Sziasztooook!!!💜
Tudom, hogy nagyon régen volt oneshot és most sem azzal érkeztem, de van egy hírem!! 🤓
Vagy kérdésem inkább🥺
Szóval, van ez a 30 day oneshot challenge, amit én régen egyszer elkezdtem, de abba is hagytam pár nap után, mert valahogy nem ment. Viszont most kedvet kaptam hozzá és a oneshotokat illetően úgyis ötlethiányban szenvedtem. Pont ezért kértem meg az én kis bébimet, hogy írjon nekem össze 30 címet, amik alapján én megírom a oneshotot.
Viszont én ennek nem szeretnék új könyvet nyitni, hisz feleslegesnek gondolom. Legalább itt is bővülni fognak a részek, s nem hívott ki senki valójában, csak kedvem támadt hozzá.
A kérdésem pedig, hogy mit szóltok ehhez? Légy szíves kapjak valami visszajelzést, mert ha nem tetszik az ötlet nektek, akkor nem fogom publikálni a részeket csak magamnak megirogatom🥺
A másik dolog;
a múltkor említettem, hogy lehet fognak jönni új könyvek, viszont közel sem lesz olyan igényes, mint mondjuk a szerelem néha hosszan kitart (készülnek bele az új részek, hamarosan visszakerül!). Ehhez mit szóltok? Szeretnék újra olyan könyvet írni, ami nem az a feszes, hibátlan havonta frissítve. Hanem inkább kicsit lazább, szolidabb, néhol egy-egy hiba (bár figyelnék természetesen, hogy ne legyen!) és akár pár napon belüli frissülés. Vélemény erről?🥺A harmadik; ami biztos!!!!
a közeljövőben publikálok egy ficit, amit szintúgy a bébim segítségével írok.
snapchat auszókimondó, laza, beszélgetéssel teli kis történet lesz. eddig 15 rész van draftba, de szeretném előre elkészíteni legalább a felét, mint az instagram sztorinak is.
légy szíves írjatok ezekről véleményt, hozzászólást, bármit amivel segíthettek!!
egyébként nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki érdeklődött a hogylétem felől az elmúlt pár hétben! sokkal jobban vagyok már, persze nem oldódott meg minden, de a többsége igen ❤️
puszi mindenkinek a pocijára💚💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oneshot | taekook ff
Hayran KurguEbben a könyvben, Taekook one/twoshotokat olvashattok. Lesznek benne saját oneshotok is, viszont fordítás is feltűnhet majd! Mindig happy endes részek, ha esetleg szomorú, azt az elején jelzem! Kéréseket szívesen fogadok! - yaoi!! - trágár kifeje...