!!! Atentie acest capitol prezinta scene ce sugereaza violul si violenta domestica. Daca nu sunteti comozi citind despre aceste lucruri, v-as ruga sa sariti peste acest flashback. Multumesc anticipat!!!
DJ POV
Ora:19.48, cu o seara inainte plecarii din vila BTS.- Ti-e dor vreodata de viata ta din Romania? ma intreaba Jung Kook si imi scutur tigara de cateva ori. Imi las capul intr-o parte si incerc sa imi gasesc raspunsul potrivit.
- Depinde, spun si acesta ma priveste interesat. Daca e vorba de mancare atunci evident ca da, daca e vorba de altceva, nu, zic scurt si acesta trage un fum.
- Ma refeream la familia ta, desteapto! spune si imi impinge capul cu doua degete. La parintii tai, la Mark, stii la ce ma refer ...
- Familia mea nu mai e de mult in Romania, zic si imi arunc tigara pe jos iritata. Nu am pastrat legatura cu ei de cand am absolvit liceul si de atunci Mark a cam devenit familia mea! spun si cu varful pantofului sting tigara.
- Stii ca nu trebuie sa iei atitudinea asta de dura cu mine, spune si ma prinde de batul stang mangaindu-l de cateva ori. Mana sa urca usor si imi odihnesc capul in palma sa priviindu-l pentru cateva secunde.
- Stiu, dar asta e adevarul, spun si imi ridic capul din palma sa. Mark m-a luat la el in apartament cand am fugit de acasa, m-a invatat tot ce stiu si eu te-am invatat pe tine toate smecheriile cum sa nu se observe ca ai fumat cine stie ce prostii, spun si ma aplec dupa sticla de suc cu aroma de rodie si ananas.
- Exact, doamna profesoara, spun si mai trage un fum din tigara, dupa expira lent fumul in directia mea. I-ai spus lui Jin ca te-ai reapucat? ma intreaba si imi maresc ochii la intrebarea sa.
- Nu si nici nu am de gand, spun si imi incrucisez bratele la piept. Si in plus nu sunt singura care are secrete in ultima perioada, zic cu jumate de gura. Se intoarce la orele astea tarzii, primeste telefoane dubioase sa nu mai zic ca vine mai mult ametit decat treaz ca a doua zi sa o ia de la capat, asa ca de ce sa il impovarez cu faptul ca de mai bine de o luna fumez pe ascuns cu tine! spun sarcastica si ma sprijin de perete.
- DJ, ne pregatim pentru un comeback total diferit de ce am avut pana acum, cu toti suntem stresati, e debutul nostru in strainatate! spune acesta entuziasmat si gesticuleaza cu tigara.
- Nu faptul ca urmeaza sa aveti un turneul in State l-a transformat intr-un monstru! spun nervoasa si imi trec mainile prin par, suficient cat sa mi se ridice maneca tricoului. Observ privirea fixa a lui Jung Kook asupra bratului meu drept si imi duc mana stanga sa il acopere.
Jung Kook isi arunca tigara pe jos si se apropie de mine. Imi indeparteaza mana bland si imi intoarce bratul in asa fel incat sa vada mai bine.
- Nu imi spune ca asta ti-a facut-o el? ma intreaba si strang din buze. DJ, ce e cu vanataia asta? ma intreaba si imi ridica maneca tricoului pana la umar vazand ca se intinde destul de mult.
- Am cazut... saptamana trecuta ... pe scari... la agentie! spun dintr-o rasuflare si ii indepartez mana. Sunt impiedicata, stii asta! zic si imi trag maneca inapoi. Wow cat e ceasul, in curand ar trebui sa se intoarca Jin de la parintii lui, spun si ma distantez de Jung Kook, dar acesta are alte planuri si ma prinde de incheietura mainii drepte si ma lipeste din nou de perete.
- DJ, te mai intreb inca o data, te-a lovit Jin? ma intreaba si isi pune mainile de-o parte si de alta a capului meu.
- A fost un accident, eu chiar am cazut pe scari, pe bratul drept, vorbesc serios Jung Kook, spun si acesta ma priveste dezamagit. Apreciez ceea ce incerci sa faci, dar aici nu e Jin personajul negativ, ci eu sunt! ii spun si aceasta ma priveste nedumerit. In ziua cand am cazut ne-am certat pentru o stupizenie, el dorea sa ma duca acasa si am mai vrut sa mai stau sa repet si urmatorul lucuru pe care mi-l amintesc e ca am alunecat si cel mai probabil am cazut! Jin a fost cel mai panicat, m-a dus in brate pana in sala de repetitii si a stat langa mine pana cand am mi-am revenit.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...