51. - írj rám

708 67 11
                                    

30/12
Kellemes olvasást! ❤️ - smut (talán, nemtom)

taehyung pov

Ügyelve arra, hogy ne látszódjon az arcom állítom be a kamerát a tökéletes szögben. Mielőtt elindulna az élő bejelentkezésem, a gardróbomba lépve veszem le szürke melegítőnadrágomat, s fehér pólóm helyére egy türkiz selyem ing kerül. A szobába visszalépve ülök le az ágyra, majd egy mély levegő vétele után végre elindítom a videót. Pillanatok alatt több ezren gyűlnek ide, amit mosolyogva figyelek, hiszen ez azt jelenti, hogy ma is sok pénzt fogok kapni.

Egy egyetemista srác vagyok, s hiába vállaltam munkát egy híres kávézóban, abból nem tudom eltartani magam úgy, hogy életben maradjak, legyen tető a fejem fölött és a tanulmányaimat is előre segítsem. Mikor a szüleim megtudták, hogy titokban felcseréltem az egyetemi jelentkezésem sorrendjét, így az orvosi helyett a művészeti kar állt a legelső helyen, azonnal megvontak tőlem minden támogatást. Az egyetlen szerencsém az volt, hogy addigra már megvették ezt a kis lakást a belvárosban nekem, közel az egyetemhez. Viszont a további anyagai dolgokban eszük ágában sem volt segíteni, így az érettségi vizsgáim után rögtön felköltöztem már a fővárosba, s az elmúlt három évben nem is beszéltem velük. Az első néhány hét iszonyatosan telt, akkor meg munkám sem volt, így a lakásom használatát elnapolva költöztem kollégiumba, mivel annak nem voltak hatalmas költségei. Azonban miután feléltem az összes megtakarításomat, muszáj voltam munkát találni. Akkor vettek fel az egyetemtől nem messze elhelyezkedő kávézóba, ahol rögtön jóba lettem a másik ott dolgozó sráccal. Részmunkaidős lettem, ami egyáltalán nem fizetett jól, de egy darabig kihúzott a rosszból és ezért is hálás voltam már. Jiminnel, a másik pincérrel, minden bajomat megosztottam, s ő volt az aki ajánlotta nekem ezt a "munkát".

Először irtóztam az ötlettől, hogy én camboy legyek, már csak azért is, mivel soha senkivel nem kerültem eddigi életemben intimebb kapcsolatba és ebből kifolyólag elég tapasztalatlan voltam. Újdonsült barátom elmesélte, hogy ő is ezt csinálta majdnem egy évig, s bár az elején döcögősen indult be neki, utána már volt, hogy egy órás élő videó alatt több százezret begyűjtött, amiből utána boldogan éldegélt a rendes állása mellett. Az első ilyen videót pontosan ma két évvel ezelőtt indítottam el, és szerintem nem kell mondanom, hogy mennyire ideges voltam. Hiába élek egyedül és nem jön ide soha senki, a legnagyobb félelmem az volt, hogy valaki rám nyit vagy meghall, miközben a kamera előtt kényeztetem magam. Mára viszont már egészen jól belejöttem ebbe az egészbe, s minden szégyenérzet nélkül indítom el hetente akár többször is a pár perces, akár órás live videókat.

- Na sziasztok - köszönök boldogan, közben már kezemet végvezetve mellkasomon. - Vedd le az inget, baba - olvasok fel egy kommentet, mire csak halkan felkuncogva kezdem el csigalassúsággal kigombolni a felsőmet. A képernyő szélén rögtön megjelenik, hogy máris utalnak nekem bizonyos pénzösszegeket, pedig még valójában semmit sem csináltam. Mikor az ing utolsó gombjától is megszabadulok, lassan leejtem vállamon a selymes anyagot, majd ujjammal elkezdek mellbimbóm körül körözni. - Most az alsót is - olvasom a következő hozzászólást, mire csak felnevetve integetek ujjammal. - Ne ilyen gyorsan - sóhajtok szavaim közé, miközben kezemet bevezetve alsónadrágom alá kezdem el simogatni magamat. Arcom előtt megjelenik az egyik nézőm képe, aki szinte minden egyes videómnál itt van és a múltkor voltam elég gyors ahhoz, hogy megjegyezve felhasználónevét tudjak rákeresni profiljára a videó vége után. Borzasztó jól néz ki, s néhány képet testéről is töltött fel, ami szín izom. - Vedd le mostmár azt is, cicám - látom meg hirtelen a kommentek között az előbb emlegetett fiú hozzászólását, s szívem nagyot dobban az általa használt becenév miatt. Az egyetlen, aki így hív, legalábbis csak tőle vettem eddig észre. Megemelkedve kissé húzom le magamról az utolsó anyagot is, majd már merev tagom köré fonva ujjaimat nyögök fel hangosan. Hiába nem nyújt akkora élvezetet, muszáj vagyok valamennyire rájátszani, különben egy fillért nem kapnék. - Cica, élvezz el nekem - olvasom fel ismét a bizonyos idegen kommentjét, minek hatására pár perc múlva már hasamon és tenyeremen csillog a fehér váladék. Hangosan pihegek, miközben az emberek folyamatosan lépnek kifelé, s én egészen addig várok, míg már csak egyetlen egy néző van. Mikor ez megtörténik, azonnal lecsekkolom, hogy ki az az egy, s boldog mosollyal arcomon titulálom, hogy ő az. - Írj rám, titokzatos Jeon ! - címzem neki, majd egy másodperccel később már véget is vetek az adásnak.

Felállva az ágyról sétálok a fürdőbe, ahol rögtön a zuhany alá állva mosakodok meg. Miután kész vagyok a fürdéssel, egy törölközőt a derekamra tekerve nézek a tükörbe és gondolkozom el azon, hogy megéri-e még ezt csinálnom. Már annyi pénzt összegyűjtöttem vele, hogyha okosan osztom be, évekig előre nyugodtan éldegélhetek. Nagyot sóhajtva mosom meg fogaimat, majd a gardróbba lépve húzom magamra a nemrég levetett melegítőnadrágot a fehér pólóval együtt. Elfekve az ágyon veszem kezembe telefonomat, s azonnal feltűnik, hogy a camboy alkalmazásból a szokásos egy értesítés helyett, kettő is fogad. Az egyik nyilvánvalóan a pénzösszeg, amit ma utaltak nekem a videó közben, melyet egy elégedett mosollyal húzok oldalra, azonban a második értesítés meglep. A bizonyos, Jeon nevű idegen valóban rám írt, s én egy percet sem habozok tovább.

jeon__

miért kellett rád írnom, cica?

k_thg

meg szeretném köszönni és egyben ismerni a leglelkesebb nézőm, hiszen már az első naptól kezdve minden alkalommal ott vagy

jeon__

szemmel tartalak, nehogy valami undorító öregember kényszerítsen valamire

és persze élvezem a show-t 😏

k_thg

hahaha, talán féltesz? tudok vigyázni magamra is, jeon

és örülök, hogy tetszik a show😏

jeon__

attól még féltelek

oh, ne aggódj, nagyon élvezem minden egyes alkalommal

k_thg

ma két éve, hogy ezt csinálom

szerintem a leglelkesebb nézőm kaphat egy kis ajándékot tőlem

jeon__

mire gondolsz, cicám?

k_thg

van feleséged? férjed? párod?

jeon__

nincs senkim

szingli vagyok és 24 éves. miért?

k_thg

akkor találkozzunk és megmutatom élőben is, hogy mit tudok

itt a lakcímem: *szóval itt egy lakcím*

vegyél fel ma este 10-kor

jeon__

mindenképp ott leszek 😏



mielőtt bárki beleköt, utána olvastam amúgy és ezek az alkalmazások úgy vannak kitalálva, hogy konkrétan esélyed sincs anonymus fiókot csinálni, ha néző vagy, szóval nincs esélye itt most elrablásnak meg ilyenek. egyébként is ez csak egy fikció, nyilván nem mindegyik camboy csinál ilyet a való életben random idegenekkel, de most ez így jött ki jól.
remélem tetszett, puszi❤️

oneshot | taekook ffOnde histórias criam vida. Descubra agora