31. Sevgili

16.2K 570 292
                                    

Ecmel Erel

Hayatımda annelerden ve babalardan başka koruma iç güdüsü olan birilerini bilmezdim. Hele bende olduğunu hiç tahmin etmezdim ama maglesef öyle değilmiş.

Bu gün yurt dışından gelen misafirlerle toplanti yapacaktık. Bu yüzden cici kızla birlikte kamptan erken dönmüştük. Duşumu aldıktan sonra kameradn onunda duştan çıktığını görünce içimde tarifsiz duygular oluştu.

Ergen bir adam değildim isteklerim ve ihtiyaclarim vardı ama hiç bir kadını İnşirah kdr istememiş arzulamamistim. Öyle güzel ve kusursuz ki üzerinde leke bile olmayıp eşsiz teni resmen parlıyordu. Üzerinde yaptığım lekeler ise kısa bir an için vücuduna gölge düşürsede toparlamaya basarmistim.

Bornozumla yatağa oturur onu izlerken aradım ve kısa bir sohbet ettim. Pek ndn aradığımı ve neden böyle tuhaf konuştuğumu anlamasada ona iltifat etmem hoşuna gidiyordu bu yüzden sorgulamadı aksine iltifatimla birlikte yatakta tepindi. Bu durum beni belkide ailemden sonra ilk kez olmasada sayilica kez mutlu ederken kahkaha attım. Artık onunla gülüyor onunla mutku oluyordum.

Telefonu kapattıktan sonra gözlerimi kapattım düşündüm ve elimi yatağın yan tarafına koydum. Gün gelecek yanimda karım olarak yatacak beni isteyecek ve o güzel bedenini kalbini bana açacaktı. Belkide .... Belkide bir bebeğimiz bile olurdu. Birlikte yaptığımız sevgiyle mutlulukla buyutecegimiz bir ailemiz olurdu.

Bu düşünceyle kafamı yastığa bastırırken yastığın altındaki soğuk metal parçası gerçekleri yüzüme soğuk su gibi çarptı. Doğru İnşirah benim olup karım olacaktı hatta belki bir bebegimiz bile olurdu ama mutluluk veya normal insanlar gibi asla olamayacaktık. Benim hayatım karanlık ve kanliydi. Bu hayatta temiz kalmaya en azından İnşirah girdi Güreli hayatıma temiz kalmaya çalışıyordum. Ne kdr başarırım bilmiyorum ama İnşirah olmadan da tamamen suç makinesine dönüşeceğimi biliyordum. O yüzden artık onsuz bir hayat düşünemiyorum.

Üzerimi giyinip direkt sirekete geçtim. Tüm güvenlik önlemleri sıkı sıkı alınırken sakince odama geçtim. Bu günlerde her şey yine benim istedigim düzende gittiği için keyifliyfim.

Odama gittiğimde ise benim güzel cici kızın bir şeylerle ilgileniyordu. Dikkatli halı beni merak ettirirken yanına gidip sarıldım. Korktu. Korkak tavırları sinirimi bozsada ses etmedim, korkak insanlardan hoslanmiyordu fakat açıkta veremezdim. Bu yüzden uzatmadan biraz sohbet ettik ve İnşirah beni sevdiğini söyledi. Biran gerçekten beni seçebilecek bir insan bu dünyada gerçekten var mı diye düşündüm. Bunca kötülüğe can yakmaya ve hatta can almama rağmen beni seven birileri var mıydı? Vardı. Karşımda duruyordu hatta.

Peki ya benim gerçekte kim olduğumu bilse severmiydi?

Cevabı kendimde biliyordum. Bu yüzden onu kendimi sevdirmeye zorlamış kendimi farklı sekilde tanıtmıştım. Yapacak bir şeyim yoktu. Şu saatten sonra degisenezdim ama kendimi farklı tanıtarak sevdiğim insanı yanımda tutabilirdim.

Sevgisine sözümle olmasada öpücüğümle karşılık verdim ve biraz ona dokunma fırsatı buldum. Öpüşürken birden dudağımı ısırması ile masaya oturtum ve elimi bacağına gidip okşadım. Bu gün aslında beni fark etmeden ne kdr delirttigini bilmiyordu . Onu öyle çok istiyor öyle çok arzuluyordum ki hayatıma onun yüzünden ihtiyaçlarımı halletmesi için başka kadın almakta zorlanıyordum. Sürekli onu hayal ediyordum, bu muhteşem bir şeydi.

Toplantıda ise iş konuşurken Adam sürekli benim kızıma benim İnsirahima yazıyordu şaka gibiydi. İş çok büyük mevlada oldugu için bozmak istemiyordum ama sabrimda git gide zorlanıyordu. En sonunda dayanamayıp göz dağı veririken İnşirah ve diğer adam sayesinde uzatmayip susmustuk. Ama adam vermek istediğim mesajı almıştı ki barda tekrar bakmamıştı İnsiraha.

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin