41. - születésnap

1.2K 105 5
                                    

30/2
Kellemes olvasást! ❤️

- Boldog születésnapot, édesem! – kúsznak halk hangok hallójáratomba kora reggel. Bármennyire is fáradt vagyok, muszáj elmosolyodnom, hiszen ez a szerelmem hangja. Az ajakgörbületen kívül viszont más reakciót nem vagyok hajlandó mutatni, ugyanúgy csukott szemmel fekszem tovább, mígnem megérzem magamon kedvesem súlyát. – Pihenj még nyugodtan, csinálok neked addig reggelit. – mondja, majd homlokomra csókol, s hallom, ahogy elhagyja a szobát.

Most biztos sokan azt gondolják, hogy csak a mai nap ilyen különleges, de nem. Taehyung mindig ilyen figyelmes, szinte mindennaposak az ilyen kis cselekedetei és ez mindig megmelengeti szívemet. Ma van a huszonhetedik születésnapom, s egyben az első, amit már a közös házunkban ünnepelünk meg. Régóta, pontosan hat éve alkotunk egy párt, viszont csak tavaly jutottunk el oda, hogy össze is költözzünk, mivel mind a ketten fel akartuk építeni a karrierünket.

Taehyunggal még az egyetem első évében ismerkedtem meg, mind a ketten jogi karon tanultunk. Valahogy az első pillanattól kezdve megértettük egymást, s minden szabad percünket együtt töltöttük. Együtt jártunk bulizni, együtt tanultunk, együtt mentünk haza, hisz akkori lakásaink, illetve kis albérleteink, nem voltak messze egymástól. Aztán egyszer történt egy fordulat, mikor egy egyetemi partin felelsz vagy merszet játszottunk és meg kellett csókolnunk egymást. Addig a pillanatig mind a ketten heteronak vallottuk magunkat, hisz soha nem érdekeltek a fiúk - igazából még ma sem -, csak is Taehyung. Ő az egyetlen hímenmű, aki megmozgat bennem bármit is. Azután a buli után kissé eltávolodtunk egymástól, furcsa volt a helyzet, de nem bírtuk sokáig egymás nélkül. Pár hónappal később pedig ez a tündérbogár szerelmet vallott nekem az első randevúnkon, s azóta szakadatlanul egy párt alkotunk.

- Fent vagy, nyuszi? – hallom meg gondolataim főszereplőjének hangját, s a mosoly azonnal visszakerül arcomra. Hihetetlen mennyire szerelmes vagyok belé még most is.

- Fent bizony. – szólalok meg a mai nap folyamán először, majd nagyot ásítva ülök fel, hátamat a párnák közé döntve. – A kedvencem? – csillannak fel szemeim, mikor meglátom a baconra sütött tükörtojást pirítóssal, zöldségekkel, és az elmaradhatatlan birsalmás tea illatát is megérzem.

- Mi más, szülinapos? – teszi ölembe a tálcát, majd mellém ülve nyom egy puszit ajkaimra. – Egyél.

- Te is egyél belőle, ez nagyon sok. – mondom neki, majd vágva egy falatot tartom felé a villát. Miután bekapja, magamnak is vágok, s az egész reggel ilyen kellemes hangulatban telik el.

Elfogyasztjuk a reggelit, majd az alagsorba lesétálva ülünk be a medencénkbe, hogy kicsit ki tudjunk kapcsolni. Taehyunggal két éve alapítottuk meg, mára már Szöul leghíresebb ügyvédirodáját, ezért teljes kényelem bizonyul nekünk a házunkban. A legjobb az egészben, hogy miénk az egész, ezért megtehetjük azt, hogy ma nem megyünk be dolgozni. A munka megvár.

- Na, mit szeretnél ma csinálni? – ül az ölembe Taehyung nyakamat átkarolva.

- Pihenni veled, szeretkezni és... ja, igazából ennyi a tervem mára. – kuncogok fel, majd mikor meglátom a kis piros árnyalatot szerelmem arcán, szinte elolvadok. – Nem igaz, hogy ennyi év után is zavarba tudlak hozni azzal, hogy dugni akarok.

- Jeon már sokszor kértem, hogy ne hívd így. – mondja morcosan, lebiggyesztett ajkakkal a kis édes, mire én felkuncogok. Utálja ezt a kifejezést, csak is a szeretkezés szó létezik számára, ha az ágyban való hancúrozásról beszélek.

- Elnézést kérek, hercegem. – vigyorodok el szélesen, kezeimet fenekére vezetve, lágyan megmarkolva fürdőnadrágján keresztül.

- A medencében már régen csináltuk. – mozdítja meg csípőjét, mire ajkaimba harapva hajtom hátra fejem, de ő ezt csak pimaszul kihasználva csókol nyakamra.

- Nem lenne kényelmesebb az ágyunkban? – túrok hátulról hajába, majd én is megdöntve fejét hajolok puha bőréhez és szerintem már évek óta nem tettem azt, amire most készülök. Végignyalva selymes bőrét mélyesztem bele kissé fogaimat, majd ajkaimmal pióca módjára rátapadva szívom meg az érzékeny felületet, s Taehyung erre azonnal hangosan felnyög, ami az üvegfalaknak hála, tökéletesen visszahangzik az egész helyiségben és ez csak még jobban felizgat.

- Ha ott akarsz szeretkezni, akkor viszont induljunk meg most, mert felrobbanok. – szólal meg pár perc múlva párom, mire csak fejemet megrázva kuncogok fel halkan, és kezeimet nadrágja széléhez csúsztatva kezdem lefelé tolni.

- Jó lesz a medence is.

Egy perc erejéig kiszállítom ölemből, hogy aztán mind a kettőnk nadrágja a medence peremén végezze. Közelebb húzva magamhoz csókolom meg, tenyereimmel oldalát és derekát is cirógatva közben. Érzem, ahogy megborzong, s ezért egyre hevesebben kezdem csókolni, nyakára és vállára is letérve. Újabb szívásfoltokat hagyok bőrén, hisz elfelejtettem már, milyen érzés, mikor s kis foltok is mutatják, hogy az enyém. Csakis az enyém. Elkezd a lépcső felé tolni, s nem értem miért teszi ezt. Minden értelmet nyer, amikor lenyom a középső lépcsőfokra, hogy derekam már kint legyen a vízből. Megtámaszkodom hátam mögött, majd élvezem a showt, ahogy Taehyung végigcsókolja felsőtestem, s megállapodik legnemesebbik részemnél, hogy utána ajkai közé véve tudja a legnagyobb élvezetet nyújtani nekem. Ezek után ölembe mászva csókol meg, majd kezével megsimítva péniszemet irányítja bejáratához, de én ekkor derekánál fogva megálljt parancsolok.

- Tágítás? – kérdezem értetlenül.

- Tegnap dugtunk Jungkook, hadd tegyem már magamba. – csattan fel lihegve, mire elmosolyodom, majd elkezdem egyik kezemmel férfiasságát simogatni, hogy a kezdeti fájdalmakról eltereljem figyelmét.

Lassan rám ereszti magát, s pár pillanattal később már heves mozgásba is kezd, a víz pedig csak hullámzik körülöttünk. Taehyung izzadt, vizes teste a világ legizgatóbb látványa, pláne ha mindeközben a farkamon pattog a kis drága.

- El fogok menni, bébi. – mondom neki, mire hevesebb mozgásba kezd, néha rám is szorítva izmaival, s én is gyorsabban kezdem neki verni.

- Gyerünk. – súgja ajkaimra, és mintha tényleg csak erre vártam volna, azonnal testébe robbanok, nem sokkal később pedig ő is tenyerembe engedi élvezetének cseppjeit.

- Szeretlek. – mondom neki őszintén, szemébe nézve, mire hajamat kezdi el piszkálgatni, kedvesen elmosolyodva.

- Én is szeretlek. – puszilja meg orrom hegyét. – Boldog születésnapot.

oneshot | taekook ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora