Ružni miris kiseonika direktno iz boce kao i neugodno žuljanje cjevčice u mom nosu su bili dovoljni znaci da sam svjesna i da se nalazim u bolnici.
Skoro da sam osjetila infuziju kako mi se uliva u venu kao i male bolove u krstima dok sam duboko uzdisala i izdisala.
Otvorila sam napokon oči i stvarnost je bila onakva kakvu sam očekivala.4 bijela zida.
Šta se desilo?
Pronašla sam dugme pored kreveta te sam ga pritisnula. Nakon dva minuta ušao je doktor Hondo, poseban doktor za specijalce. Za njim je ušao Tenor koji je izgledao prilično neispavano u svježe opeglanoj odjeći specijalca. Neka jeza je prošla kroz mene.
- Kako si?- upitao me je doktor.
- Pamtim i bolje dane.- rekla sam jedva nekako kroz umor. Bila sam na jakim sedativima zbog bolova.
Pregledao je moj karton koji je bio prilačen na krevetu.
- U redu, ja idem, ako šta trebaš pritisni dugme.- rekao je te ostavio mene i Tenora u sobi.Sjeo je do mene i dobro mi se zagledao u lice.
- Prokleto si nas uplašila.- napokon je prozborio.
Nekako sam se nasmijala na šta je bol iz krsta prostrujala kroz moje tijelo.
- Šta se desilo?- upitala sam.
- Upucao te je jedan od njihovih japanskih snajperista. Bio je na krovu.- rekao je. Klimnula sam glavom i na kratko zatvorila oči.
- U toku operacije ti je srce stalo na 2 minuta i jedva su te vratili u život a onda si jedan pun dan bila u nesvijesti i dozivala si nekoga.- pogledala sam iznenađeno u njega. Prošao je drhtavom rukom kroz kosu.Znači, nije bio san.
- Huampa ti je rekao da sačekaš?- upitala sam. Klimnuo je glavom.
- Da se nije ovo desilo ti bi bila kapetan naše ekipe. Huampa je to htio te se ovih par poslednjih zadataka na tebe oslanjao. Odlazi.- osjetila sam mu tugu u glasu.
- Ne bi mogla zamijeniti kapetana Huampu.- rekla sam. Odmahnuo je glavom i nasmijao se.
- Bila bi prokleto dobar kapetan Evelin. Nego, sjećaš li se ičega?- upitao je. Klimnula sam glavom dok mi se u glavi vrtila pomisao da sam pričala sa mrtvom majkom.
- Dozivala si nekog Jimina. Ko je Jimin?- pitao je. Uzdahnula sam.
- To je jedna od onih stvari koje sam ostavila u Koreji. Nije ni bitno ko je.- odgovorila sam skoro kroz šapat. Klimnuo je glavom.
- Hoćeš da ga pozovem?- jeza me je prošla i ako sam znala da je to nemoguće. Ne bi mogao ni pronaći Jimina a kamoli da ga zove.
- Nema potrebe.- dodala sam.
- Važi. Iz tvoje stare ekipe iz Koreje su saznali za ovo pa su zvali. Rekli su kad budeš u mogućnosti da se javiš.- hladan znoj me je počeo oblivati.Ovo je sudbina.
Biću zbog ovoga na bolovanju najmanje 2 mjeseca, onda će Hečan doći i za ruku me vratiti u Koreju a to je najgori mogući scenario koji može da se desi jer, posle toga nema povratka.
Pogledala sam u Tenora koji je očekivao nekakav odgovor od mene.
- Žedna sam.- rekla sam na sve to. Odmah je ustao, dohvatio čašu te iz aparata za vodu napunio istu. Ruka mi se trešla dok sam ispijala vodu.- Moraš reći Huampi da su ovo bile Jakuze. Pokušaće izaći iz države sa...-
- Znamo. Nemoj misliti o tome sada, trebaš odmarati.- prekinuo me je.
YOU ARE READING
Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.
ActionNastavak priče Mafijaški spoj. Nakon Evelininog odlaska burne stvari su se dogodile. Dok je ona uspješno obavljala posao Specijalca u Španiji, stvari u Koreji su se prilično raspale. Ništa više nije bilo isto. Nakon što dobije bitnu informaciju o...