1

1.7K 45 11
                                    

Početak drugog dijela priče Mafijaški spoj

- Evelin!- viknuo je Gonzales. Skočila sam iz svog skloništa i zapucala na grupu bandita iz Kučillove ekipe. (Cuchillo, špan. nož).
- Ide prema tebi Suarez.- rekla sam. Upucala sam trojicu, dok mi je četvrti umakao.
- Ja ću.- ubacila Marita te sam čula pucanj. Sređeno.

Osvrnula sam se oko sebe.

Nalazili smo se usred pustinjaka gdje je bilo sakriveno staro skladište ili čak nešto veće. Pijesak koji se zavukao u moje čizme i čarape me je polako počeo izludjivati.
Pažnju mi je privukao Tenor koji nam je pokazao rukom da ga pratimo. Opreznim koracima smo se spustili niz manju pješčanu dinu te se našli ispred starog oronulog skladišta.
- Loco.- dodala je Marita kada su velika gvozdena vrata prigovara škripom pri otvaranju. (Loco, ludilo).

Da, ludilo je bila mala riječ za opisati ono što smo vidjeli ispred sebe.

To je bila ogromna garaža u kojoj je bilo mnogo ukradenih auta i auto dijelova. Tu su, uglavom, bila nova i poznata auta kao što su BMW, Audi, Mercedes, Hyundai džipovi...takođe mini vanovi i drugi kombiji koji su bili prigodni za pljačke.
- Ovako dakle sapiru novac.- rekla sam dok sam prelazila rukom preko haube prašnjavog crnog Audija.

Podsjećao me je na onog iz starih dana.

- Osjetite li vi plin ovdje?- upitao je Tenor. Trgla sam se i duboko udahnula.
- Možda je benzin od auta?- rekao je Gonzales.

Sranje.

- Izlazimo odavde, odmah!- viknula sam i potrčala prema izlazu povukavši Tenora sa ruku koji je bio jedini iza mene.
Taman kada smo prošli velika gvozdena vrata, jaka eksplozija nas je odbacila par metara dalje od skladišta.

Mogla sam osjetiti vrelinu pijeska pod obrazom i krckanje u ustima.

Neprijatno zujanje je strujalo kroz moju glavu koja je polako pulsirala. Pridigla sam se i uz vrtoglavicu pogledala oko sebe. Bili smo svi na broju.
- Jesu svi dobro?!- viknula sam na slušalicu koja je ispuštala šuštajuće zvukove.
- Zahvaljujući tvojoj brzoj reakciji, da.- dodao je kapetan Huampa kroz šuštanje. Uspjela sam podići glavu prema nebu da bi ugledala helikopter kako se polako spušta u blizini. Stavila sam ruke na oči kako mo pijesak ne bi još i tu završio.
- Jebote.- čula sam Suareza i usmjerila svoj pogled na tačku koju je i sam posmatrao. Bilo je to skladište, sad već u dubokom požaru.
- Daleko nas je odbacio ha?- dodao je Tenor.

Čula sam Huampu kroz slušalicu kako nam daje znak da se približimo helikopteru.

- Nadam se da ćemo uspjeti izvući nešto iz ove paljevine.- rekla sam. Gonzales se nasmijao.
- Teško, Kučillo je mislio o svemu.- rekao je.
- Jesmo svi dobro? Nema povreda?- upitala je Marita držeći se za čelo.
- Osim pijeska u mojim ustima, mislim da da.- odgovorio je Tenor. Pogledao je u mene i zadržao pogled na nečemu specifičnom.

Stavila sam prste ispod nosa a na njima je ostao trag krvi pomiješan sa pijeskom.

Dok sam se približvala helikopteru klimnula sam glavom na Huampin zabrinut izraz lica kako bi mu dala do znanja da je sve u redu.
Helikopter se podigao sa zemlje.

***

Sjedila sam u glavnom štabu i dok sam ispijala kafu, pisala sam izvještaj. Marita je ušla i kao po običaju, na sto bacila svoj već napisani izvještaj. Stavila sam svoj dovršen izvjestaj u fasciklu te je spustila na njenu.
- Uhvatili su jednog. Žutokljunac.- upitno sam je pogledala.
- Šta?-
- Metafora za azijate.- Tenor je odgovorio umjesto nje. Spustio je na sto šolju čaja od jagode pomiješanog sa vanilin šećerom, dok je miris obuzeo čitavu prostoriju.
Koraci teških vojničkih čizama su privukli naš pogled prema vratima, da bi ugledali kapetana Huampu kako ulazi u štab. Prišao je ćutke aparatu za kafu.
- Kučilo je zbrisao sa zemlje garažu tako da, za sada, nema ni jednog dokaza koji je upotrebljiv. Ekipa FBI-ja je otišla da prečešlja teren da ne bi možda pronašla nešto.- sjeo je na stolicu i uzeo gutljaj svoje crne kafe. Gonzales je tada ušao sa svojom kafom te je miris jake crne kafe pobio nježni miris čaja od jagode.
- A osumnjičeni?- upitala sam.
- Jedini trag koji imamo da nam pomogne da nađemo Kučila je korejac kojeg je uhvatila ekipa FBI-a kako se mota oko skladišta, odnosno, onog što je ostalo od skladišta.- Huampa je zamišljeno okretao šolju. Tišina nas je tada okružila.
- Ja ću ga ispitati.- ustala sam sa stolice i uzela fasciklu koju mi je Tenor gurnuo preko puta stola.

Napustila sam štab i uputila sam se prema prostoriji za ispitivanje.

Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.Where stories live. Discover now