Evelin
Svi su me gledali sa iščekivanjem. Uzdahnula sam te krenula naprijed. Stajali su sa obe moje strane te sam imala osjećaj kao da prolazim između dva zida. Prošla sam rukom preko čela i obrisala hladan znoj.
"Namjun...", pogledala sam u njega.Sada sam već bila ispred njih šest.
Nasmijao se i odmahnuo glavom.
"Ti si razlog zbog kojeg smo ovdje, tako da ako se svi slažu ti bi trebala biti novi vodja Bangtana.", pogledao je u druge. Počeli su tiho došaptavanje. Nisam se slagala sa tom idejom jer je Namjun bio sjajan vodja.
"Ave.", rekao je Namjun.
"Ave!", progrmio je eho glasova spojenih u jedno.
Pogledali su u mene.Bila sam novi vođa Bangtana.
"Ave", rekla sam tiho.
"Slušamo.", rekao je Hoseok.
Taehjung mi je pružio laptop te sam podigla ekran. Već smo pripremili platno i projektor kao i planove za dalje. Radila sam pola noći na njima s tim da nisam mogla spavati. Uključila sam prezentaciju te su svi gledali u platno.
"Ovako, prvo nam treba lokacija na kojoj ćemo da se nalazimo, održavamo sastanke i najvažnije vježbamo, jedemo, spavamo i molimo se. Uspjela sam naći jednu vilu koja je odmah nakon izlaza iz Seoula i uspjela sam dobiti sjajnu cijenu za nju. S tim da ne možemo svi stati podijelićemo se, pola će ići u našu vilu a pola kod Koškina. Koškin i ja smo obezbijedili kuću i organizovali sredjivanje interijera kao i isporuku oružja i opreme. Bilo bi sjajno da posle ovoga odmah odemo tamo i rasporedimo vas ko će kakvu ulogu imati. Biće jedna ekipa koja će ostati u gradu i nadgledati situaciju i druga koja će prikupljati potrebne informacije. Dalje.", zastala sam i prebacila prezentaciju. "Razlog zbog kojeg smo svi ovdje je jednostavan, trebamo skinuti Jakuze i Tigrove sa prijestola. Ne vjerujem da većina vas zna ali mafijaš koji je ove dvije mafije doveo na vrh je veliki Zevs, moj otac. Vama treba vaša reputacija a meni osveta nad ocem zbog toga kakvom me je osobom napravio. Dajem vam obećanje, sada i ovdje,", okretala sam se polako i pogledala svakog od njih u lice, "da ću vas sigurno odvesti u ovaj rat a izvući vas kao pobjednike. Ako ne ispunim obećanje neko će mi nasloniti pištolj na čelo. Sad znate sa čim imamo posla i ako je neko željan da ode još nije kasno.", rekla sam ali se niko nije oglasio, niti se iko izdvojio i otišao.Bilo mi je drago zbog toga.
"Preći ćemo na viši nivo što se svega tiće, želim sa budemo kao nindže i to ćemo i biti. Naravno, trebaće nam vremena da se vratimo na noge i obezbijedimo sve potrebne informacije i opremu prije nego bilo šta uradimo. Naravno biće i prepreka jer su Jakuze polako počele da napadaju ali mi smo u prednosti za razliku od njih jer mi imamo policiju na svojoj strani. Pitanja?", zaustavila sam se.
"Kako ćemo biti podijeljeni, konkretno?", upitao je momak iz Busanskog Bangtana."Razmišljala sam, kao što rekoh, da imamo dvije ekipe u Seoulu, one koje prikupljaju informacije i one koji vode računa o dešavanjima. Ostale ćemo podijeliti na vanjske i unutrašnje ekipe. Vanjske će ići u misije, biće najviše obučavane i u velikom broju. Što se unutrašnje ekipe tiče, njih bi nazvala Glasnicima. To će biti ekipa hakera i onih koji su dobri sa tehnologijom kako bi mogli biti povezani i sa vanjskom ekipom i sa ekipama za dogadjaje i informacije. Takodje i sa ekipom vozača koji će biti tu da pomognu ostalim ekipama svojom paklenom vožnjom. Svaka od ekipa će imati svoga vodju kojeg će pratiti, mislim da bi tako najbolje bilo."
Klimali su zadovoljno glavom.
"Onda, podijelimo se na pola da idemo u kuće pa ćemo se čuti sutra.", dodao je Koškin za kraj.
YOU ARE READING
Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.
ActionNastavak priče Mafijaški spoj. Nakon Evelininog odlaska burne stvari su se dogodile. Dok je ona uspješno obavljala posao Specijalca u Španiji, stvari u Koreji su se prilično raspale. Ništa više nije bilo isto. Nakon što dobije bitnu informaciju o...