2/1✅
Kellemes olvasást!❤️Unottan nézek ki az autó ablakán, miközben egy újabb vadász találkozóra tartok a szüleimmel. Édesapám évek óta hivatásos vadász, s szabadidejében boldogan űzi hobbiként. Ennek hála egy teljesen körbe kerültünk, új barátokra tettünk szert. Nagyon sok ilyen összejövetel van manapság, ami igazából csak annyiból áll, hogy összeül néhány család egy vacsora erejére, s míg a családfők megvitatják az idei év legszerencsésebb lövését, mi csendben iszogatunk és próbáljuk elfoglalni magunkat. Legnagyobb örömömre ebben az egész társaságban van egy nagyjából velem egyidős srác, akivel egész jól kijövök, de ő ma sajnos nem jön, így fogalmam sincsen egyelőre, hogy mit fogok magammal kezdeni órák hosszára. Ahogy telefonomon nézegetem az ismerőseim messenger történeteit, megakad a szemem egy tipikus „mersz válaszolni tizenöt kérdésre?". Utálom az ilyeneket, sose értettem a jelentőségét, viszont most annyira unatkozom, hogy rászántam magam erre. Lescreeneltem az illető által kitett képet, majd megosztottam a napomba. Kikapcsolom a mobilnetem, majd fülesem bedugva döntöm fejem az üvegnek egészen míg meg nem érkezünk a házba.
- Szia Taehyung – fog velem kezet Minho, a vadőr, apa úgynevezett főnöke. Övé ez a társaság, nála kell bejelentkezni, ha valaki ki akar menni a területére, s bár apukám az ő jobb keze, mégis Minho hyung szava a szent és ezt mindenki tiszteletben tartja. Az ő felesége egy gyönyörű nő, de nekik sajnos még kisgyerekük van, aki bár igazán édes, nem sok mindent tudok vele kezdeni húsz éves fejjel.
A vacsora a szokásos jó hangulatban telik, mindenki feloldódva beszélget, bár én csak annyit hallok ki ebből az egészből, hogy szarvas, disznó és puska, ami drága. Szülőm mindig is szerette volna, ha én is nyomdokaiba lépek, s elvégzem a vadász vizsgát, de nem igazán vonz ez. Persze néha elkísérem őt, s bár élvezem olyankor, mégsem érzem azt, hogy tudnám ezt csinálni egész életemben. Márpedig, ha már bő összegeket kifizetek, hogy elkezdjem, akkor elég kellemetlen, ha hónapok után be is fejezem. Mára már beletörődött, hogy egy szem fiából nem lesz vadász, de néha még bepróbálkozik, bár örül ő annak is, ha lemegyek vele a területére szétnézni, sétálni egyet.
A desszert után a pohár boromat magamhoz véve sétálok ki a teraszra, majd egy cigire rágyújtva veszem elő telefonom, s nagyon meglepődöm. Nagyjából harminc, ha nem több ember válaszolt a történetemre, hogy ő szívesen megválaszolja a tizenöt kérdést, így egy embernek elküldöm, majd a többinek csak továbbítom. Barátaim persze elámultak, hogy én milyen okból osztottam ezt meg, de letudtam egy egyszerű „vadász vacsi" válasszal. Minden világos lett számukra, s utána ők is elkérték a kérdéseket. Mikor sorba kapom már meg a válaszokat megakad a szemem egy Jeon Jungkook nevezetű srácon, akit eddig még csak hallásból ismertem. Nem is értem, miért írt nekem, ha nem ismerjük egymást. Ezekből a kérdésekre talán háromra tud így választ adni, ha nem kevesebbre. Megnyitom az üzenetét, majd fel is kuncogok, hisz egyikre sem válaszolt konkrétan.
Jeon Jungkook
Nem igazán ismerlek még,
de ezen szívesen változtatnék.
Kapok rá egy esélyt?Szemöldökömet felhúzva olvasom el újra és újra az üzenetet, majd elnyomva cigarettámat gondolkozom el. Jungkook két évvel idősebb nálam, s ugyanarra az egyetemre járunk. Ennek ellenére nem volt eddig sok közünk egymáshoz, hisz míg ő a délutánjait inkább a sportpályán töltötte egy focilabda mellett, én a könyvtárban ültem egy bögre teával, s olvastam valami romantikus badarságot. A folyosón többször is felfigyeltem rá, mivel iszonyat helyes srác, s döglenek utána a lányok – amúgy a fiúk is –, de őt egyik sem érdekli. Az egyetemi évek alatt sosem volt még kapcsolata, bár bulikban gyakran megfordul, oda sem a dugás miatt jár. Emellett sportol, s a tanulmányi átlaga is jó, ezért is néznek fel rá olyan sokan, köztük én is.
Kim Taehyung
Megleptél amúgy,
de persze.
Mindenkinek jár egy esély, nem?Válaszolom neki, majd a teraszon levő kis hintaszékben helyet foglalva kezdek el beszélgetni Jungkookkal, egész este.
————
Hamarosan érkezik a második része!
Ez amúgy egy true story, de a való életben a befejezés sajnos nem lesz ilyen boldog.
Remélem tetszett nektek!❤️puszi a pocitokra💚
VOCÊ ESTÁ LENDO
oneshot | taekook ff
FanficEbben a könyvben, Taekook one/twoshotokat olvashattok. Lesznek benne saját oneshotok is, viszont fordítás is feltűnhet majd! Mindig happy endes részek, ha esetleg szomorú, azt az elején jelzem! Kéréseket szívesen fogadok! - yaoi!! - trágár kifeje...