Kérésre!!! VVYaoi 🥰
Sajnálom, hogy ennyit kellett rá várnod!
Remélem tetszeni fog neked és mindenki másnak is! ❤️2/1 ✅
- Kész a reggli, kicsim. - szól Jungkook, majd mellém lépve finoman át is ölel.
- Nincs szívem felébreszteni. - nézem a kiságyában pihenő pici lányunkat.
Nem olyan régen, pontosan hét hónapja és négy napja született meg a mi kicsi életünk. Valamilyen csoda folytán teherbe estem, mint férfi. Az elején nagyon féltem ettől az egésztől és hihetetlenül kétségbe voltam esve, pont mint a szerelmem. Jungkook talán még jobban bepánikolt, mint én. Nem tudta, hogy kellene kezelnie a helyzetet, hisz még nőt sem ejtett teherbe, nemhogy egy férfit. Először megfordult bennünk egy gondolat, miszerint vettesem el, de aztán mikor az első ultrahang képet a kezünkben tartottuk rögtön megváltozott a véleményünk.
Azóta Jungkook még a széltől is óv, s ez a szülés után csak rosszabb lett. Az említett folyamat közben fellépett egy kisebb komplikáció, hisz nem állt el a vérzésem, ezért fél órán keresztül eszméletlen állapotba kerültem. Párom iszonyatosan meg volt rémülve, elmondása szerint a gyereket se volt képes látni, hisz úgy érezte, hogy ő miatta történt az egész probléma. Nem is tudom hogyan s mi módon tértem magamhoz, de mindenkinek egy hatalmas csoda lehetett, amikor levegőért kapva nyitottam fel szemeimet.
Attól a naptól kezdve Kook mindentől megvéd, de ami a legnagyobb baj, hogy nem történt azóta semmi sem közöttünk. De nem is ez a probléma, hanem manapság elkezdett eljárni esténként, munka után nem jön azonnal haza és ez nekem egyre jobban fáj. Bár itthon csókkal üdvözöl és búcsúzik is, soha nem volt ennyire távolságtartó, s ezzel kegyetlenül a lelkembe tapos.- Gyere Hayun. - veszem ki a kicsit az ágyból, amikor már felnyitotta pillácskáit. Kivételesen se nem sír, se nem nyűgös, hanem csak vállamra hajtva a fejecskéjét nyammog. Az étkezőbe sétálunk, ahol szerelmem már tálalta az általa készített reggelit és ránk várva ül a szokásos helyén. Hayunt a kettőnk közé helyezett etetőszékbe ültetem. Egy falat az én számba, egy az övébe. Tpikus reggelek. Jungkook a szokásosnál is csendesebb és kicsit idegesnek is tűnik. Már éppen rákérdeznék, amikor hirtelen felnéz rám és ajkait szólásra nyitja.
- Reggeli után el kell ugranom valahova. - mondja kissé aggódva, s halkan.
- Nem. - vágom rá azonnal. - Elegem van, nem érdekel, hogy hova akartál menni és miért, nem fogsz. - teszem le az evőeszközöket a kezemből.
- Taehyung, dolgom van! - csattan fel ő is, mire Hayun szipogni kezd.
- Gratulálok. - mondom neki gúnyosan, majd a kislányt az ölembe véve próbálom nyugtatni. Jungkook felpattan és az előtérbe menve kapja magára a cipőjét. - Menjél nyugodtan a szeretődhöz. - motyogom nemlétező bajszom alatt, de meghallja és értetlenül kapja fel a fejét.
- Taehyung, nincs sen—
- De ha most tényleg elmész, vissza se gyere. - mondom cinikusan, mire ő meglepődik és csak tátogni tud. Elindul felém, egy pillanatra azt hiszem, hogy valamit mondana vagy esetleg megérinteni készül, de nem. A lányunk homlokára hint egy puszit, aki már nem sír, majd egy bocsánatkérő mosolyt villantva rám nyomja le a kilincset és lép ki a házból.
Zokogni kezdek, mire a gyermek értetlenül pislog rám. Gyorsan tárcsázom a legjobb barátomat, Baekhyunt, akinek röviden elmondom a történteket, majd megkérem, hogy vegye magához Hayunt és legalább egy két napig legyen nála. Baek egy bő fél óra múlva meg is érkezik hozzám, s addigra sikerült is összepakolnom neki. Barátom felajánlja, hogy szívesen itt marad és segít nekem, de elutasítom. Mindenképp meg akarom várni Jungkookot, amíg hazaér, s az, hogy utána mi lesz, ötletem nincsen.
Tudom, hogy haza fog jönni. Haza kell jönnie.
________
Sziasztok!
Visszatértem ehhez a könyvhöz is❤️
Páran írtatok, hogy befejeztem-e, de nem, csak kellett nekem egy kis idő és igazából ihletem se volt.
VVYaoi adta ezt az ötletet, de egyben túl hosszú lett volna, így két részre bontottam. Sietek a másodikkal ❤️|>• lessétek meg az új könyvem ✨💕•<|
Puszi a pocitokra!💚💚
ui.: ha valakinek van ötlete vagy bármi, nyugodtan írjon és megírom egy oneshot keretein belül 💓
YOU ARE READING
oneshot | taekook ff
FanfictionEbben a könyvben, Taekook one/twoshotokat olvashattok. Lesznek benne saját oneshotok is, viszont fordítás is feltűnhet majd! Mindig happy endes részek, ha esetleg szomorú, azt az elején jelzem! Kéréseket szívesen fogadok! - yaoi!! - trágár kifeje...