XLI

12 1 6
                                    

DJ POV

Cand RM mi-a spus ca nicio sectie de politie nu a reusit sa il prinda pe Kwon pe baza marturiilor propriilor lor agenti infiltrati in reteaua sa, ne-am gandit ca intr-o confruntare directa niciodata nu am avea castig de cauza, asa ca singura solutie de care dispunem e cuvantul lui Kwon impotriva cuvantului sau. Stati sa fac mai multa lumina ca sa intelegeti. De aproape trei saptamani ne pregatim pentru misiunea aceasta, mai exact avem ore si ore de inregistrari din biroul lui Kwon cum isi pregateste acest mare transport ale carui plan l-am facut cand inca eram in echipa. Microfonul a fost pus exact unde acesta nu s-ar fi gandit vreodata, si anume in ultimul trofeu castigat de baieti, mai bine zis intr-o replica a trofeului. Problema e ca transferul inregistrarilor se face doar prin retea de distanta mica si aici intervine rolul meu.

- Nu uita ca tot ce trebuie sa faci e sa copiezi fisierele de pe calculatorul lui Kwon pe stick si sa te conectezi la microfonul din premiu pentru a salva inregistrarile, imi spune Duk Shik prin casca.

- Stiu, am nevoie sa-mi spui daca toata lumea a plecat din restaurant? il intreb in timp ce stateam ascunsa in spatele unei masini la doar cativa metri de reustaurant.

Ziua de duminica este sfanta pentru Kwon cand vine vorba de afaceri si cum astazi e programat transportul cu mogulul chinez si faptul ca a pastrat acelasi plan creat de mine, ar trebui sa imi dea suficient timp la dispozitie sa iau ce am nevoie si dupa sa le trimit drept probe la politie. Sper doar ca Mark si Becky sa isi indeplineasca si ei partea lor din plan, ca sa avem pe langa hartogarie si inregistrari, niste dovezi palpabile cum ar fi drogurile.

- E liber, Kwon si bodyguarzi lui au plecat de cateva minute bune, mai lasa-ma cateva secunde pana cand dezactivez alarmele, spune aceasta si aud cum loveste agresiv tastatura laptopului. Sper ca Jimin a avut dreptate si si-au pastrat toate codurile!

- Stai linsitit, nu le-au schimbat, zic eu si o iau prin curtea din spate, unde astept in fata usii de serviciu. Ei bine, ai reusit?  il intreb si astept confirmarea lui cu mana pe usa, fara sa imi treaca prin minte sa incerc codul de intrare.

- Incearca si o sa vedem, ma incurajeaza si trag retinuta de usa care spre surprinderea mea nu porneste nici o alarma ca este deschisa din exterior fara niciun cod.

- Esti un geniu, ii spun si intru in restaurant prin bucatarie. Ma uit in stanga si dreapta in caz ca cineva se mai plimba prin restaurant, dupa la camerele de supraveghere si ii fac cu mana lui Duk Shik.

- Jimin e, te rog eu nu te mai prostii si treci la treaba, ma atentioneaza si imi las capul in podea sa nu vada ca imi dau ochii peste cap. Nu-ti ma da ochii peste cap si fugi in biroul lui Kwon! spune si grabesc pasul spre biroul lui Kwon.

Traversez holul grijulie, asigurandu-ma ca nu e cine sa imi faca o surpriza si ajung la biroul lui Kwon. Intru si merg tintit spre calculatorul lui, rugandu-ma in interiorul meu sa nu aiba o parola. Respir usurata cand vad ca era pe modul repaus si il dezactivez, dar sunt uimita pentru cateva secunde ca cineva ca el, marele traficant de droguri ale idolilor nu are parola la calculator.

- Te crezi mare si tare, dar nu ai nicio parola, nu? zic si imi scot din rucsac USB conectandu-l la unitatea centrala de sub birou dupa ma uit in monitor sa vad daca s-a realizat conexiunea. Vad premiul castigat de baieti si imi reamintesc instructiunile de la RM cum sa activez Bluetooth-ul, sa transfer inregistrarile pe laptop si dupa pe USB. Realizez conexiunea intre laptop si inregistrari, dar cum sunt prea multe viteza de transfer e destul de mica.

- Duk Shik, chestia asta dureaza prea mult, zic cand vad ca monitorul arata 30%. Dupa ce fisiere a zis Jimin sa ma uit prin calculator? il intreb incercand sa ascund panica.

- Dupa ceva tabele excel care aratau transporturile lui Kwon in ultimii 2 ani, el le-a alcatuit. Cred ca sunt sub numele oraselor in care au avut loc tranzactiile, imi spune si incep sa iau la intamplare fisiere in speranta ca voi gasi dosarele specific. Arunc o privire si zambesc satisfacuta cand vad ca inregistrarile s-au transferat cu succes pe USB. Gasesc dosare cu numele Seul, Gwangju, Daegu, Ulsan, Busan, Gimpo si o multime de altele si doar dau trimitere catre USB, dar din nou cum sunt o multime viteza de transfer nu e deloc in favoarea mea.

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum