56

435 25 6
                                    

Evelin

Udarila sam iznervirano rukom od ugao umivaonika, jer sam već dvije minute pokušavala zakopčati haljinu, ali nije mi išlo.

Da li se ovo meni dešava, pomislila sam.

Popravila sam kosu i izašla iz kupatila, i kao očekivano ugledala Jimina kako oblači sako ispred ogledala. Na trenutak su nam se pogledi u odrazu sreli, na šta me je brzo odgledao, te se vratio popravljanju mašne.  Iznervirano je izdahnuo i bacio mašnu na pod.

"Ne treba mi.", rekao je i okrenuo se prema meni. Kao da me je prvi put vidio, zastao je i zapanjeno me iznova i iznova skenirao upijajući svaki detalj na meni. Na trenutak se onaj stari osjećaj u stomaku vratio, ali sam se trgnula.  Prišla sam i podigla mašnu sa poda.

"Ja ću tebi namjestiti mašnu a ti ćeš meni zakopčati haljinu.", pokušala sam reći što hladnijim i opuštenijim tonom, ali me je glas izdao zadrhtavši pred kraj. Par sekundi mi je proučavao lice te mi prišao i pogledom mi rekao da se okrenem.

Kada sam se okrenula, osjetila sam njegov dah kako se otiskuje na kožu moga vrata, dok je do mene dopirao miris mentola. Zatvorila sam oči dok je on polako povlačio rajfešlus prema gore.

"Zapinje.", šapnuo je. Jedan njegov prst je okrznuo moja gola leđa, te sam se jedva primjetno promeškoljila.

"Hladni su ti prsti.", dodala sam taman kada je uspio da zakopča do kraja. Okrenula sam se prema njemu a on je protrljao šake.

"Odnijela si svu toplotu sa sobom kada si otišla. Prilično si sebična.", rekao je hladno, mada mu je pogled bio neobično nježan. Počela sam mu namještati mašnu dok sam u glavi tražila odgovor na njegov napad. Nisam ga našla.

Osjetila sam njegov prilično uporan pogled na sebi dok sam završavala sa namještanjem mašne. Spustila sam ruke pored sebe i natjerala se da ga pogledam. Par trenutaka je gledao u moje oči a onda je prebacio pogled na moje usne. Imala sam osjećaj da se gušim.

"Namjun je rekao da moramo biti prilično..."

"Uvjerljivi, čula sam.", prekinula sam ga na šta je odgovorio potvrdnim klimanjem glave. Stavio je ruku u džep i iz njega izvukao bubicu, koju mi je dodao. Ćutke sam je stavila u uho i upalila je, vrativši pogled na njega.

Uzdahnuo je. "Neću te siliti ni na šta, ponašaj se kako hoćeš.", prekrstio je ruke preko prsa a pogled mu je odlutao iza mene.

"Potrudiću se, samo da izvršimo ovo kako treba.", prišla sam mu i stavila mu dlanove na obraze, poljubivši ga. Djelovao je zatečeno na momenat  a onda su njegove ruke pronašle svoje mjesto a usne mu se pokrenule. Taman kada je postalo previše agresivno, Namjun nas je pozvao preko bubica da izađemo iz sobe.

Prošao je rukom kroz kosu i popravio sako, dok sam ja vratila bretelu koja je spala u svom tom zanosu.
"Nemoj da se previše nadaš.", rekla sam i uhvatila ga pod ruku.

"Nemoj ni ti da se previše uzdižeš.", pogledao je na sat. "Znam i ja da glumim.", dodao je hladno i otvorio vrata. Sada smo oboje igrali igru mačke i miša, mada mi se nije sviđalo to što je miš dobio stav i u kojem pravcu se okretala ova igra.

Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.Where stories live. Discover now