13. Korkma

31.9K 1.1K 298
                                    

İnşirah Ağca

Hani büyüklerimiz hep derya eviniz çöpde olsa sarayda olsa insanın kendi evi tüm evlerden rahattır diye gercektende haklımış. Gözlerimi yavaşca aralarken kendimi ilk defa bu kadar dinlenmiş ve bu kadar rahat hissediyordum. Sıcak yatagımda gerinirken kendime gelmeye çalıştım. Yatakta otururken saate baktım.

14.11

Saat çoktan öğlen olmuştu. Nasıl bu kdr uyuyabilmiştim aklım almıyordu ama dinlenmiştim. Tam yatağa geri yatacakken bu gün ki yapacaklarım aklıma gelirdi. Bu gün darp raporu alıp karakola gidecektim. Yüzümü sıvazlarken bileklerim sızladı. Bileklerime baktığımda ise kırmızı noktalar kendini belli edercesine beyaz sargı bezinin üstünü süslemişti bile. Anlaşılan yatarken rahat durmamış bileğimi zedelemiştim.

Derin bir nefes alırken ayağa kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp rutin islerimi yaparken düşündüm. İntahar etmek çok kötü ve çok günah bir şeydi ama bazen insan cağresiz kalınca tek cıkış gibi aptalca bir görüntüsü oluyordu.

Aynada kendime bakmayı son buldururken odama geçtim ve camı actım. Soğuk hava odaya dolarken kendime gelmiş yatağımı toparlamıştım. Kendime biraz olsun gelirken üzerimi giyip telefonu elime aldım. Buseden ve Candan msj ve arama vardı. Beni merak etselerde darlamalarını istemediğik icin kısa bir msj çektim.

Buse-Can

Merak etmeyim iyiyim ve daha yeni kalktım. Düna akşam doktora ve polise gidip her şeyi anlattım. Simdi kahvaltı yapıp sizin yanınıza geleceğim. Sizi seviyorum.

Deyip üzerimi giyinmek icin dolabımı açtım. Üzerime dar bir pantolon ve bol bir sweat giyerken saçlarımı taradım. Makyaj masasına oturduğumda ise mor göz altlarım bana merhaba dedi. Kendi yüz ifademden sıkılırken fondoten ve kapatacıyı yüzüme sıvarken şimdi kendimi daha iyi hissediyordum.

Aynaya bakarken kendi başıma hadi ordan diye fısıldadım. Kendimi iyi hissettiğim filan yoktu sadece iyi olmaya ve neler olduğunu anlamaya cabalıyordum. Banyoya gidip yüzümü yıkadım ve yüzüme sürdüğüm badanadan kurtuldum. Kimi kandırıyordum ki belkide deliriyordum.

Yüzümü yıkadıktan sonra yüzümü kuruladın ve sadece göz kapatıcısını sürdüm. Daha fazla düşünmeden sırt cantama para, kimlik ve son olarakta cebime telefonumu koyup evden cıktım. Aç değildim bu yüzden ilk olarak eczaneye gidip şu pansumanı tekrar yaptırsam iyi olurdu.

Evin yakınında ki eczeneya sakince adımlarken etrafıma baktım. Siyah araba, yoldan gecen insanlar ise yetismeye ćalışan adam ve her şeyi mal gibi izleyen ben vardık. Bu duruma gülerken daha fazla düşünmeyip adım attım. Sanki birileri beni izliyorda ben göremiyormuşum gibi içimde bir his oluşurken böyle bir şey olmadığını da biliyordum. Rahat olmaya çalışırken sonunda eczaneye koşar adım girdiğimi fark ettim.

Eczanede ki herkes bana tuhaf tuhaf bakarken koştuğumu nefes nefes kalmamdan anladım.

"Mehaba hoşgeldiniz. Nasıl yardımcı olabilirim?"

Genç kadın bana bakarken kendime geldim.

"Ben..ben pansuman yaptıracaktım."deyip bileğimi tuttum.

Kadın kaslarını catarken bileğime baktı ve güldü. Bu durum benim garibime gitsede sorun cıkarmayıp eliyle gösterdiği yere oturdum.

"Tabi canım gel otur söyle ben malzemeleri alıp geliyorum."

Kafamı sallarken ecza camlarından kendime baktım. Komik gözükmüyordum, bu kadın benim neyime gülmüştü ki?

Kadın yanıma oturdu.

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin