JIN POV

Cum poti sa scapi de unele amintiri ce sunt inca vii sau pe care incerci sa le ingropi din toate puterile? Cum poti sa apesi butonul de reset si sa iti actualizezi sau sa iti dai un update sufletului? Oare chiar e atat de usor sa treci peste, ah formula magica, „ Jin, treci peste!" e ceea ce ma enerveaza la culme. De saptamani intregi aud aceaste cuvinte, care parca imi sunt straine. Niciodata nu am inteles de ce apropiatii iti spun cu atat de mare usurinta „treci peste", dar sunt sigur ca indiferent de orice formula ar utilza sa imi spuna sa trec peste, niciodata nu va depinde de ei, deoarece ei nu au simtit ce am simtit eu, nu au trecut prin ceea ce am trecut eu, iar cel mai important nu au iubit cum am iubit eu, de fapt iubesc, pentru ca inca o iubesc pe DJ. As minti daca as spune ca sentimentele mele au scazut in intensitate, dar ele sunt cele care ma imping de la spate sa o caut, sa nu renunt la ea, chiar daca m-a ranit, respectiv despartirea de ea ma raneste in fiecare zi, doar ca durerea a inceput sa nu se ma simta atat de tare ca in acea seara cand a plecat. Trebuia sa alerg dupa ea cand a iesit pe acea usa, trebuia sa o intorc din drum, trebuiasa caut o solutie nu sa o jignesc.

Dupa o despartire incerci sa eviti toate locurile si lucrurile ce iti aduc aminte de partenerul tau. Spre exemplu, daca urmareati un serial impreuna, in primele zile nici melodia de inceput nu o suporti, este stadiul de negare si neacceptare, dar si cel mai urat si deprimat stadiu. Nu vrei sa iesi din casa, din camera, daca se poate vrei sa prinzi radacini in pat si sa lasi timpul sa treaca, pentru ca timpul e medicamentul cel mai bun intr-o despartire. Nu esti cea mai buna versiune a ta si aici vor incerca prietenii tai sa te convinga sa iesi, sa te simti bine, sa te descoperi pe tine, cu alte cuvinte, exista viata si dupa o relatie esuata, tu doar trebuie sa accepti varianta „treci peste", dar stim cu toti ca acceptam aceea varianta doar la suprafata, pentru ca undeva in interiorul nostru, inca avem intiparite toate acele amintiri si sentimente la fel de intense, si fara sa vrei te trezesti plimbandu-te prin aceleasi locuri pe care le-ati frecventat impreuna, doar ca de data aceasta singur.

Asa sunt si eu, ma plimb de unul singur in unul din singure locuri unde pot sta linistit fara sa fiu acostat de fani. Tinuta obligatorie cu sapca neagra, masca ce imi acoperea jumatatea inferioara a fetei si ochelari de soare, sunt intotdeauna obligatorii daca doresc sa ies din casa. Cu toate turnee si comeback-ul ce se apropie, hairstylistii au luat-o razna si au decis sa imi vopseasca parul brunet, fara sa se mai straduiasca sa il tunda. O noua abordare, un nou stil, o noua perioada, asta au spus ei, dar stim cu toti ca in acest loc, poate infatisarea mea e schimbata, dar amintiriile sunt la fel de neschimbate.
Acum ceva timp am fost intr-o sera care avea cele mai superbe flori din tara si nu numai. Toate florile nu si-au pierdut nicio petala, iar frunzele copaciilor au ramas la fel de verzi, parca au fost prinsi intr-un univers paralele, in care eu si DJ inca eram un cuplu. Inaintez cu pasi grabiti la parterul salii si ma indrept spre singurul loc in care a mai ramas ceva din relatia noastra. Era inceputul primaverii in Seul si relatia noastra era din ce in ce mai frumoasa, nimeni nu preconiza ceea ce urma sa se intample la finalul verii aceluiasi an...

„Te iubesc" ii soptesc pentru a nu stiu cata oara astazi iubitei mele frumoase.

„Si eu" spune smechera si se departeaza de mine cativa pasi, dar imi duc bratul dupa umerii sai si o trag din nou spre mine. Aceasta se straduia sa faca cat mai multe poze si eu incercam sa ii fac ei cat mai multe poze, fara sa isi dea seama, stiind cat de mult uraste sa i se faca poze.

„Si tu ce?"o intreb si aceasta ofteaza, trezindu-mi astfel o stare de amuzament.

„Si eu te iubesc", spune aceasta lasandu-se pagubasa si isi da jos masca pentru cateva secunde. „Ai de gand sa fii atat de lipicios toata intalnirea?" ma intreaba indepartandu-mi bratul.

„Mhm, zic nevinovat si aceasta isi da ochii peste cap. O sa stau lipit de tine mai ceva ca mierea", zic iar DJ da dezaprobator din cap.

„Inceteaza", zice scurt si isi retuseaza sapca de baseball. Merge cativa metri dupa se opreste in fata unui copac ce avea agatat mii de biletele de diferite culori si forme. Ma uit la afisul ce era pus langa copac si zambesc.

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum