Bölüm 21

253 46 23
                                    

~Michael Ortega - Broken Hearts🎶

Hüzün dolu bakışların gözlerime saplanırken,
içinde ki cayır cayır yanan ateşi görememişim meğer,
her ne kadar şuan kendimi sana adamış olduğumu söylesem de,

geç kaldım...

Ellerimin arasında duran günlük, yavaşça kayıp giderken boş bakan gözlerimi kafamın içinde sesini yankılatan saate çevirdim.

Saat 03.15

Tik

Tak

Tik

Tak...

Gece'nin bir yarısı bana veda bile etmeden gittiği zaman dilimindeydim.

Ağlamak istiyordum.

Ağlayamıyordum...

Bağırmak istiyordum.

Bağıramıyordum...

Ölmek istiyordum.

Ölemiyordum...

Sanki kendimi dibi gözükmeyen bir kuyunun içine atılmış gibi hissediyordum.

Oturduğum koltuktan ayağa kalkarak ellerimi saçlarıma geçirdim, burnumun direğindeki sızı yüreğimi yakarken elimle daha çok saçlarımı çekmeye başladım.

Öyle çekiyordum ki, saçlarımın köklerinin bağlanmış olan deriden tek tek ayrıldığını hissedebiliyordum.

"Ben senin çığlıklarını duyamadım Bahar" aşırı derecede kısık sesle bunları sayıklarken bir anda elimi saçımdan çekerek odadan çıkıp dış kapıya koştum, oradan da çıkınca önümde duran Deniz kıyısına doğru çıplak ayaklarımla deli gibi koşmaya başladım.

Yine koşuyordum, tıpkı ambulanstaki Baharın arkasından koştuğum gibi...

Denize yaklaşırken gözlerim buğulanmaya başlamıştı, tam kıyıya yaklaşacaktım ki ayağıma geçen halatla dizlerimin üstüne düşerek yere kapaklandım.

Ellerimi yerden çekerken altımdaki eşofmanın yırtılmış olduğunu ve kanların sızıntı şeklinde aktığını gördüm.

Umursamadan gözlerimi Denize çevirirken etrafımda kimsenin olmadığını fark ettim.

İşte tam şuan içimdeki tüm haykırışları ortaya serme vaktiydi.

"Bahaaarr!"

Ağzımdan yüksek sesli çığlık çıkarken ellerimle kulaklarımı kapattım, sesimdeki basınç o kadar fazlaydı ki sanki kulaklarım ve boğazım patlayacakmış gibiydi.

Sanki beni duyup gelecekmiş gibi tekrar tekrar bağırmaya devam ettim.

Onun adını söylerken gözlerimden akan yaşlar hızlanmaya devam ederek diz kapağımdaki yaralara damlıyordu.

"Bahaaaarr!!"

Derin bir nefes aldıktan sonra bir kere daha,

"Bahaaaarrrr!!!"

Ağlayışlarım hıçkırıklarıma karışırken bir anda patlamaya yüz tutmuş ses tellerimi kısarak titrek bir sesle sayıkladım.

"B-bu O-olamaz!"

Ellerimi saçlarıma yerleştirerek tekrar çekmeye başladım.

"B-bunu yapmış olamaz!"

Aklım almıyordu.

ÖLÜM TAAHHÜD'Ü |Wattys2020|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin