Izašli smo iz kombija uz pratnju neugodne tišine.
Koškin nas je već čekao ispred malog privatnog aviona dok su radnici aerodroma ukrcavali naše crne kofere. Prišao mi je i pružio ruku sa osmijehom na licu, koju sam prihvatila uzvrativši osmijehom. Rukovao se i sa ostatkom ekipe koju smo poveli te smo polako ušli u avion i sjeli na svoja mjesta.
Dok su svi bili u nekoj svojoj priči i svom svijetu, ja sam sjedila sama u tišini i svojim mislima. Brinula sam se za to kako će se sve ovo odigrati s tim da se oni prvi put susreću sa misijom van vlastite države. Mada, više sam se brinula za svoja sjećanja vezano za to mjesto i ljude koje sam upoznala u mafijaškoj kući Rivijera, kao i činjenicu da će se možda i Ajs tamo pojaviti.
Nisam imala snage da se nosim sa tim problemom i nadala sam se da neću morati. Taman kada se avion pokrenuo, neko je sjeo do mene.
Jimin
Sjeo sam ćutke do nje, koja je bila sva u mislima i činilo se da me ne primjećuje. Naposlijetku je pogledala u mene i brzo vratila pogled na prozor od aviona, sa kojeg se vidjelo carstvo oblaka, a u šupljini nekog i velike zelene poljane. Uzdahnuo sam i prošao rukom kroz kosu, naslonivši se na sjedište vezajući pojas.
"Namjun me je poslao.", rekao sam skoro kroz šapat. Promrmljala je jedno Divno i ponovo se ućutala odbijajući da pogleda u mene.
"Dokazaću ti da nisam takav za kakvog me smatraš.", uzeo sam flašicu vode sa tacne od stjuardese koja je u tom momentu prolazila pored mene. Evelin se nasmijala cinično, kroz nos i pogledala u Namjuna koji je stao ispred nas, čekajući da stjuardesa nestane u svojoj kabini.
"Pazi da ne dokažeš suprotno.", rekla je prije nego je Namjun počeo da priča. Počeo je iznositi planove za zadatak.
"Došlo je do male promjene našeg plana.", obratio se Evelin na šta se ona trgnula. Gledala ga je s nevjericom i velikim upitnikom iznad glave. On je kratko ostavio svoj pogled na meni, te se vratio svojoj priči.
"Sena i Taehjung.", prišao im je i pružio dvije iskaznice sa njihovim slikama. "Ovo je vaša ulaznica za aukciju. Radićete kao konobari, oprezno osmatrajući svaki ugao i prenositi dojave o mogućim mafijašima i liderima mafijaških kuća. Obratite pažnju na oružanje i broj zaštitara, a odjeću ćete dobiti kada dođemo u hotel.", odmakao se od njih i prišao Jungiju, i takođe mu pružio iskaznicu koja je bila malo drugačija od njihove.
"Ti ćeš se ubaciti među zaštitare, praviti se kao da si nevidljiv, ne pričaj i ne ubacuj se u priču a ako te nešto pitaju pobrini se da naučiš ovo i izgovoriš bez oklijevanja.", pružio mu je papir na kojem je, po mojoj pretpostavki, pisalo nešto na italijanskom. Jungi je klimnuo glavom a Namjun je prišao Hoseoku.
Pružio mu je podebelu kovertu i papir.
"Dok smo mi na žurci, pobrini se da nam nađeš prevozno sredstvo za bijeg i čekaj nas na toj lokaciji. Budi spreman u svakom trenutku za bijeg.", rekao je te okrenuo prema Jungkuku. "Ti ćeš morati doći do tornja koji se nalazi sa druge strane od velike dvorane. Dobićeš svu opremu za penjanje i ostalo šta bude trebalo, a kada dođeś do tornja, moraš isključiti struju u čitavoj vili.", vratio se na svoje početno mjesto i prekrstio ruke. Osjećala se blaga turbulencija ali on kao da nije mario."Kada Jungkuk isključi struju, imamo 60 sekundi prije paljenja rezervnih svijetala koja se pale u slučaju nestanka struje. To znači da imamo 60 sekundi da uzmemo robota i pobjegnemo. Jungi će u momentu gašenja svjetala doći u dvoranu umjesto zaštitara koji je to trebao uraditi, a Sena i Taehjung moraju biti blizu robota par trenutaka prije gašenja svjetala. Kada nestane svjetla ostatak ekipe koji nije dobio zadatke mora biti raspoređen ravnomjerno po čitavoh dvorani, ako se desi da dođe do neke promjene plana. Svi ćemo imati bubice i satove koji će prikazivati lokacije svakog od nas tako da neće biti problema da držimo distancu. Osim Jimina i Evelin i Taemina i Rio.", pogledao je u Evelin koja je čvrsto zatvorila oči i naslonila ruku na čelo. Uzdahnula je duboko i klinula glavom, te se naslonila na sjedište i skrenula pogled.
Nije joj bilo pravo.
_________________________________________
Evo još jednog dijela!
Uskoro ću početi pisati češće a i možda polako privoditi kraju sa ovom pričom, koja će biti približna po broju poglavlja sa prvim dijelom (možda će ih biti malo manje :) ).Počela sam novu priču "Voz za Port Ouk", za koju se nadam da neće biti obrisana kao prethodne i odlučila sam da bude malo drugačija od priča koje obično pišem, tako da se nadam da će uspjeti.
Pišite mi svoja mišljenja na nova poglavlja i izvinjavam se onima koje sam rasplakala 😄 (nisam htjela, stvarno :D).
Vidimo se u sledećem poglavlju! ❤
YOU ARE READING
Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.
ActionNastavak priče Mafijaški spoj. Nakon Evelininog odlaska burne stvari su se dogodile. Dok je ona uspješno obavljala posao Specijalca u Španiji, stvari u Koreji su se prilično raspale. Ništa više nije bilo isto. Nakon što dobije bitnu informaciju o...