- Šta imamo?- upitala sam dok sam ulazila u štab.
- Osumnjičeni u muzičkoj radnji, 3 taoca. Povrijedjen je u prethodnoj pucnjavi na ulici, žurimo.- rekao je Huampa na šta su svi ustali pa smo zajedno krenuli u auto.
- Koja je priča?- pitala sam.
- Japanac Kaito se sastao sa asistenticom iz labaratorije koja mu je prodavala plutonij. Uzeli su joj plutonij bez isplate te ih je presrela par ulica i pucala na njihovo auto. Kaito je pobjegao a jedan od njihovih vozača, Juta, je teško povrijedjen u pokušaju da njih pokriva. Ušao je u mužičku radnju i drži taoce.- rekao je Tenor. Klimnula sam glavom.Čekaj, plutonij?
- Rekao si plutonij, zar ne?- upitala sam čisto da budem sigurna.
- Da, zašto?- upitao je. Huampa me je značajno pogledao.
- Plutonij je glavni sastojak nuklearne bombe. On pravi nuklearnu bombu.- rekla sam.Hečan je bio pogrešno informisan.
Djelovali su iznenadjeno.
- Ovo je već posao koji mora da sazna FBI i CIA iz Japana. Mi ćemo se fokusirati na Jutu sada.- rekao je Huampa taman kad se Tenor zaustavio ispred radnje. Tu je već bila ekipa drugih specijalaca.Prišao nam je njihov kapetan.
- Drži taoce ali ne možemo ga izvući bez rizika.- rekao je. Huampa se okrenuo prema meni.
- Zanima me šta bi ti uradila.- rekao je.
- Postoje zadnja vrata zar ne?- upitala sam. Kapetan je klimnuo glavom.- Skrenite mu pažnju na sebe telefonskim pozivom dok mi odemo sa zadnjeg dijela radnje. Ući ćemo unutra sa piskavcima kada i štitovima kada sagledamo situaciju. Prvo ćemo izvući taoce a tek onda ćemo se pobrinuti za Jutu.- rekla sam. Kapetan je klimnuo glavom i otišao do svoje ekipe.
Ja sam se okrenula prema svojoj.
- Kapetane Huampa, Marita, Suarez i ja ćemo se pobrinuti za taoce a vi ostajete iza nas te rješavate Jutu. Jednostavno i brzo.- dodala sam. Klimnuo je glavom a i dobili smo znak od druge ekipe da možemo početi sa približavanjem.
Krenuli smo sa bočne strane kada je ekipa počela sa pokušajem odvraćanja.
Prišla sam vratima i primjetila da su otvorena, mada je bila navučena neka čudna crna gotička zavjesa koja je ispuštala miris duvana.Polako sam prišla i razgledala situaciju.
Juta je sjedio na podu okrenut ledjima dok su taoci sjedili ispred njega i nervozno pogledavali u telefon. I on je sam bio nervozan a odavali su ga grašci znoja koji su mu se slivali niz lice.
Pripremila sam bombu koja je ispuštala visoko frekventne zvukove koji su stvarali pometnju u glavi te sam stavila štit ispred sebe. Bacila sam bombe te kad su počele pištati, nas troje smo uletili odmah uhvativši taoce.
- Iza štita.- rekla sam na šta su me odmah poslušali te sam ih polako vodila prema izlazu usmjerivši svu pažnju na Jutu.
Kroz stakla izloga sam mogla vidjeti Huampu, Tenora i Gonzalesa kako pokušavaju odgovoriti Jutu da spusti pištolj.Posrnuo je za pištoljem te dobio 2 sigurna metka smrti.
U tom momentu takodje osjetim 2 metka kako mi prolaze kroz krsta.Noge me izdaju, padam.
أنت تقرأ
Mafijaški spoj II: Povratak otpisanih.
حركة (أكشن)Nastavak priče Mafijaški spoj. Nakon Evelininog odlaska burne stvari su se dogodile. Dok je ona uspješno obavljala posao Specijalca u Španiji, stvari u Koreji su se prilično raspale. Ništa više nije bilo isto. Nakon što dobije bitnu informaciju o...