48.

538 34 7
                                    

Jungkuk

Telefon je neprestano zvonio dok smo se bavili poslom ispod bijelog čaršafa.

"Stani.", rekla je. Legao sam pored nje i prešao rukom preko njenog stomaka.
"Trebao bi se javiti, čini se hitno.", šapnula je te sklonila pramenove kose sa mog čela.
"Može da sačeka", dodao sam.
"Jungkuk." ošamarila me je pogledom.

Protegnuo sam se preko nje i dohvatio telefon sa noćnog stolića.

"Sranje.", rekao sam kada sam pročitao Evelino ime na ekranu telefona. Javio sam se.

"Jungkuk.", rekla je kratko i jasno.
"Znam, imamo ujutru rano pripreme, trebao sam da spavam, ponašam se razuzdano i neće se više ponoviti.", rekao sam ono što bi mi Evelin rekla prije nego je uspjela bilo šta da kaže. Nari je stavila ruku na usta kako ne bi ispustila kikot.

"Htjela sam samo da se uvjerim da koristiš zaštitu.", srce mi je jače zakucalo te sam legao na leđa. "Izašao sam do vidikovca i nemam pojma o čemu pričaš.", htio sam se udariti jer sam upravo pokušao da slažem živi detektor laži. Nasmijala se.
"Jeste, naravno. Kao da se ne poznajemo.", rekla je i pročistila grlo. "Zovem samo da kažem da se nacrtaš u streljani u 9 i da ne kasniš. Lijepo se provedi.", prekinula je poziv te sam izdahnuo. Nari se napokon nasmijala te mi se približila i naslonila glavu na moja prsa. Bacio sam telefon i pomazio je po glavi.
"Provalila te je ha?", upitala je.

Evelin

Izašla sam iz garaže i uputila se u kuhinju, gdje je Jimin ćutke sjedio ispred praznog tanjira.
Uzela sam tanjir i ubacila ga u mašinu za pranje suđa.
"Moramo razgovarati sutra.", rekao je ozbiljnim tonom na šta sam zatvorila vrata od mašine i okrenula se prema njemu. "O čemu?", upitno sam ga pogledala.
Ustao je sa stolice i krenuo na sprat, nazad prema sobi.

Ugasila sam svjetlo u kuhinji i uputila se za njim u sobu.

Kada sam ušla već je ležao na sredini mog kreveta.

"Moraćeš napraviti mjesta.", šapnula sam. Otvorio je oči i malo se promeškoljio na desno, napravivši dovoljno mjesta da legnem kraj njega. 

Spustila sam flašicu vode na noćni stolić sa njegove strane.

"Laku noć.", rekao je kada sam se smjestila kraj njega.
"Noć.", uzvratila sam.

...

"Kakva je situacija Jaemin?", upitala sam ga preko bubice. S tim da se dobro sakrio, nisam znala na kojoj se poziciji nalazi.
"Dvojica sa tvoje lijeve strane, 7 metara.", rekao je na šta sam odmah iskočila iz skloništa i zapucala na dvojicu maskiranih momaka. Pretrčala sam na drugu stranu kada su počeli pucati na mene, i sakrila se iza kamenog bloka. "Dvojica sjeverno i snajper na 14 sati iz tvoje perspektive. Ja ću srediti snajpera.", dodao je na šta sam sačekala znak.
Kada sam čula pucanj skočila sam preko kamenog bloka i zapucala na preostalu dvojicu.

"Iza tebe!", viknuo je.
Čula sam pucanj.

Jungkuk je dokrajčio poslednjeg virtuelnog vojnika.

Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.Where stories live. Discover now