36

518 33 0
                                    

Takodje u sklopu sobe za obuku bila je još jedna soba u kojoj smo imali program za obuku koji je bio bolji od onog starog.

Tehnologija je počela vladati svijetom.

Imali smo različite vrste plastičnih pištolja i pušaka koji su bili povezani sa programom. Prostorija je bila sva u zelenom platnu na kojem bi se kreirala situacija kada bi stavili naočare.

Stavila sam ih na oči i uzela tipičan Glock 9. Dobila sam vojnički teren gdje sam imala dva mjesta za sklonište. Osobe u koje sam trebala pucati bile su markirane crvenom tačkom a osobe koje nisam trebala pucati žutom. Žute su bili ostali članovi koji su se nalazili u prostoriji sa mnom i koji su koristili naočare.
Smatrala sam da će ovaj program biti sjajan za vježbanje kretanja, brzine i preciznosti. S tim da sam stajala u mjestu i okretala se oko sebe posmatrajući koliko je čisto i realno sve to izgledalo, jedan od vojnika me je upucao. Skinula sam naočare i vratila ih na mjesto, te uglasila program i izašla iz sobe.

Uzela sam i testirala novo Koškinovo oružje koje je bilo novo na tržištu, bar za mene. Izabrala sam 4 pištolja i 2 puške koje su bile prilično prilagodljive i lagane u ruci. Sastavila sam spisak i stavila u kutiju sa ostalim oružjem koje ću vratiti Koškinu kada mi je telefon zapištao.
Izvadila sam ga i pogledala da mi je došlo obavještenje od novog programa koji je danas bio ugradjen. Dala sam da se ugrade senzori pokreta u širem krugu oko kuće kako bi znala kad bi se neko motao okolo i neko je baš sada stajao tu u blizini.

Samo stajao.

Bržim korakom sam se vratila do kuhinje gdje me je laptop čekao na šanku. Upalila sam ga, ušla u kamere i bila prilično iznenadjena kada sam ugledala Jimina da sjedi na motoru sa kacigom u ruci posmatrajući našu kuću.

"Šta izvodiš idiote?", upitala sam tiho vjerovatno sama sebe. Sklopila sam laptop.

Jimin

Posmatrao sam kuću koja je bila prilično velika i korisna za ovakve stvari. Kladim se da će Evelin od nje napraviti veliko carstvo i držati vlastite obuke umjesto da šalje ekipu u druge kuće za obučavanje. Uzdahnuo sam.
Da bar mogu biti u toj kući blizu nje, samo da je gledam i ništa više. Sangbin mi je rekao da je kuća sjajna i da će dogurati daleko kako je krenula.

Takodje mi je rekao da se drži visoko i da je postala vodja Bangtana. To me nije ni malo iznenadilo.

Osjetio sam da me neko posmatra te sam se okrenuo.

Ugledao sam motoristu koji je bio na putu i čim sam se okrenuo upalio je motor i dao se u bijeg.

Sranje.

Stavio sam kacigu na glavu, upalio motor i krenuo za njim.

Kretali smo se putem prilično brzo i primijetio sam da se stalno okreće gledajući da li sam mu za petama.
"Neću te pustiti dok ne vidim ko si.", rekao sam sam sebi kada je skrenuo u šumu kako bi pokušao da me izgubi.

Skrenuo sam za njim vozeći i dalje brzo i spretno izbjegavajući drveće koje se nalazilo na putu. Odjednom sam ga izgubio te sam kao budala lutao kroz šumu. Izašao sam na čistinu i na samu liticu van šume gdje je on stajao pored motora. Sišao sam sa motora te sam krenuo prema njemu. Izvukao sam pištolj i došao tik ispred njega.
"Ko te je poslao da me pratiš?", upitao sam. Kao da me nije čuo, ćutao je.

Krvni pritisak mi je porastao te sam čuo otkucaje srca u ušima.

"Skini kacigu", rekao sam. Polako je otkopčao pojas i svukao kacigu sa glave. Srce mi je zakucalo jače te sam i ja svoju kacigu skinuo i bacio je na zemlju.

Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora