Bölüm 38

162 30 83
                                    

~Suicide Note - (Free) Xxxtentacion sad🎶

Kaybettiğin birini özlemek,
en insancıl duygudur.
Mazi aklına gelir, beraber geçirdiğin zamanlar...
Sonra kendine kızarsın neden üzdüm onu, neden kırdım kalbini diye.

Belki biraz da ağlarsın, üzülürsün onun için yapacağın bir şey olmadığına, biraz daha ağlarsın, belki kalkıp mezarına gidersin, belki bir fatiha okursun...

E~K

2 Hafta sonra;

Çeşit çeşit halüsinasyon ve rüyalarla bu odada iki hafta geçirmiştim, tuvalet ve yemek haricinde yaptığım başka bir şey yoktu.

Ayaz benimle fazla konuşmuyor, zaten genelde evde durmuyordu sürekli dışarı çıkıyordu.

Üst üste gelen onca şeye rağmen ara sıra ağlama krizlerine girmekten başka bir şey yapamıyordum.

Derinliklerimde saklı olan yalnızlık şuan gün yüzüne çıkmıştı.

Yapayalnızdım...

Yalnızlığın verdiği o hissi azaltmak amacıyla bugün mezarlığa gitmek istiyordum.
Baharın yanına...

Ancak bunu nasıl yapacağıma dair bir fikrim yoktu, taa ki kapının açılıp Azra'nın içeri girmesine kadar.

Gözlerimi boş duvardan çekerek ona diktiğimde kızıl saçları ve kahverengi gözleriyle bana baktığını fark edince yatakta oturur pozisyona geldim.

"İki haftadır burada oturuyorsun, sıkılmadın mı?" dediğinde tek kaşımı kaldırarak 'Ciddi misin?' bakışı attım.

"Sence?"

Azra dudak büzerek başını salladığında "Evet, benim sorduğum da soru muydu şimdi" diyince onu umursamadan bakışlarımı duvara  çevirdim.

Tepsiyle yanıma gelince ona bakmadan konuştum. "Canım istemiyor, düşündüğün için sağol" daha fazla yalnız kalmak istiyordum.

Azra derin nefes aldıktan sonra vererek "Bak ne yapalım biliyor musun?" diyince bakışlarımı ona çevirdim.

"Gel alışverişe çıkalım, hem hava da almış olacaksın."

Bana hiç cazip gelmeyen bu fikir, bir anda aklıma gelen şeyle gülümsememi sağlamıştı.

Heyecanlı bir şekilde görünmeye çalışarak "Oha tabiki de olur en azından biraz kendime gelebilirim" dediğimde Azra önce şaşırmıştı daha sonra hızla toparlanarak suratına yerleştirdiği gülümsemeyle kelimelerini yolladı.

"Bak o zaman şöyle yapıyoruz, Ayazla Mithat evde yok zaten, onlar gelene kadar gizlice gidip gelelim."

Başımı olumlu anlamda sallayarak onu onaylandığımda "Tamam o hâlde hadi hızlıca hazırlan" diyerek arkasını dönüp çıkmıştı.

Azra gerçekten düşünceli bir kızdı, dıştan bakılınca oldukça sert ve soğuk gözükebilirdi fakat içinde yumuşacık bir kalp taşıyordu.

Yataktan kalkıp dolaptan çıkardığım siyah pantolon ve bordo rengindeki hafif açık yakalı tişörtü üstüme geçirdiğimde aynaya bakarken boyattığım saçın diplerinin geldiğini fark ettim.

Oldukça tuhaf duruyordu ancak uğraşamayacaktım.

Havalar ısındığından dolayı ince giyinmeye özen gösterdim.
Suratıma makyaj yapmaya üşendiğimden direk saçlarımı at kuyruğu yaparak el çantamı alıp salona geçmiştim.

ÖLÜM TAAHHÜD'Ü |Wattys2020|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin