40. - internet barátok

1.1K 108 5
                                    

-30/1-

A távolság borzalmas dolog, pláne ha attól a személytől vagy távol, akit mindennél jobban szeretsz. Folyamatosan azon gondolkozol, vajon most hol van, hogy van, kivel van, mit csinál. Hiszen ezek a barátságok, kapcsolatok a bizalmon alapulnak. Bármikor füllenthet az egyik fél, ha esetleg nem mer vagy csak szimplán nem szeretne megosztani valamit társával. Mondhatja, hogy jól van, miközben a sokadik zsebkendőt koszolja össze. De mondhatja azt is, hogy otthon van hajnal egy órakor, csak hogy megnyugtassa barátját, miközben kint kóvályog az utcán, egyedül, a sötétben. Ezért is a legfontosabb a bizalom, amit csak idővel lehet elnyerni. A távkapcsolatokba általában nem azzal fog megbízni valaki a másikban, hogy megosztja legféltettebb, legbizalmasabb titkait, hanem, hogy őszintén beszél vele, s tényleg mindenről az igazságot mondja, még akkor is, ha az néha fájdalmat tud okozni.

Taehyung is Jungkook nemrég óta ismerik egymást. Pár hónappal ezelőtt vette fel snapchaten a fiatalabbik a másikat, de csak a véletlen folytán, hisz feldobta a quick add részlegben. Talán, ha akkor nem lép be a snapchat fiókjába vagy csak nem pörgeti végig a javasolt embereket, ma teljesen más lenne az életük. Mindenképp nyugodtabb, pláne Jeongguk számára.

Miután az alkalmazás szerint barátok lettek, másnap már rögtön képeket kezdtek küldeni egymásnak. Először csak a tipikus, fekete kép rajta egy S betűvel, aztán bitmojikat is használatba vettek, s pár nap elteltével már arcukról, jelenlegi időtöltésükről. Nagyjából csak egy hét múlva kezdtek el írásban is kommunikálni egymással, de mivel mind a két srác nyitott természetű volt, ez egy percig sem okozott gondot. Legalábbis akkor még nem.

Taetae

hallod szivi

Jungkook

na mondd, édes

Taetae

találkozni kellene

nem gondolod?

S ez volt az a pillanat, mikor Jeongguk elméjét ellepte a tanácstalanság. Ő lett volna a világ legboldogabb embere, ha találkozhatott volna végre-valahára élete legfontosabb személyével. De még nem állt készen. Korainak érezte, pláne a tisztázatlan érzései miatt. Egy jó barátját tárcsázta rögtön, hogy elmondhassa a fejleményeket.

Eunwoo teljesen össze volt zavarodva. Legjobb barátja teljes mértékben megváltozott az elmúlt pár hónapban, s nem tudta ezt hova tenni. Az elejétől kezdve tudatában van annak, hogy Jeon megismerkedett valami sráccal snapchaten, de az, hogy ennyire megbabonázta őt ez a valaki, hihetetlen volt számára. Jungkooknak az elmúlt hetekben több és súlyosabb hangulatingadozása volt, mint amennyi a terhes nőknek szokott lenni a kilenc hónap alatt. Hol nevetve, boldogságtól kicsattanva hívta fel őt, hol sírva, saját nyálában fulladozva. Eunwooban megfogalmazódott az, hogy barátja talán gyengéd érzelmeket táplál a fiú iránt, de ezt nem meri neki említeni. Egyszer megtette, s akkor teljesen padlóra vágta őt. Jungkook szomorú lett, de egyben csalódott is. Mióta Eunwoo említette neki ezt a szerelem dolgot, nem megy ki a fejéből, s egyre inkább gondolja úgy, hogy igaza van. De ő retteg. Fél attól, hogy ezzel mindent elronthat. Teljes meggyőződése arról, hogy Taehyung nem érez iránta így, hisz nagyon sokszor beszélt neki lányokról és nem egyszer említette azt is, hogy hetero. Taehyung még azt sem tudja, hogy barátja biszexuális, bár ezt ő maga sem. Hiszen ezt sem meri bevallani magának.

- De Eunwoo, most mit csináljak? - kérdi Jungkook, szinte már szenvedve, miközben az ágyán fetreng.

- Már mondtam, Jeon. - sóhajt hatalmasat a kérdezett. - Írj neki vissza, hogy okés és találkozzatok.

- Hát Eunwoo, hatalmas segítség vagy, mondhatom. - horkant fel, de az említett csak némán felkuncog. Szerencse, hogy csak telefonálnak, hisz ha Jungkook meglátta volna őt nevetni a nyomorán, lehet meg is haragszik. Ilyen állapotban mindenre képes a fiatal.

- Most mitől félsz? Nem azt mondtam, hogy vallj neki szerelmet, csak hogy találkozzatok. Lehet az egész csak egy hülye képzelgés és ha már ott leszel vele, nem fogsz rá másképp gondolni, csak mint egy nagyon jó haverra. - vezeti le elméletet Eunwoo, ami nem is hangzik hülyeségnek.

Jungkook ezen is nagyon sokat törte már a fejét. Talán az egész csak egy kis fellángolás, hisz interneten keresztül beszélnek, kizárólag írásban. Ha ott lesznek szemtől szembe, csak nem fogják bébinek, s édesnek nevezni egymást. Ha pedig mégis, akkor kiderül, hogy Taehyung sem hetero teljesen és ez Jungkooknak egyáltalán nem lenne baj.

Jungkook

már azt hittem

sose javaslod ezt

MIKOR

HOL

KI MEGY KIHEZ

Taetae

ah, bébi nyugalom

majd megbeszéljük a részleteket

de két hét múlva utazok

családdal ._.

Busanba

Jungkook

remélem te nálam fogsz aludni

Taetae

veled fogok aludni.

- Írtam neki. - mondja Jungkook kínkeservesen.

- És? - kérdez vissza izgatottan Eunwoo.

- Majd később hívlak és mesélek, de azt hiszem két hét múlva találkozom vele.

oneshot | taekook ffWhere stories live. Discover now