24. Çıkmaz.

16.8K 706 460
                                    

Ecmel EREL

Yalan nedir? Yada ne kadar iyidir? Yalan iyi filan değildir b nim nazarımda sadece bizi anlık kurtaran doğruluk payı olmayan sözcüklerdir. Fakat biz her zmn şunu unuturuz yalan yalanı doğururdu.  Zaten de öyle oluyordu.

Saate baktım. 02:28

İnşirah bu iki gün çok yorulmuştu ve  coktan uyumuştu. Tabi birde babasından haber alamayınca git gide umutsuzluğa kapılıyordu. Çünkü babasından gün gün oda umudunu kesip normal hayatına devam ediyordu ve bu ona ağır geliyordu. O kdr güzel temiz bir kalbi vardi ki ne kadar tüm bu olanlar babasının yüzünden başına gelsede asla babasını silip atmayacak atamayacaktı.

Ama ben onu her yüzünden silecektim. Dün akşam İnşirah uyurken ben ise o adamlarla uğraşırken gece boyu düşünmüştüm. Babası varken daha doğrusu babasının geri gelme düşüncesi varken asla bana tam olarak güvenip açılmayacaktı. Ama babası olduğu zaman yanlız kalıp bana sığınacaktı. Doğru bir süre çok kötü olacak belkide hayatına tekrar son vermek isteyecekti ama bu sefer ben yanında olacaktım.

Bu yüzden bu gün babasının işi bitecekti.  Yavaşça yerinden kalkıp boynumu gererken bunu ne kadar yapmak istemeden de yapmak zorundaydım. Başkası yapabilirdi ama ben yapmalıyım ama gün gelir İnşirah bu olanları öğrenirse asla beni affetmeyecekti. Hemde hiç bir zaman ama yinede ben yapacaktım. Evde paltomu giyip acele etmeden yavaş adımlarla evden çıktım. Son bahar bitmiş kış basliyordu ve Ankara'nın ayazı kendisini göstermeye başlamıştı.

"Efendim."

Ne yapacağımı bilmeden gök yüzünü bakıyordum. Hala emin değildim İnsirahin babasını öldürmekte. Sonra ise kendime acıdım ölümü ne kdr basit söylüyordum. Katil olmak bu kadar üzerime yapışmıştı işte.

"Söyle."

"Efendim hani bana demiştiniz ya kıyafet işini hallet birde korumaların bir dertleri varmı sor diye sordum."

Çekinerek konuştuğuna göre bir problem vardı.

"Eee sonuc gevelemede söyle?"

Kafasıyla kapıda dalginca duran sarışın korumayı gösterdi.

"Ecmel bey şuradaki koruma varya sarışın olan adı Cenk bir kız meselesi varmış evleneceklermis fakat paraya sıkışmış anası babası da vefat etmiş bir kardeşi ve dayısı varmis. Yeni biliyorsunuz bizim islerde de dokuz ay oldu burada olalı ve temiz biri sizden borç istemeye cekiniyor. Ben bile zar zor ağzından laf aldım efendim siz bir halletseniz."

Düz bir surat ifadesi ile korumayı süzdüm ve seslendim.

"Cenk."

Sadece ona seslenmeme rağmen herkes bana dönerken  hemen kendini toparlayıp silkeledi.

"Buyrun Ecmel bey."

"Yanıma gel."

Hızla önünü kapatarak yanıma gelirken havuza doğru yürüdük birlikte.

"İşinden memnun musun Cenk?"

Hızla kafasını salladı.

"Evet efendim memnunum bir sıkıntım yok."

"Ben sana bir sıkıntın var mı demedim ama Cenk yalan söylüyorsun bir sıkıntın var ve ben yalanı sevmem."

Yerinden kiprdanirken kafasını kaşıdı.

"Size yalan söylemek istemezdim efendim ama gerçekten önemli bir konu değil."

"Söyle. Uzatma."

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin