JIN POV
"Romania"? Si acum sunt uimit ca Kwon a ales aceasta tara pentru afacerile lui. Cand a spus ca o singura tara din Europa i-a trecut testul nu ma asteptam ca aceasta tarisoara mica, de care putina lume stie, sa treaca testul. Ca prin minune BTS a primit sansa la o vacanta de cateva zile si socant din toate tarile am ales Romania! Pana si vocea mea interioara e sarcastica. Tot drumul pana in Romania ca sa indeplinim pretentiile unui asociat al lui Kwon. Din cate am inteles politia europeana e pe urmele lui Kwon si daca isi vrea afacerea sa ramana ascunsa, acest asociat din Romania i-a impus o singura dorinta : sa trimitem 2 fete in Coreea de Sud, sa le facem idoli in agentia noastra, cu alte cuvinte sa avem grija de ele, cat timp lucrurile se aseaza in Europa si Kwon impreuna cu acest asociat fac piste false pentru politie. Si cine sa fie mesagerul lui Kwon in toata aceasta distractie decat eu, Kim Seok Jin?
Planul era simplu, cineva, anonim binenteles, a descoperit contul fetelor de Youtube unde erau diverse filmulete cu cover-urile lor. Cei din agentia noastra au ramas impresionati si uite asa s-au gandit sa incercam sa la avem ca trainee in compania Big Hit, toate aceste lucruri potrivindu-se, din nou neintentionat, cu vacanta noastra in capitala Romaniei. Cat de ciudat, nu?
- Ma bucur ca in sfarsit ne cunoastem, spune politicos tanarul din fata mea. Trebuie sa fie o treaba foarte importanta de Kwon v-a trimis personal...
- Sa lasam titlurile pentru ca suntem de aceeasi varsta si situatia devine doar mai stanjenitoare, ii zic si acesta respira usurat. Eu sunt...
- Kim Seok Jin, ma intrerupe acesta. Esti un idol dintr-o formatie coreeana, BTS, binenteles ziua, ca noapte stim cu toti ca nu te tii doar de concerte, zambeste cu subinteles.
- Nu credeam ca esti fanul trupei? il intreb si acesta se aseaza pe scaunul de la biroul sau. Ma apropiu de biroul dezordonat, plin de fel de fel hartii, dar doar un colt imi atrage atentia, unul ordonat unde era o rama cu o fotografie. Ma intind dupa ea, dar acesta ma loveste peste degete si ia rama in mainile sale.
-Nu sunt, imi raspunde uitandu-se la rama. Planul a ramas la fel, nu? ma intreaba si tine strans de rama.
- Sigur, il asigur pe Mark, agentia mea a primit toate informatiile despre fete si au fost incantati, probabil vor debuta, dar asta doar daca vor semna contractul.
- Vor fi in siguranta? ma intreaba si isi intoarce privirea la poza. Vezi tu, tin enorm de mult la ambele fete, dar una dintre ele e precum sora mea si am nevoie sa stiu ca vei avea grija de ea!
- Nu ma ocup cu babysitting-ul unor pustoaice de 19 ani! ii zic scurt si ma asez la birou. Uite, Mark, sunt fete talentate si se vor descurca in Seul, nu trebuie sa iti faci griji!
- Pentru ea imi fac griji! Stiu de ce e in stare Kwon, dar in acelasi timp trebuie sa plece cat mai rapid din Romania! Politia europeana a inceput sa investigheze reteaua lui Kwon si nu va dura mult pana cand va ajunge in Romania!
- Si crezi ca daca o trimiti in Seul va avea imunitate? il intreb curios. O trimiti sa devina un idol, adica va deveni persoana publica, o vei expune la mai multe riscuri, oamenii ii vor cerceta trecutul! zic incercand sa il readuc la realitate si acesta imi intinde rama din mana lui. Ma uit la fotografie si il vad pe el impreuna cu doua fete.
Nimic special la cea din dreapta lui, o tunsoare bob cu un breton destul de uratel si ochelari grosi, vor fi nevoie de multe operatii sa arate ca un idol, dar cea din stanga lui, bruneta cu parul lung si forme, chiar pare atragatoare. In filmuletul trimis „anonim" companiei erau o blonda si o bruneta, ambele atragatoare, niciuna nu avea o tunsoare bob sau ochelari sau 10 kg in plus. Sigur doar cea bruneta trebuie protejata de a aparut in filmulet.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...