2. - Többek, mint legjobb barátok

4K 218 26
                                    

!!!Fordítás!!!

/Jungkook szemszöge/

Taehyungot már általános iskola óta ismerem, és legjobb barátok vagyunk. Legalábbis én ennyit jelentek neki. Az én szemembe inkább egy párként létezik ő. Tudja rólam, hogy meleg vagyok, és nem zavarja, viszont ő nem az. Azt kívánom bár az lenne, hiszen mióta elkezdtük a középsulit érzek iránta dolgokat. Oké, talán már hamarabb is, de ő annyira kedves és aranyos, hogy nem lehet ellenállni. Még azt se tudom, hogy mit tegyek ezzel. Felső évesek vagyunk most, de még mindig semmi ötletem nincsen.
Kaptam egy üzenetet a telefonomon, szóval gondolom ez Tae. Nincsenek más barátaim, mivel meleg vagyok.

Tae
hey, találkozunk ma?

Jungkook
persze, mikor?

Tae
egy óra múlva?

Jungkook
oké

Az ágyból kiszállva a szekrényem felé vettem az irányt. Talán megpróbálhatnám lenyűgözni őt...
Mi a fenét képzelek? Ő heteró, semmi esélyem nem lenne.
Ettől függetlenül még normálisan akarok kinézni, hisz mégse akarok szarul festeni előtte. Felvettem egy fekete pólót szaggatott farmerral. A pólót belegyűrtem a nadrágomba és ezt egy sapival egészítettem ki.

A fürdőbe menve megmostam fogaimat, majd szinte pont miután végeztem, meghallottam a csengőt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A fürdőbe menve megmostam fogaimat, majd szinte pont miután végeztem, meghallottam a csengőt. Odasiettem, hogy ajtót nyithassak Taenak, aki eléggé szexin... akarom mondani jól nézett ki.

"Szia Tae" mondom mosolyogva, miközben szélesebbre tárva az ajtót engedem be őt.

"Szia Kookie" mosolyog rám ő is.

"Szóval, mit szeretnél csinálni?" kérdezem.

"Nézhetnénk valami filmet" ajánlja fel.

"Persze. Hozok rágcsát, addig kapcsold be a Netflixet." mondom, és utamat a konyha felé veszem.

Mikor a konyhába értem elővettem a chipset és mandulával, mivel maradi vagyok és szeretem a nassolnivalókat. Emellett kivettem a már előhűtött teát. Amikor sikerült mindent összeszednem visszamentem a nappaliba, hogy lássam Taet, hogyan áll a film előkészítésével.

"Oké, van chipsem, mandulám és Omija teám is"

"Nos, tudtad, hogy jövök" nevet fel Taehyung.

"Yep" kuncogok fel én is.

Elkezdtük nézni a filmet, de az őszintét megvallva nem tudtam arra koncentrálni. Túl zavarban voltam a mellettem lévő helyes sráctól, akit történetesen Kim Taehyungnak hívnak.
Miért és hogyan lehet ilyen tökéletes?

oneshot | taekook ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora