35. Evet

14.5K 511 272
                                    

Ecmel Erel

Kötü şeyler bazen iyi şeylere sebebiyet verebilirdi. Bu sözü hayatımda ilk defa bu kdr net bir şekilde yaşadım. Bu krizin ardından asla cici kızın kollarımda olacağı ölsem de aklıma gelmezdi.

Aslında olanlardan sonra bana hesap sorması ve bana kimsin demesi çok doğaldı. Ama sonra ikna edememek bana inamamasi ve sende onlar gibisin demesi beni delirtmisti. Gidecek geri gelmeyecek sanmıştım. Aslında gitmesine izin vermem gerekirse onu bir kutuda saklardim ama her şeyi bir düzende gitmesi esaret altında olmasından iyiydi.

Gerçi şuan da esaret altındaydı fakat farkında değildi o kdr.

Benim çizdiğim yörüngede özgürdü. Ama yinede özgürdü. Bu fikre tebessüm ederken göğüsümdeki yatan meleğe baktım. Sonunda benim olmuştu. Artık istesende gitmesine izin vermezdim.

Aklı kalbi gibi bedeninde benimdi. Sigaradan derin bir nefes alıp güldüm.

Kafam ve bedenim o kdr çok rahattı ki halime şükür ediyordum. Kim derdi ki sinir krizinden sonra gecenin sonu böyle bitecek.

Bu sefer sinir krizim bitecek gibi değildi ama İnşirah beni sasirtacak şekilde zayıf durmamış aksine dişlerini çıkararak beni kendime getirmişti. O an etrafı ve çevremdeki insanlari fark etmem o kdr zor oluyordu ki normalde zarar vermem kacinilmaz oluyordu. Doktorumda bundan bir kaç kere nasibini almıştı. Ama İnşirah bunu basit bir şekilde halletmisti.

"Afferin benim güzel kızıma."

Sigaradan daha çok çekip havaya doğru saldım dumanı ve göğüsümde yatan kadina baktım. Saçları dağılmış göğüs ve boyun kısmı morarmistı. Sırıttım.

"Ne demişler. Çok severler erer muradına."

Bu duruma gülerken kahka atma isteğim geldi ama cici kızım uyanmasın diye sustum. Böyle bir söz var mıydı ki? Sanmam, umrumda da değildi ben uzun süredir istediğimi almıştım.

İnsirahin tenine dokunmak öpmek sex yapmak günahlarından arınmak gibiydi. O kdr nazik ve bir o kdr da acemiydi ki bir dahada delirme ndn oluyordu. Bazı doğal hareketleri insanı cileden çıkaracak kdr kışkırtıcı oluyordu ama sabır edip canını çok acitmadan birlikte olmuştuk. O da bende zevkin doruklarına çıkmış rahatlamıştık. Sonunda benim olmuştu.

Ama önemli bir konu vardı. Bu insiraha saldırı olayını bir şekilde krizle doktorla kapatmıştım ama tekrarı olursa büyük sorun olurdu o yüzden halletmeliydim.

Telefonumu elime aldım Tugayı aradım. Ne kdr aramız bozulsada işleri hala o kontrol ediyordu hala sağ kolumdu.

"Alo Tugay?"

"Alo?"

Sesi fazla neşeli geliyordu

"Nerdesin?"

"Ne oldu abi?"

Ya sabır cektim. Ben yokum diye bir pisliğe bulasmazdi umarım.

"Bize saldiranlari buldunuz mu?"

İnleme sesi gelirken

"Dur bebeğim iş konuşmam gerek."deyip sesle kesildi.

Hovarda diye geçirdim içimden.

"Evet abi hepsini topladım depoda seni bekliyorlar. Ben biraz sorgulamadim Parsin adamları."

Elimi İnsirahin saçlarına geçirip sevdim.
Parsin suyu ısınmıştı,benim cici kızıma el uzatmıştı.

"Tamam ben yarın geleceğim ve toplantıdan sonra Parsin hesabini kapatacağım ama sende tüm mekanlara haber sal herkes ayağını denk alsın."

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin