57. - rózsa

745 68 8
                                    

30/18
Kellemes olvasást!❤️

jungkook pov

Kifújva egy nagy adag levegőt veszem fel kabátomat, majd lépek ki az iroda ajtaján. Elköszönök a még jelenlevő dolgozóktól, titkároktól, majd a liftbe lépve nyomom meg a -1 matricával ellátott gombot. A mélygarázsba megérkezve azonnal beülök autómba, majd elkezdem sorba venni az úti céljaimat. Miután felállítottam magamban a sorrendet, a parkolóból kigurulva indulok el először is bevásárolni. Minden szükséges alapanyagot megveszek, ami a párom kedvenc carbonara spagettijének elkészítéséhez kell, s mellé a kedvenc borunk is a kosárba kerül. Fizetés után a csomagtartóba pakolok, majd elindulok a pláza irányába, ahova megérkezve rögtön az ékszerbolt felé veszem az irányt. Már hetekkel ezelőtt kinéztem a megfelelő ékszert, azonban szerelmem előtt nem lehet sem titkolózni, sem eldugni dolgokat, így meg sem kockáztattam a hazavitelt. A hölgy kiveszi a pult alól a már előre elkészített, szépen becsomagolt kiegészítőt, majd egy ajándéktáskába helyezve hagyom el az üzletet. Harmadik állomásom az innen nem messze levő virágbolt, ahova beérve egy kisebb zűrzavar keletkezik a fejemben. Megannyi fajta és színű virág, hogy egyedül itt biztos, hogy soha nem állnám meg a helyem. Az eladó kedvesen felajánlja segítséget, amit kivételesen minden szó nélkül fogadok el, majd pár perc keresgélés és gondolkodás után elkészül a - véleményem szerint - meseszép rózsacsokor. Huszonöt szálból áll, melyben a rózsa négy különböző színe is közrejátszik. A szokásos díszítést megkapja maga köré, viszont figyeltünk arra, hogy ne legyen már túl dekorálva, mivel anélkül is elég különleges. A kocsiba ülve pillantok az órára, ami délután négy órát mutat kereken, s erre megnyugszom. Taehyung csak hat órakor végez a munkahelyén, onnan a hazaút pedig egy bő fél óra neki még. Mindenre van még időm szerencsére.

A házunkba megérkezve minden ajándékot az étkezőasztalra helyezek ideiglenesen, míg a virágokat vázába rakom. A fürdőbe sietve veszek egy gyors zuhanyt, majd egyelőre egy laza, kényelmes itthoni öltözetet magamra vetve indulok vissza a konyha felé. Kipakolva az alapanyagokat kezdek hozzá az étel elkészítéséhez, amivel semmi probléma nem adódik, mivel nem az első alkalom már, hogy ezzel kedveskedek páromnak. Körülbelül egy óra múlva készen lett a spagetti, s ekkor már majdnem hat óra, ezért elkezdem csipkedni magam. A tésztát a sütőbe helyezem, hogy véletlenül se hűljön ki a tálalás előtt, majd az asztalról minden felesleges, oda nem illő dolgot lepakolva, közepén gyertyát gyújtva helyezem el a terítéket. Az ajándéktáskába bújtatott ékszeres dobozt egyelőre a szobánkba viszem, hiszen azt csak az este folyamán készülök átadni már, majd a gardróbba sietve cserélem át ruháimat. A szürke melegítő helyére egy feszes, fekete nadrág kerül, míg a fehér pólót egy fekete ing váltja fel. A fürdőbe lépve mosok fogat, s megigazítva hajam sietek le a lépcsőn, vissza a konyhába. A virágot az asztal közepén hagyva a vázában gyönyörködöm benne, mivel tudom, hogy szerelmem imádni fogja. Hirtelen hallom meg a garázs nyitódását, mire kissé sietve kezdem el feltalálni a tésztát, viszont szerencsére időben megoldottam azt is. Taehyung belép az ajtón, mire elé sietek, majd halvány mosollyal arcomon figyelem, ahogy szemeit lehunyva szippant nagyot a levegőbe.

- Szia - mosolyodik el kedvesen, mikor észrevesz. Közelebb sétálva hozzá nyomok egy apró csókot ajkaira, miközben ő karjait nyakam köré tekerve vigyorog rám szerelmesen, ennyi együtt töltött év után is ugyanannyira, mint a legelső randevún.

- Gyere - fogom meg kezét, majd miután lehúzta cipőit, egyenesen a konyhába húzom magam után. Száját kissé eltátva vezeti végig tekintetét a helyiségben, majd amint feltűnnek neki az asztal közepén pihenő rózsák, csak nagyra tágult szemekkel néz rám. - A kedvenceim.

- Ahogy mondod, bébi - jelenik meg egy önelégült mosoly arcomon boldogságát látva. Ennyi év után is sikerül örömöt okoznom neki és ez a világ legjobb érzése. - Együnk - tolom meg finoman hátánál fogva az asztal felé. Az étel fogyasztása közben a napjáról mesél, s a virágokban gyönyörködik. Boldogan ecseteli, hogy a munkahelyén meglepték őt és az ebédszünetben egy kisebb tortát is kapott, amit utána elfogyasztott munkatársaival. Örülök, hogy ilyen jó kapcsolatot ápol velük és gondoltak rá ma.

- Isteni volt, mint mindig, Jungkook - dől hátra a székben, miután befejezte a vacsora elfogyasztását. Felállva helyemről sietek hozzá, majd miközben elveszem előle a koszos tányért, egy puszit nyomok homlokára. - Hogy jött ez a kombináció? - kérdezi érdeklődve, mikor visszaülök helyemre, fejével a virágok felé intve.

- Tudom, hogy imádod a rózsákat és azt is tudom, hogy melyek a kedvenceid - kezdem el magyarázni, miközben ő figyelmesen hallgat. - Huszonöt szál van a csokorban. Nyolc vörös, mely szerelmünket és a ki nem múló szenvedélyt jelképezi a kapcsolatunkban. Nyolc rózsaszín, ami ugyebár a hála és a tisztelet jelképe. Minden egyes eltöltött percért hálás vagyok neked és azért is, amiért kitartasz mellettem, támogatást nyújtasz mindig. Nyolc darab kék rózsa, mely a hitet és a bizalmat jelképezi. Szerintem nem kell részleteznem, hogy a mi kapcsolatunk elején mennyire is fontos volt az egymásba vetett hit és bizalom, mikor a szüleink még nem igazán pártolták a románcunkat. Az utolsó, az egy szál fehér, mely a tisztaság és béke jelképe. Mindig meg tudtunk bocsátani egymásnak, nem számított mi történt. Másrészt pedig, nálad csodálatosabb, tisztább lélekkel megáldott emberrel még soha nem találkoztam, de csak nem is hallottam olyanról - fejezem be a monológom, mire Taehyung már csak könnyes szemekkel pislog rám. Felállva székemből húzom fel őt is, majd először magamhoz ölelem, aztán azonban kissé hátrébb húzódva érintem össze ajkainkat, hogy a világ legszerelmesebb csókjában részesítsem. - Boldog huszonötödik születésnapot, kicsim! - mondom neki, mikor elválunk egymástól.

- Köszönök szépen mindent! - válaszol, majd ismét összekapcsolva ajkainkat részesítjük egymást egy észvesztően szerelmes csókban.





nos, a különböző virágok jelentéseiből már ki vagyok képezve rendesen, az biztos
mindenképp ezt a három színt akartam, de az etika dolgozatomhoz nem kellett olyan kutatómunkát végeznem, mint a kék rózsa után lol
remélem tetszett mindenkinek!❤️
puszi🥰

oneshot | taekook ffTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang