32

548 35 0
                                    

Evelin

Trgnula me je ruka na ramenu koja je bila od Rio.

Podigla sam glavu i shvatila da sam zaspala na računaru za šankom. Uspjela sam završiti sa dizajniranjem ali nisam imala snage da odem u krevet.

"Izvoli, diće te na noge.", pružila mi je kafu. Uzela sam par gutljaja. Bila je prilično jaka ali od pomoći.
"Okupljanje u dnevnom boravku.", rekla sam na razglas preko telefona te oprezno sišla sa barske stolice. Zahvalila sam se Rio te ponijela laptop i zajedno sa njom otišla u dnevni boravak.
Ekipa se sva brzo okupila te sam im pročitala spisak i podjelu na ekipe. Svi su bili saglasni i nije bilo nikakvih promijena.
"Ovako, danas vanjske ekipe idu kod Koškina u vilu na čelu sa Jungkukom, Jungijem i Taehjungom. Pomoćne vodje su Taemin i Minho kao i Sena i Rio. Slušajte šta imaju da vam kažu i pokažu, imaćete vježbe tamo i očekujem sjajne razultate večeras kada dodjete kući. Vozači idu do Koškinove vile pod vodjstvom Hoseoka, pa zajedno sa Koškinovim profesionalnim vozačima idete na probne poligone u Daegu dok ekipa hakera na čelu sa Namjunom i ekipa za obuku ostaju sa mnom u vili. To je to, srećno.", rekla sam. Dok su se svi pokupili i otišli ja sam ostala sa unutrašnjom ekipom.

"Danas je isporuka opreme, gps, bubice, mikrofoni, slušalice i svašta nešto pa čak i neke nove stvari. Imaćemo pomoć od jednog policajca koji će nam dostaviti to. Hakeri će mi pomoći sa elektronikom a ekipa za obuku će ubaciti namještaj i opremu u sobu za sastanke.", rekla sam.
Zvono na vratima se oglasilo te sam otišla da ih otvorim.
Bio je to Hečan i neki momak sa njim i nosili su dvije velike kartonske kutije. Pomjerila sam se da udju a taman u tom momentu dostavljač kompjutera je pritisnuo sirenu kombija.
Poslala sam nekoliko momaka da unesu sve to u elektronsku sobu dok su ostali bili sa mnom i Hečanom u dnevnom boravku. Upoznao me je sa momkom za kojeg se ispostavilo da je njegov stariji brat Sangbin i da se dobro poznaje sa tehnologijom.

"Počnimo.", rekla sam. Sangbin je klimnuo glavom i upoznao ih sa standardnom opremom kao što su bubice i mikrofoni. Udaljila sam se i posmatrala ih iz daljina.

"Sangbin je bivši mafijaš.", šapnuo mi je tiho Hečan kada je prišao dok sam posmatrala predstavu ispred nas. "Znači da je prilično dobar. Da li bi možda htio da..."
"Ne, pitao sam ga. Kaže da ne želi zbog principa."
"Principa?", pogledala sam u Hečana.
"Ni meni nije bilo jasno ali to je sve što mi je rekao.", rekao je na šta sam vratila pogled na Sangbina koji je vadio novu spravicu sa kojom ni sama nisam bila najbolje upoznata. Bio je to sat ali ne kao oni pametni koje smo i mi sami koristili. Ovaj je bio 50% ekran 50% kožna narukvica. Ekran mu je bio prilično veliki i često se sakrivao ispod rukava. U sebi je imao ugradjeni gps, satelitsku mapu, teritorijalnu mapu i mikrofon koji je bio povezan sa bubicom. Moglo se sve uraditi preko njega pa čak i pregledati Google i istraživati informacije. Sledeća nova stvarčica izgledala je kao džepni nožić ali je zapravo bio laser koji je služio za ometanje ozvučenja i isključivanje kamera. Prilično kul, znam.
"Završili smo sa pokrivanjem terena, trebamo Vaš potpis.", rekao je tiho jedan od radnika koji je bio tu iz obezbjedjenja. Potpisala sam potrebne papire te su mi laptop povezali sa terenom.

Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن