15

577 40 5
                                    

Taehyung
____________

Ušao sam u zgradu i već sam osjetio neku neugodnu tišinu u vazduhu.

Pitam se šta je bilo toliko hitno?

Prišao sam vratima i naslonio se na njih ali nisam imao neke sreće da nešto čujem. Pokucao sam na način na koji smo inače kucali i zastao.
Imao sam neki osjećaj.

Vrata mi je otvorio Jaemin.

- Udji.- rekao je kratko i pomjerio se da mogu ući.
Kada se pomjerio ugledao sam djevojku plave kose kako se sa štakama održava na nogama. Prestao sam disati kada sam shvatio da je to bila
-

Evelin.- prišao sam joj i zagrlio je iz sve snage.
Mogao sam čuti njen smijeh na šta sam se i sam nasmijao. Popustio sam zagrljaj i pogledao je u lice.

Jeste, bila je to Evelin.

- I meni je drago da te vidim.- rekla je sad već odraslijim glasom nego prije 5 godina.
- Kako? Zašto?- bio sam iznenadjen i uzbudjen sve vrijeme. Želio sam sve da mi kaže.
- Duga priča.- dodala je sa osmijehom.
- Imam vremena.- sjeo sam na trosjed i potapšao mjesto do sebe.
Meon joj je pružio ramen te sam dao Jaeminu znak da nas svi ostave same u podrumu. 
- Slušam.- rekao sam.

Evelin
_________

Nakon dugog sata razgovora sa Taehjungom, osjećala sam veliko olakšanje.
Slušao me je sa svom pažnjom bez prekidanja i upijao sve informacije koje sam mu iznijela.

Kada sam završila, klimnuo je glavom.

- Znači tu si zbog Zevsa?- upitao je.
- I da završim sa Jakuzama i Tigrovima.- dodala sam.
- Kako to planiraš da uradiš?-
- Okupićemo Bangtan Taehjung.- rekla sam.

Posmatrao me je neko vrijeme u tišini a onda je odvratio pogled.

Izgledao je kao bez nade.

Ali ja sam je imala, mnogo.

- Želiš li bar da pokušaš sa mnom?- upitala sam. Uzdahnuo je i prošao rukom kroz kosu.
- Znaš da te ne mogu odbiti, zar ne?- nasmijao sam se te sam mu se privukla i zagrlila ga. Prebacio je ruku preko mog ramena.
- Hvala.- rekla sam. Klimnuo je glavom.

Tišinu je prekinulo zvono moga telefona. Javila sam se.

- Je li sve u redu?- upitao je Hečan.
- Naravno, ne brini. Kad si već nazvao, možemo li sutra da se nadjemo u nekom kafiću da razgovaramo na onu temu?- upitala sam.
- 13 časova, odgovara?- rekao je nakon duge ćutnje.
- Važi, povešću jednog prijatelja ako je to u redu?-
- Ako mu možeš vjerovati, što da ne?- nasmijao se.
- Onda se vidimo sutra u 13 časova?-
- Poslaću ti adresu.- rekao je.
Prekinula sam poziv.
- To je onaj sa zadatka u specijalcima?- upitao je Taehjung.

- Jeste, dobra je osoba. Pronašao je informacije vezane za Zevsa, zato sutra ideš sa mnom. Nakon toga obilazimo Seoul.- dodala sam.

- Tebi se baš žuri, ha?- nasmijao se.
- Dovoljno sam čekala zar ne misliš?-

Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.Where stories live. Discover now