60

443 26 8
                                    

Evelin

"Ti si bio jedini koji me tamo nije mrzio. Zahvaljujući tebi danas sam živa.", otresla sam pepeo u pepeljaru i uzela gutljaj šampanjca. Čaša je bila prazna.

"Ti si bila rođena da barataš pištoljem, ja sam ti samo namjestio prste na držač pištolja i pokazao kako se mijenja sarzer.", izvukao je debelu Boss smeđu cigaru i stavio je među usta sa ciljem da je zapali. Spustio je ruku sa upaljačem i izvadio cigaretu iz usta kada me je Jimin obgrlio oko struka. Nježno me je poljubio u obraz a njegov dah me je očešao po viličnoj liniji.

"Ovo je iznenađenje večeri!", viknuo je Viktor i pozvao konobara pruživši mu parče papira. Nasmijala sam se i naslonila dlan na Jiminov.

"Šta je sledeće Evelin?", upitao je dok mu je konobar pružao flašu sa nepoznatim pićem i 3 male čaše. "Da nisi još i udata?", nasmijao se a i mi sa njim.
Nasuo nam je piće i približio nam čaše.

Dovršila sam cigaretu i izvukla je iz muštikle. Čula sam Jungkuka kako dojavljuje da se približava prostoriji sa glavnim pogonom.

"Nisam.", pružila sam mu muštiklu, na šta mi je mahnuo rukom te iz džepa izvukao neotvorenu kutiju Sobreinih cigareta i stavio ih pored moje čaše.

"Ne smiješ odbiti poklon od starog prijatelja.", zaprijetio mi je prstom te kroz smijeh odmahnuo glavom i napokon zapalio cigaretu.

Kada je izbacio sav dim iz pluća, prebacio je cigaretu u drugu ruku i oprezno skenirao pogledom Jimina.

"Jimin.", pogledala sam u njega preko ramena. "Ovo je Viktor, moj dobri prijatelj i bivši instruktor iz Rivijere.", pružio mu je ruku a Viktor ju je snažno stegnuo sa osmijehom.

"Ne plaši momka, penzionisan sam.", rekao mu je Viktor i pustio ruku.

"Čast je moja.", Jimin mu je uzvratio osmijeh te ruku vratio na moj stomak.

Na trenutak sam prepla pogledom preko dvorane i ugledala osobu koja mi je bila poznata, mada je bila okrenuta leđima. U sledećem momentu krv se zaledila u žilama.

Čvrsto sam stegnula Jiminov dlan.

Jimin

Osjetio sam stezanje ruke te sam spustio bradu na njenu glavu.

"Jimin.", počela se tresti dok je šaptala. "Odvedi me do toaleta.", okrenula se prema meni i uhvatila me za lakat.

Pogledao sam u Viktora koji je imao zabrinut izraz na licu ali mu se približila neka žena, koja je nakratko dobila njegovu pažnju.

"Pozlilo joj je.", uspio sam mu reći, te sam povukao Evelin u pravcu toaleta.

Kada smo ušli unutra pustila mi je ruku i prišla najbližem zidu, naslonivši se na njega.
Polako je počela kliziti prema dole te sam pritrčao i uhvatio je prije nego je pala na pod. Sjeo sam na koljena i držao je na prsima, dok je ona pokušavala da dođe do daha. Uhvatio sam je za bradu i podigao joj glavu.
Bila je bijela kao krpa.

"Imam napad p-panike.", rekla je dok je ubrzano disala. Skoro da sam mogao da osjetim otkucaje njenog srca koji su bili previše ubrzani.

"Evelin, kunem ti se, ako mi odmah ne kažeš šta se dešava diću uzbunu.", pustio sam joj bradu te se naslonila na zid preko puta mene.

"Ajs. Vidjela sam Ajsa."

Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.Where stories live. Discover now