45. - tetoválás

890 77 9
                                    

30/6
Kellemes olvasást!❤️

jungkook pov

- Ennyi lett volna mára, remélem mindenkinek tetszett a videó! Sziasztok! - integetek bele a kamerába, majd előrébb dőlve állítom le a felvételt. Nagyot nyújtózva várom, hogy a kamera átküldje az összes videót a gépemre, majd mikor ez megtörténik, azonnal a laptop elé ülve kezdem el szerkeszteni a videót.

- Kész vagy? - hallom meg Taehyung hangját az ajtó másik oldaláról, mire csak kikiabálok egy igent, s ő azonnal bejön. Közelebb sétálva ül bele ölembe, közben hajamat kezdve piszkálgatni. - Miről szól most?

- Majd meglátod - puszilom meg arcát, mire csak felfújva azt nyújtja ki nyelvét. - Nem csinálsz valami vacsorát? - érdeklődök kedvesen, szinte kiskutyákat megszégyenítő nézéssel pislogva rá.

- De - egyezik bele rögtön. - Rakott tészta? - kérdezi, miközben lassan feláll rólam. Hevesen bólogatok ajánlatát hallva, hiszen imádom a Taehyung féle rakott tésztát és már régen volt szerencsém enni azt.

Az idősebb fiúval már lassan négy éve vagyunk együtt és több, mint két éve élünk egy lakásban. Sosem gondoltam volna, hogy a YouTube-nak hála fogom megtalálni a szerelmemet, viszont sikerült. Míg én már öt éve készítek videókat a feliratkozóim számára, addig Taehyung már hat éve bekerült ebbe az iparba és elég híressé váltunk az idő teltével. Több millió feliratkozóval büszkélkedhetünk mind a ketten, s minden egyes emberért iszonyat hálás vagyok, ahogy párom is. Taehyung inkább a viccesebb, lazább tartalmakért felelős, közben én elég komoly témákat boncolgatok egy-két videóban. Az egyetlen, amit nem szeretek ezzel kapcsolatban az az, hogy párom előszeretettel játszik velem bizonyos videók kedvéért. Néha elsőre rájövök a gonosz kis átverésre, viszont volt már példa, hogy majdnem egy teljes szakítás került felvételre, mikor az úgynevezett "hickey prank" került megszervezésre. Ettől függetlenül nyilván ugyanúgy szeretem őt és semmiért, pláne nem ilyen kis játékok miatt, nem hagynám el őt vagy haragudnék meg esetleg huzamosabb időre.

- El kell mennem boltba, mert kell néhány dolog a következő videómhoz - mondja Taehyung már másnap, miközben reggelizünk. - És lesz egy meglepetésem is!

- Igen? - csillannak fel szemeim, hiszen igaz elég sokszor ver át, viszont azokat sosem jelenti be előre.

- Aha, nagyon kíváncsi vagyok, mit fogsz szólni hozzá - mosolyodik el, majd miután befejeztük a reggelit, egy csókot adva el is indul. Míg nincs itthon én visszamegyek a dolgozószobánkba, ami aszerint lett kialakítva, hogy megfelelő minőségű tartalmakat tudjunk gyártani mindketten és az utána következő munkát is el tudjuk végezni.

Már lassan két óra telik el, mióta Tae elment itthonról, s éppen tárcsáznám a számát, hogy merre van ilyen sokáig, amikor meghallom a bejárati ajtó nyitódását. Odasietve veszem ki kezéből a két táskát, melyekben valószínűleg a boltban vásárolt holmik lesznek. A konyhapultra lehelyezve a szatyrokat sétálok vissza az előtérbe, de mikor megpillantom barátomat, szinte a számat is eltátom.

- Az mégis mi? - lépkedek felé nagy szemekkel, közben alkarjára mutatva, ami le van fóliázva.

- Ez a meglepetés - mosolyodik el szélesen, büszkén felém mutatva az új tetoválását.

- Tessék? - húzom el számat, szinte undorodva. Nincsen különösebb bajom a tetoválással, az emberekkel, akik úgy döntenek, hogy valamit örökre a bőrükre vésetnek, azonban én személyszerint nem kedvelem ezt és nem tudok vele azonosulni. Mindig azt gondoltam, hogy csak elrontja a bőr természetes szépségét és nemhogy magamon, de hozzám közelálló személyeken sem akartam meglátni ilyet soha. - Taehyung, tudod, hogy nem szeretem a tetoválást! Egyáltalán mi ez? - ragadom meg karját, hogy magam felé tudjam fordítani és megnézhessem az újonnan szerzett remekművet. - Jézusom - borzadok el, amint megpillantok egy halálfejes ábrát csuklója alatt.

- Nem tetszik? - biggyeszti le ajkait szomorúan.

- Taehyung, már hogy tetszene? - csattanok fel, mire csak hátrahökken. - Először is, tudod nagyon jól, hogy mennyire nem bírom ezt az egész tetkó dolgot. Másrészt, pont egy halálfej? Legalább valami jelentősséggel bíró dolgot varrattál volna magadra vagy minimum valami szebbet - magyarázom neki értetlenül.

- Bocsánat, de már régóta akartam és tudtam, hogyha elmondom, akkor úgyis lebeszélsz róla - forgatja meg szemeit, gúnyosan kiejtve szavait.

- Még jó! - felelem neki azonnal, egyetértve mondata második részével.

- Mert most mi lesz? - csattan fel ő is, szinte vérig sértve reakcióm miatt. - Kevésbé fogsz szeretni emiatt?

- Nem, dehogy - sóhajtok fel. - De megbeszélhettük volna legalább.

- Nem volt ezen mit megbeszélni - mosolyodik el győztesen, mire értetlenül pillantok rá. - Mert nem igazi.

- Mi van? - zavarodok össze egy pillanat alatt, majd hatalmasat sóhajtok, mikor kezd leesni az egész szituáció. - Most komolyan nem igazi?

- Nem - kuncog fel, levéve az átlátszó fóliát karjáról, s a polcról elvéve egy nedves törlőkendőt kezdi el dörzsölni. Pillanatokkal később szinte már csak a körvonala látszik, mire megkönnyebbülten felsóhajtok. - Nézd - mutat a fogas tetejére, ahol ott pihen egy apró kamera, két kabát között gondosan elrejtve. - Szeretlek - gügyögi nekem azonnal, mikor  észreveszi, hogy dühösen, ajkaimat összepréselve pislogok rá. Közelebb lépve nyom egy puszit számra, majd arcom két oldalára is.

- Komolyan mondom, még egy prank, és kiraklak - gügyögöm neki most én, majd orrát megpöckölve indulok el felfelé. - Utállak! - kiáltok neki vissza a lépcsőről, mikor már hallom, hogy éppen a záró, elköszönő felvételt készíti, s ennek hatására felkuncog.



—————
hatalmas pofátlanság ide visszajönni ennyi idő után, de remélem lesz olyan aki örülni fog ennek a résznek és a "visszatérésnek"🤭
először is el szeretném mondani, hogy nekem nincs semmi bajom a tetoválással, és ezzel megbántani sem akartam senkit, ha esetleg valakinek úgy jött le a részből! egyszerűen mást nem tudtunk kitalálni egy barátnőmmel!🤓
mindenképp be fogom mostmár fejezni ezt a 30 cím cuccot, amit még kb egy évvel ezelőtt elkezdtem, utána pedig valószínűleg lezárom ezt a könyvet!
de addig még sok van hátra!🥰
ha valaki olvassa még és itt van, akkor kérem vote és kommenteljen valamit, mert imádom olvasgatni!

puszi❤️❤️

oneshot | taekook ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora