ να σκεφτώ. Σαν να φίλαγα τον Οδυσσέα και παράλληλα να αισθανόμουν ένα ωραίο και περίεργο άγγιγμα σε αυτό το σημείο.
Κατέβασε το μποξεράκι του και με κοίταξε..

-Όταν θες να σταματήσω.. το λες.. έγινε..;
Με ξανα ρωτάει πράγμα που θεώρησα τόσο γλυκό.. που ήθελα να κάνω τόσα μαζί του.

-Ναι...
Απάντησα και ήρθε ακόμη πιο κοντά του. Το βλέμμα του ήταν καρφωμένο στο δικό μου.. ξαφνικά αισθάνομαι κάτι σκληρό να ακουμπάει ανάμεσα στα πόδια μου.. και ένα περίεργο τσούξιμο άρχισα να αισθάνομαι μέχρι που δεν μπορούσε να πάει άλλο..
εκεί αισθάνθηκα τον Οδυσσέα πιο κοντά μου από ποτέ...
Άρχισε να μπαινοβγαίνει πάρα πολύ αργά μέσα μου και αισθανόμουν το τσούξιμο να γίνεται όλο και πιο δυνατό.. για κάθε μορφασμό που έκανα με το πρόσωπο μου.. τόσο επιβράδυνε ο Οδυσσέας και έκανε τα πράγματα καλύτερα.
Το αίσθημα ήταν απερίγραπτο, αλλά και υπέροχο.
Σήκωσε το χέρι μου πάνω από το κεφάλι μου και τύλιξε το χέρι του στο δικό μου γλυκά.
Με φιλάει γλυκά στο στόμα και με κοιτάζει..

-Να σταματήσω..;
Ρωτάει προσπαθώντας να πάρει ανάσα.

-Όχι.. Μ'αρέσει..
Απαντάω και χαρίζουμε ένα χαμόγελο ο ένας στον άλλο..το χέρι μου ανακάτευε απαλά τα μαλλιά του ενώ είχε το κεφάλι του στον λαιμό μου.

Και κάπως έτσι αυτό το βράδυ έγινε το καλύτερο μου...

Teach LoveWhere stories live. Discover now