DJ POV
Urc panta cu greu si cand ajung in dreptul lui Mark imi trag respiratia de cateva ori. I-am spus ca vreau sa fac singura o mica oprire pana cand ne intalnim cu asa- zisa "Bestie". Nu credeam ca se va prelungi atat de mult din cauza strainului bagacios si a povestii sale de dragoste.
- Ti-am spus ca ii place punctualitatea, ma cearta Mark si zambesc vag. Nu inteleg ce te-a apucat sa vizitezi sere inainte de o intalnire cu unul dintre cei mai periculosi oameni ai Seulului! continua de data aceasta pe un ton mai ridicat si imi dau ochii peste cap.
- Am ajuns, ok, spun si imi indrept spatele. Mergem sau il mai facem sa astepte? il intreb si privesc mai bine restaurantul din fata mea.
Restaurantul nu pare din exterior deloc sediul unuia dintre cele mai periculoase carteluri de droguri din Coreea de Sud. Pare un restaurant unde iti petreci finalul de saptamana alaturi de familia ta sau esti acel sef care isi invita intregul departament la o masa la finalul unei zile grele de munca. Trebuie sa zic ca nici prin cap nu iti trece ca acolo sunt treburi dubioase. Intram inauntru si suntem intampinati de tipa de la receptie, o satena de-a dreptul superba, cu un corp bine proportionat si o figura foarte placuta ochiilor.
- Mark, spune ea si flutura din gene. Chiar am fost placut surprinsa cand seful a spus ca te asteapta pe tine si pe invitata ta, spun cu jumatate de gura cand ma vede in spatele lui Mark.
- Soo Young, si mie imi pare bine sa te revad, spune Mark si imi dau seama de falsitatea tonului sau, stiind ca tipa din fata lui, chiar nu e genul sau, indiferent de plasticitatea ei. Kwon e in spate? o intreaba si aceasta scutura din cap de cateva.
- Ce ai facut lunile astea? il intreaba fata pe Mark si isi incolaceste mainile in jurul batului sau stang. Cei doi o iau in fata mea si incep sa ma simt in plus, asta pana cand in spatele meu apar doua matahale de oameni si brusc sa fiu in plus nu mai suna atat de rau. Ajungem la ce pare a fi o gradina unde ne oprim iar tipa de la rezervari se intoarce cu fata spre mine, scanandu-ma din cap pana in picioare.
- Incearca sa nu il enervezi, spune pe un ton pitigaiat si ii da drumul lui Mark. E reticent cand vine vorba de oameni noi, spune si ne indica sa intram in sera.
- Cine falsa asta? il intreb pe Mark cand aud zgomotul usii metalice inchizandu-se in spatele nostru.
- Una din iubitele lui Kwon, spune Mark si imi arata palma sa stanga. Cred ca e numarul 4 sau 5, spune ganditor si incepem sa radem.
Toata linistea din sera era acompaniata de acordurile muzicii clasice. Nimic de aici nu pare a fii ce constituie materia prima pentru droguri sau alte chestii murdare, par a fi doar flori. Pasim pe cararea pe care o aveam inainte si ma opresc cu mult in spatele lui Mark cand zaresc o silueta masculina in dreptul unui tufis de trandafiri salbatici.
- Banuiesc ca el e Bestia, ce cliseic asa-i? spun pentru mine si il privesc mai atent.
Acesta examnia trandafirii, dar se opreste cand ii simte prezenta lui Mark si se intoarce in directia noastra, lasandu-ma astfel sa ii vad trasaturile bine conturate ale fetei. Barbatul avea parul negru ca abanosul si ochii de un caprui extrem de inchis aproape negri. Trunchiul ii era imbratisat de o camasa de matase neagra, iar intreaga tinuta exprima bun gust si calitate extrem de scumpa.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...