Parkirao se ispred kafića te žurno izašao iz auta da mi otvori vrata.
Izašla sam sa štakama iz auta i ušla u kafić.
Miris kafe i svježih kroasana me je odmah udario u glavu te sam poželila da se izvalim u neku fotelju okružena jastucima i uživam.
Ugledala sam Hečana koji je sjedio u dvosjedu koji se nalazio u kafiću te smo mu prišli.Kada sam sjela, pogledom sam propratila kafić.
Bio je sav u drvetu, police, šank, stolice, stolovi...bila je tu i po koja fotelja kao i 2 dvosjeda.
Upoznala sam Hečana i Taehjunga te smo naručili kafe, osim Taehjunga koji nije volio kafu te je naručio toplu čokoladu.
Hečan je uzeo gutljaj kafe dok sam ja zagrizla kroasan.
- Imaš glavnu riječ.- rekao je Taehjung Hečanu koji je samo klimnuo glavom.
- Dakle, prešao sam kroz svaku knjigu od Nikolaja i shvatio da on nije pisao o raznim mafijašima. Pisao je uvijek o jednom samo mu je mijenjao imena.
Tek sam u poslednjoj knjizi uspio shvatiti zašto je mrtav.- zastao je.Zamislila sam se gledajući u njega ali kroz njega.
- Evelin?- dozvao me je.
- Spomenuo je bombu zar ne?- upitala sam. Hečan je zaleđeno gledao u mene a Taehjungu ništa nije bilo jasno.
- Da.- rekao je
- Zato što su Jakuze iz nabavljale materijal u Španiji da...-
-...da prikriju.- rekli smo Taehjung i ja u isto vrijeme. Hečan je klimnuo glavom.- Kako si saznao da se radi baš o njenom ocu?- upitao je Taehjung.
- Zato što u 7 romanu on opisuje prošlost mafijaša iz 6 romana, a pošto su svi mafijaši iz tih 15 romana koje sam pročitao, jedan čovjek, ta njegova prošlost me je podsjetila na njenu priču one večeri kada je odlazila. Prodavanje ćerke mafiji kao i priče da je on potpuno nevin i mrtav čovjek i kako si dospjela kod njih zbog toga što je bio u dugovima prema mafijama.- pogledao je u mene.Ta priča mi je bila poznata jer mi ju je rekao Jimin.
- Takođe, u poslednjoj knjizi se govori o njegovom ujedinjenju sa japanskom i korejskom mafijom. Što znači...-
- Jakuze i Tigrovi.- prekinula sam ga. Klimnuo je glavom. Onda mi je sinulo.
- Jimin.- rekla sam. Taehjung se jedva primjetno trgnuo a Hečan me je posmatrao upitno.
- Moramo pronaći Jimina, on sigurno zna gdje je moj otac. Bio je u Jakuzama, bio im je potreban za pronalazak mog oca, zar ne?- upitala sam Taehjunga.Zamišljeno je klimnuo glavom.
- Još je u Jakuzama?- upitao je Hečan.
- Nije, čuo sam da su ga odbacili kada je obavio posao jer ne bi mogli smaknuti nas sa čela Seoula.- odgovorio je Taehjung.
Srknula sam kafu koja je već bila topla.
- To je to?- upitala sam Hečana. Klimnuo je glavom
- Šta ćeš dalje?- upitao je.
- Obiću staru ekipu i zamoliti za uslugu.-bio je jedini odgovor koji sam mogla da mu dam. Taehjung mi je uputio skeptični pogled na šta sam klimnula glavom.
- Svratićemo do banke sada.- popila sam ostatak kafe i pozdravila se sa Hečanom.
YOU ARE READING
Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.
ActionNastavak priče Mafijaški spoj. Nakon Evelininog odlaska burne stvari su se dogodile. Dok je ona uspješno obavljala posao Specijalca u Španiji, stvari u Koreji su se prilično raspale. Ništa više nije bilo isto. Nakon što dobije bitnu informaciju o...