Ecmel EREL
Hayatımda hiç kimsenin kendime inandırmaya çalışmadım. Hatta acıklama gereği bile duymadım ama bu gúnlerde duvarlarımı bir bir yıkıyordum.
Bu gün lanet olsun ki Tugayla sirkette önemli bir işimiz toplantımız vardı. Bu yüzden de Tugayı yanıma cağırıp cici kızı yanlız bırakmıştım ama o şerefsizin cici kıza saldıracağı aklımın ucundan geçmemişti.
Şirkette toplantıya ara verildikten sonra telefonumdan cici kızın odasında ki kameralara baktığımda kameraların kapandığını görünce bir terslik olduğunu anlayıp hızla Tugayın yanına otoparka gittim. Arabanın başında su ve yağıyla ilgileniyordu.
"Bu kameralar neden kapalı?"
Kasları catılırken
"Bilmiyorum efendim. Ben giderken acık bırakmıştım kameraları izlemek istersiniz diye ama hemen Cengizi arayıp sorayım."deyip telefonunu cıkarttı.
Tugay telefonuyla cici kızın yanına bıraktığımız Cengizi ararken sertce cenemi kaşıdım. Bir terslik vardı.
"Açmıyor efendim."
Sinirden gülerken hızla arabaya geçtim.
"Kaputu kapat ve bin. Bir terslik var."
Tugay hızla kaputu kapatıp söför koltuğunun yanına geçti.
"Efendim ben kullan..."
"Kes sesini. Dua et o adam güvenilir olsun. Duan et."diyerek gaza yüklendim.
Sinir bedenimi ele gecirirken elimi yumruk yapıp ısırdım.
"İnşirahın yanına koyduğun oğlan güvenilir mi?"
"Yeni girdi bu islere efendim. Daha önceden bardaydı."
Güldüm.
"Sende bardan yeni cıkma bir p*ci cici kızın yanına koydun öyle mi? Neyse bir varalımda ben o zaman sana soracağım."deyip gaza daha da yüklendim ama Tugay tek bir kelime etmedi çünkü haklıydım.
Depoya geldiğimde arabayı sert bir şekilde durdurup arabadan indim. Korumalar kendine ceki düzen veririken konuştum.
"Cengiz denen adam nerde?"
Koruma yutkunup
"Efendim içeri girmişti İnşirahın yeme...."lafını bölen cığlık sesiyle hızlı adımlarla iceri girdim.
Yalvarıslar ve cığlıklar depoyu inletiyordu. Benden yardım istediğini duyunca ise kan beynime sıcradı.
Cici kız sadece beni zor durumda olduğu zaman cağırırdı?
Tam İnşirahın odasına girecekken Tugayda pesimden gelip birden kolumu tuttu.
"Bırak lan."
"Efemdim siz iceri girmeyin camdan bakın ben halledeciğim."
Dediğinde haklıydı. Beni görmesi hiç iyi olmazdı heleki onun icin planlarım varken.
Yumruğumu sıkıp duvara yumruk attım. Benden yardım istiyordu ama ben yanına gidemiyordu bile. Camlı odaya gimemle İnşirahı görmem bir oldu. Onu bu hale nasıl sokmuştu? Bu adamı kesin öldürecektim. Tugay İnşirahın üstündeki adamı alır almaz cici kız kapıya koştu ama onu kaçmadan tuttum tırnaklarını bana gecirsede bırakmadım. Bana vurdu saydırdı canımı yakmaya çalıştı ama kendime birden döndürüp sım sıkı sarıldım. Buna ihtiyacı olduğunu biliyordum. Ilk dirensede bir süre sonra oda bana sarılıp ağlamaya basladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
Teen Fiction* Korkmadan sarıldığınız kişi aslında korkmanız gereken kişiyse o zaman ne yaparsınız? * Annesi trafik kazada vefat edince babası ile hayatta kalmaya calışan iyi kalpli, şirin dünya güzeli bir kız. En önemlisi ise her şeyden habersiz masum bir kız. ...