33. Kaçırılma

13.4K 496 260
                                    

Ecmel Erel

Hayatımda ve bedenimde hiç bu kdr huzur bulduğum hatırlamıyordum. Resmen yavaş yavaş bedenimde ki tüm kötülüklerimden arınıyor gibi hissediyordum. Her şey o kdr güzel ve rahinda ilerliyordu ki her şey kontrol altındaydı.

İnsiraha bir günde evlenme teklifi hazırlamıştım. Bu benim için çokta zor olmamıştı. Her şey uzunda olsa telefon konuşması ile halletmistim. Cici kızıma güzel bir sürpriz yapacağımı soyledigimde ise baya meraklanmisti. Hatta özel bir günü unuttuğunu düşünmüştü. Ama öyle değildi. Sıradan bir günü özelleştirmeye çalışıyordum.

Sabah işe gittigimizde ise kısa bir süre i in İnsirahi göremedim ve onu merak ettim. Onu bulduğumda ise arşivde saçma sapan işlerle uğraşıyorlardi ama sorun bu değildi. Şirketteki insanlar onun Ecmel Erelin sevgilisi havasına girip girmedigine bakmak için eminim ki yanlarına çağırmışlardı. Bu yüzden onu hemen yerine getirirken biraz kizsamda akşam için çok fazla uzatmamistim.

İnşirah ise onu hazirlamasini söylediğim insanlarla ise yanlız kalmak istememiş biraz sizlanmisti. Ama üzerimi değiştirmeli yüzük işini halletmeliydim. Tamda ona layık güzel bir yüzük alırken uzerimide hic giymedigim bir takım elbisemi giyip restorantı gittim. Tabikide adamların güzel cici kızımın her aşamasını bana haber veriyorlardı. .

Aslında ne kdr olanlardan farkında olmadan benim ona çizdiğim yaşam alanında yaşıyordu. Farkında değildi.

Bu restorantı ise ilk paramı kazanıp guclendigim zmn yaptırmıştım. Aslında buraya eskiden çok sıkıldığım canım yandığı zmn gelirdim. Param olduğunda ise burayı beni anlatan değişik ambiyansi olan bir restoranda çevirmiştim. İnsirahi buraya getirecektim. Neyin ne olduğunu bilmesede girmesende burda tamda uçurumun kenarında olduğunu azcikta olsa fark etmesini sağlayacaktım. Tamam gerçekleri anlatamaz benden gitmesine izin veremedim ama en azından ona azcikta olsa gösterebilirdim. Biliyorum anlamayacakti ama yinede gosterecektim. Kendi içimi rahatlatacaktim.

Geldiğinde ise gozlerim kamasmisti. İnşirah normalde güzel bir kızdı ama makyaj saç baş ve elbise ile resmen taş gibi hatun olmuştu. Benim güzel hatunum. O da beni inceleyip izlerken benim de hoşuma gitmişti ilgisi beğenisi.

Gerek yemek yerken gerek konuşurken o kdr naif ve güzel ki ki cidden cennetten düşmüş bir melekti. Evlilik teklifi etmek ise çok benlik değildi hatta hiç bir fikrim yoktu ama özel olmalıydı. Bize bana layık bir evlilik teklifi edilmeliydi.

Herşeyi hazırladıktan sonra evet demeyecek diye de bir yönden dedusunmustum.

Ama cici kizim benimi kdr güzel ve iyiydi ki sırf ayıp olmasın diye bile evet diyeceğini biliyordum. Biraz sizlansada evet demis beni dünyanın en mutlu insanı etmişti.

Mutlu bir şekilde salonda otururken bir yandan da Bilgisayarimdan İnsirahı izliyirdum. Mutlu bir şekilde üzerini değiştirmiş özenli bir şekilde elbisesini dolaba aşmıştı. Şimdi ise duşunu almış zorla beni çekmeye ikna ettiği fotoğraflara bakıyordu. Evet zorla hem boydan hemde normal selfie yapmıştık. Ne kadar istemesem de o mutlu olduğu istediği için tamam demiştim. Ama cici kizim bir yandan da dusunceliydi. Nedenini iyi biliyordum. Benid aha tanımadığını düşünüyordu ve haklıydı da. Beni hiç tanımıyordu ama seviyordu ve her şey şimdilik güzel gidiyordu bu yüzden itiraz edemiyordu.

Benim parmağımda ise zarif siyah bir yüzük vardı. Bunu bilerek ve isteyerek takmıştım.

Kapının çalması ile ağzıma çikolatayı atıp keyifli adımlarla kapıyı açtım .

Amcamdı. Son olanlardan sonra geleceğini düşünmüyordum.

"Hoşgeldin amca. Geleceğini bilmiyordum?"

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin