∆1∆

486 11 0
                                    

Začátek čtvrté části

Viktorie:
Otevřela jsem oči a hned co jsem pocítila byla žízeň. Musela jsem se něčeho napít. Okamžitě. Rychle jsem se posadila a porozhlédla jsem se po pokoji. Byla jsem v naší ložnici. Podívala jsem se na zrcadlo, které bylo u mého šatníku. Rozešla jsem se k němu a podívala se do něj. Neviděla jsem svůj odraz. Až teď jsem si na všechno vzpomněla. Všechno se mi odehrálo v hlavě. Praskla mi voda, začala jsem rodit, Martinus mi řekl, že je to Thea, já se usmála, pochovala si ji a upadla do bezvědomí. Nic víc jsem si nepamatovala ,,Už jsem myslel, že jsem o tebe přišel." vydechl někdo u dveří. Já se otočila a usmála se ,,Tebe a naši dceru bych tu v životě nenechala." Martinus ke mně přistoupil a pohladil mě po tváři ,,Myslel jsem, že krásnější být nemůžeš, ale mýlil jsem se." vrhl se mi na rty. Já si ho užívala, jak nikdy předtím. Touhu jsem cítila dvakrát víc než kdy jindy. Začala jsem s ním couvat k posteli. On se zasmál ,,Lásko, musíš se prvně napít." pohladil mě po tváři. Když to řekl, strašně mi vysuchlo v krku ,,Asi máš pravdu." odkašlala jsem si. On mě vzal za ruku a odváděl mě z pokoje ,,Kde je Thea?" zastavila jsem ho ,,Je u ní Marcus s Angelou." ,,Neublíží ji, že ne?" opravdu jsem začala mít strach ,,Neboj, ten týden, co jsi byla mimo, mi hodně pomáhali." ,,Týden? Týden byla moje holčička bez mámy? Musím k ní." ,,Neovládla by ses." chytil mě za ruku, aby mě zastavil ,,Máš pravdu." vyšli jsme z domu a já se zhluboka nadechla To tu musí být zrovna pouť! Zavrčel Martinus. Já se na něj otočila a vykuleně podívala. On se usmál ,,Co je?" ,,Nic." zavrtěla jsem hlavou ,,Jdeme?" rozběhla jsem se k lesu a Martinus za mnou. Musela jsem se usmát, jaký to je úžasný pocit, že jsem takhle rychlá. Martinus mě dohnal a běžel přede mnou. Já se zasmála a rozběhla se ještě rychleji, ale Martinus se mi ztratil z dohledu. Zastavila jsem se a rozhlédla se. Stál přede mnou a usmíval se od ucha k uchu. Já se také usmála a přišla k němu ,,Když zavřeš oči, tak lépe uslyšíš a tím poznáš, kdo bude tvou potravou." pošeptal. Já přikývla na souhlas a zavřela oči. Opravdu. Slyšela jsem každý krok zvěře, každý lísteček, který dopadl na zem. Slyšela jsem i lidi na pouti, jak se smějí, kvičí a baví se. Musela jsem se usmát ,,Koho budeš zabíjet." ozval se hlas Tinuse vedle mě. Já otevřela oči a před sebou jsem uviděla soba. Okamžitě jsem se k němu rozběhla a zakousla se do jeho krku.
,,Už ti nepříjde ta krev nechutná?" drnknul do mě Tinus a zasmál se ,,Hele, určitě ses taky netvářil, když jsi byl ještě člověk." ,,Já ale nikdy nebyl člověkem. Byl jsem vždy napůl upírem." ,,Nojo, se nevytahuj." zasmála jsem se a on se zastavil. Já se také zastavila a otočila se na něj ,,Děje se něco?" ,,Já,... Ehm, kde začít. Za těch sto let a něco let, co já žiju, jsem si nedokázal představit, že bych měl nějakou přítelkyni. Ženám jsem se vždy úspěšně vyhýbal. Ale pak jsi došla ty. Snažil jsem se, co jsem mohl, abych se do tebe nezamiloval, ale nešlo to. Když jsem si uvědomil, že jsem se do tebe zamiloval, tak jsem se chtěl vyhýbat. Ale zabíjelo mě to, když jsi mi nebyla nablízku. Každý chvíle s tebou byli ty nejkrásnější, i když jsme byli ve válce. Pak, když jsi mi řekla, že jsi těhotná, tak jsem byl šťastný, ale i naštvaný. Chtěl jsem, aby jsi šla na potrat, protože jsem o tebe nechtěl přijít, ale pak jak jsem zjistil, že máte s Theou mezi sebou pouto, tak ze mně spadla všechna nenávist k Thee (to je odpověď na otázku od ErikaKoci6). Ale jak jsi týden byla, asi v kómatu, tak jsem myslel, že jsem o tebe přišel. Nejhorší týden, co jsem kdy zažil. Když ses probudila, tak jsem si uvědomil jednu věc. Já bez tebe už nemůžu žít, fungovat. Nechci žít jako přítel a přítelkyně, kteří mají dítě. Chci žít jako manželé se svým děťátkem. Jako rodina..." řekl a já si dala před pusu ruku. Začal se ke mně přibližovat a pár kroků ode mně si klekl na jedno koleno, vytáhl krabičku z kapsy kalhot a otevřel ji. Já zalapala po dechu ,,Viktorie Wiig, udělala by jsi mě nejšťastnějším mužem na světě a staneš se mojí ženou?" zeptal se roztřeseným hlasem. Já jsem si k němu klekla ,,Ale já tvá už dávno jsem." pošeptala jsem a políbila ho na tvář ,,To mám brát jako kladnou odpověď?" pousmál se ,,Jistě! Ano, vezmu si tě!" vykřikla jsem. On se postavil a vyzvedl si mě do náruče, kde se mnou zatočil ve vzduchu. Pak mě postavil na zem a prsten mi navlékl na prsteníček. Já se usmála a vrhla se mu na rty. Z dálky jsme slyšeli potlesk. Odtáhli jsme se od sebe a podívali se, kdo nám tleská. Byla tam Angie s Macem, kteří měli u sebe kočárek. Já se usmála a rozběhla jsem se k nim. Angie mě okamžitě objala a nechtěla ani pustit. Když jsem se od ní vyprostila, tak jsem šla obejmout Mace ,,Ani nevíš, jak jsme se báli, že se už nikdy neprobudíš." pošeptal a víc si mě namáčkl na sebe ,,Ty mě neznáš? Já se nikdy nevzdávám." zasmála jsem se a odtáhla se od něj ,,Viky, chtěl bych ti představit naši dceru." řekl Martinus a došel ke kočárku. Já se do něj podívala ,,Ty jsi krásná."povzdechla jsem si a pohladila ji po tváři. Ona se jemně usmála a spala dál ,,Pojedeme radši domů, je tu na ni zima." rozhodla jsem a popadla kočár. Doma jsem ji uložila do postýlky ,,Tini, můžu ji vyfotit? Půjde vidět?" ,,Jistě." políbil mě do vlasů. Já si šla pro foťák a musela ji vyfotit (fotečka v médiích. Miminka jsou strašně sladciiiiiii!!!!! A nevykládej, že ne!!!) ,,Kdy jedla?" ,,Asi než usnula. Bude brečet, když bude mít hlad." řekl Martinus a začal mi hýčkat krk. Já zavřela oči ,,Co to děláš?" ,,Hýčkám si svoji snoubenku." zamumlal, vyhodil si mě do náruče a odnesl do ložnice ,,Teď ne." zasmála jsem se ,,A proč ne. Thea spí, Marcus s Angelou jsou u sebe a William je někde pryč. Jsme tu úplně sami. A vůbec, ty jsi to rozdělala ráno, tak já to dodělávám teď." položil mě na postel. Své rty nalepil na ty mé a dravě s nimi začal hýbat. Já mu vše oplácela a hladila ho po zádech. Sundal mi triko, které hodil někam do rohu. Nechtěla jsem být pozadu, proto jsem si Tinuse přetočila pod sebe a doslova to tričko z něj strhla. Zbytek trička jsem odhodila vedle postele a vrhla se mu na krk. Zkousla jsem mu jemně kůži a Tinus mě pevně chytil za boky. Já se usmála a začala jsem si dělat cestičku k jeho kalhotám. Pomalu jsem je vyslékla a znovu jsem se na něj obkročmo posadila. Martinus mě chytil za ramena a přetočil si mě pod sebe ,,Nemyslíš, že to je nevyrovnaný?" zachraptěl. To mě ještě víc vzrušilo. Prst po prstu došel k mému zapínání podprsenky. Rozepl mi ji a pomalu ji ze mně sundával. Já už to nevydržela a sundala si ji sama. On se uchechtl a vrhl se mi na ňadra. Já mu vjela prstama do vlasů a lehce za ně zatáhla. Slastí jsem se prohla v zádech. Martinus mi sundal moje legíny, které hodil až na druhý konec místnosti. Dlaní jsem mu přejela přes břišáky až k jeho lemu trenek. Svoji ruku jsem strčila do jeho trenek. Martinus přivřel oči a slastně zavzdychal. Polštář, který byl vedle mé hlavy, drtil rukama tak moc, až ho roztrhl ,,Když ty mně, tak já tobě." řekl zadýchaně. Sundal mi kalhotky a pomalu do mě strčil prsty. Já obě dlaně položila na peřinu, která byla pod námi, a svoji silou, ne úmyslně, ji roztrhla. Když už jsem skoro byla, tak přestal a sundal si poslední část svého oblečení...? No, a to si už domyslíte, co se dál dělo.

************************
Tak jo, dneska kapitola pro 15+, takže menší katastrofa no. Prostě já takový věci psát neumím. Ještě chci říct, že tento týden asi žádný kapitola nebude, protože rodinný důvody. A příští týden možná výjde, ale ten další, tak trochu pochybuju, protože v tu dobu jsem pryč a možná i bez WiFi. Ale budu se snažit vydávat kapitoly co nejdřív a tuto knihu chci stihnout dopsat do prázdnin, protože po prázdninách "hurá" na střední.

Vampire boysKde žijí příběhy. Začni objevovat