14

570 39 4
                                    

Taksi nas je ostavio ispred zgrade koja je izgledala prilično novo.

Izašla sam oprezno iz auta te štakama utabala put do vrata zgrade dok me je Hvangon pratio i psovao zbog pokvarenog točka na koferu.
Otključao je vrata zgrade pa smo ušli otresajući snijeg za sebe.

Pogledala sam u stepenice koje su mi predstavljale izazov za silazak zbog štaka.
Dok je Hvangon već sišao ja sam bila na pola puta oslanjajući se jednom rukom na jednu štaku a drugom se pridržavala za rukohvat koji se pružao iznad stepenica. Sišla sam taman kada je Hvangon kucao na vrata. Dodao mi je jednu štaku te sam se fino oslonila dok je neko otključavao vrata.

Jaeminova glava se promolila te se iznenadjenje ocrtalo na njegovom licu.

Pustio je vrata i zagrlio me podigavši me na šta su moje štake labavo pale na pod. Nasmijala sam se dok me je polako spustio na tlo i podigao štake.

- Ni za 100 godina te nisam očekivao. Kako si?- upitao je dok mi je oslobadjao put da udjem u podrum.
- Sada sam sjajno.- nasmijala sam se.

Podrum je bio lijepo uredjen.

Imali su šank i frižider za piće i hranu, sto sa 6 stolica, veliki televizor sa par vreća za sjedenje, manji sto i trosjed za opuštanje i platnenu ljulju koja je bila privezana za 2 stuba.
Prostorija je imala puno lampi raznih boja koje su davale neku vrstu razigrane vibre prostoriji koja je namijenjena za prašinu i paučinu.
Sjela sam na jednu vreću i duboko uzdahnula.

Osjećala sam se kao kod kuće.

U prostoriji je bilo još par momaka sa kojima me je Jaemin usput upoznao. Sjeo je do mene na vreću i prošao rukom kroz kosu.
- Šta se desilo?- upitala sam.
- Ostaviću Taehjungu da ti to ispriča. Trebao bi biti tu svaki minut.- klimnula sam glavom.
Jedan od momaka mi je iz šanka donio flašu soka od jagode.
- Napraviću ti ramen ako si gladna.- dodao je.
- Može.- rekla sam na šta je odmah otišao iza šanka i bacio se na posao.

Ovdje su za mene izgleda svi znali.

- Kakvi su ti planovi?- pitao je Jaemin.
- Planirala sam da sutra odem sa starim prijateljem na razgovor,- zastala sam -a onda da pronadjem ostatak Seoulskog Bangtana.- rekla sam pročistivši grlo.
- Teško da ćeš uspjeti u tome.- rekao je drugi momak.
Jaemin je odmahnuo glavom.
- Ne, Lui, ovo je Evelin. Ona ne odustaje dok nešto ne postigne.- taman kada je završio rečenicu neko je pokucao na vrata.

Hvangon mi je pomogao da ustanem.

Sve su oči bile uprte u vrata.

Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.Where stories live. Discover now