Evelin
Ušli smo u novu kuću sa pola ekipe. Sa mnom su ostali Namjun, Jin, Jungkuk, Rio i Minho od standardne ekipe dok su ostali otišli sa Koškinom. Vila je bila na 3 sprata i već sva uredjena. Bio je tu sav namještaj i svaka potrebna prostorija. Ostalo je par prostorija koje sam rekla da želim sama sa uredim a to su bile soba za sastanke, tehno-soba (soba u kojoj će biti ekipa hakera) i soba za vežbanje. Imali smo podzemnu garažu koja je bila obezbijedjena sa 15 motora, 7 auta i 2 kombija, za sada. Kuhinja sa 2 frizidera i bogata hranom, soba sa opremom i odjećom, spavaće sobe koje su imale više kreveta na sprat, 7 kupatila od koji su 2 glavna i 5 po sobama i na kraju veliki dnevni boravak. Obezbijedili smo ozvučenje i kamere u cijeloj kući radi obavještenja i obezbijedjenja. Koškin je organizovao sekjuriti koji će danonoćno nadgledati kuću i okolinu kako bi sve bilo okej. Uzdahnula sam dok sam posmatrala momke iz ekipe kako su sa uzbudjenjem hodali kroz kuću i razgovarali. Izvukla sam telefon iz džepa i ušla u aplikaciju koja je bila povezana sa svakom prostorijom u kući.
"Da li me čujete?", upitala sam preko mikrofona od telefona dok je moj glas prošao kroz čitavu kuću. Posmatrali su me sa iznenadjenjem.
"Jasno i glasno.", rekla je Rio. Klimnula sam glavom i izašla iz aplikacije. Svi su već bili u dnevnom boravku te sam uz pomoć jedne štake sišla niz stepenice.
"Uskoro ću srediti 3 najbitnije prostorije ovdje te ćemo početi sa radom. Htjela bi za sad da vas podijelim u ekipe da mogu da napravim spisak ako niste previše umorni.", dodala sam. Niko nije imao ništa protiv te sam počela. Obavila sam razgovor sa svakim od njih. Bilo je i par djevojaka medju njima koje su bile prilično jake. Bilo mi je drago zbog toga.Dok su ostali iz ekipe spavali ja sam sjedila za šankom u kuhinji za laptopom i pravila spisak.
Nazvala sam Hečana.
"Smjestili smo se.", rekla sam čim se javio na telefon.
"Odlično. Svi su došli?", upitao je.
"Svi osim Jimina."
"Jimin odavno nije dio Bangtana Evelin.", rekao je."Griješiš Hečan, Jimin je uvijek bio dio Bangtana. I sad je.", rekla sam. Kratko smo razgovarali te sam prekinula i vratila se spisku.
Namjuna sam stavila da predvodi ekipu hakera koji će biti u kući. Hakera smo imali 10 što je bilo sjajno i većina ih je imala iskustvo sa radom na ovom polju. Sutra ću reći Namjunu da ih dodatno obuči.
Hoseok je bio predvodnik vozača kojih smo imali 6 a medju njima i jedna djevojka.
Vanjske ekipe sam imala najviše i njihovi predvodnici su bili Jungkuk, Jungi i ja.
Taehjung je vodio ekipu za praćenje dogadjanja u gradu a Jin za prikupljanje informacija u čemu će mu pomoći Jaemin. Pored Jina bilo je pozitivno što smo imali jednu djevojku koja je bila upoznata za medicinom i koja je volontirala kao medicinski tehničar godinu dana.
Ostavila sam par momaka koji su bili dobro upoznati sa oružjem da obučavaju druge a na teren će izaći samo u hitnim situacijama i kada bude isporuka oružja.Nakon što sam dobila ostale podatke o ostatku momaka iz Koškinove kuće produžila sam dodatno spisak i shvatila da imamo zapravo preko 600 ljudi.
Mada, Zevsova gamad je bila i dalje brojnija.
Poslala sam spisak Koškinu kako bi obavijestio momke o pozicijama a ja sam se bacila dalje na dizajniranje specijalizovanih prostorija.
YOU ARE READING
Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.
ActionNastavak priče Mafijaški spoj. Nakon Evelininog odlaska burne stvari su se dogodile. Dok je ona uspješno obavljala posao Specijalca u Španiji, stvari u Koreji su se prilično raspale. Ništa više nije bilo isto. Nakon što dobije bitnu informaciju o...