XXXIII

7 2 0
                                    

DJ pov

- Inchin in cinstea voastra, ALPHA! spune Kwon bine dispus cu un pahar de sampanie in mana dreapta. Datorita schemei voastre,  JYP  nu a avut alte oferte mai bune si s-a intors la noi cu coada intre picioare!

- Si merita toate astea stiind ca nu am avem nicio onoare? ii intreb pe toti din incapere. Lamuriti-ma, stiu ca suntem din echipe diferite, dar sa-i turnam la politie incalca orice cod de onoare! zic raspicat si pun zgomotos paharul de sampanie pe masa.

- Esti invidioasa ca nu ti-a venit tie ideea, recunoaste, zice RM de pe canapea si doar ma uit surprinsa la el. Uite, incearca el sa spuna, dar il intrerup fara sa ma gandesc de doua ori.

- Uite ce ?! De cand m-am alaturat echipei ai atitudinea aceasta ostila si rece fata de mine iar eu nu ti-am gresit cu nimic!

- Nu mi-ai gresit cu nimic? repeta RM putin jignit. DJ, esti incredibila, de-a dreptul incredibila ... spune si se ridica de pe canapea. Poate ca pe Jin ai reusit sa il pacalesti, de fapt ce spun eu aici, poate ai reusit sa ii pacalesti pe toti cu atitudinea ta ca iti pare rau, dar pe mine in niciun caz! spune pe un ton ridicat si paraseste incaperea trantind usa dupa el, aproape daramandu-l pe Jin care isi facuse aparitia dupa sedinta sa cu Jennie.

- Ce a fost asta? ne intreaba Jin si doar ridic mainile in aer. Stai sa reformulez, DJ, ce ai facut de data asta? ma intreaba de data asta doar pe mine si imi dau ochii peste cap.

- DJ nu a facut nimic gresit, il lamureste Jung Kook si isi intinde mana inspre mine. Nam Joon trece prin crizele lui existentiale ca lider, spune si imi prinde mana jucandu-se cu degetele mele, toate gesturile fiind urmarite de privirea atenta a lui Jin.

- Cred ca poate si DJ sa vorbeasca, nu crezi, Jung Kook? il intreaba si ma departez de  el considerabil. Deci ce s-a intamplat? ma intreaba din nou si explodez.

- Nam Joon a avut grija ca cei de la Monsta X sau cel putin cativa membri sa fie prinsi de politie, stai a spus politiei ca urma sa se organizeze o cursa ilegala si uite asa Shownu si Jooheon stau la racorica in seara asta! Doar pentru ca nu am acceptat ca am pierdut tranzactia cu JYP! zic si iau o gura mare de aer.

- Si nu vad problema aici, imi spune el si ma uit uimita. Adica am recuperat intelelgerea cu JYP, am devenit din nou idolii cu cea mai mare vanzare.

- Faptul ca nu stim sa pierdem sau ca nu suntem cinstiti crezi ca este o reclama buna pentru noi?il intreb si ma intorc privindu-i pe toti.

- La ultima verificare, am pierdut misiunea din cauza ta, spune Hoseok si isi duce paharul la gura. Stim ca hyung a dat indiciul final doar ca Shownu sa nu te raneasca mai tare, deci si prin urmare,  ei au fost cei care nu au jucat corect de la inceput ! continua si ia o gura de sampanie.

- Si in loc sa imi spuneti de ce nu ati dus la bun sfarsit misiunea ce ati facut? ne intreaba Kwon pe mine si Jin. V-ati ascuns ca niste lasi si ma opresc aici, pentru ca nu vreti sa auda intreaga echipa de ce biroul lui Jimin arata cum arata, nu? ne intreaba si il privesc surprinsa cum a aflat ce s-a intamplat.

- Am dus-o la Mark pentru ca Shownu i-a facut o rana destul de urata, incepe Jin sa spuna si privirea lui Kwon nu devine mai calduroasa.

- Inainte ai avut tu grija de ea, dupa ai dus-o la Mark sau ce l putin asta mi-au spus oamenii mei, il corecteaza si imi las privirea in pamant. Daca cumva va mai prind ca va mai apuca caldurile intr-o misiune o sa am grija sa stati separat mult timp si bine, ne avertizeaza si doresc sa ma apropiu de el sa ii raspund, dar Jin ma trage de cot sa stau in loc.

- Hyung, ne-am distrat doar, stii bine ca asa fac ca sa scap de stresul unei misiuni, adauga Jin si imi mut privirea asupra sa. Il privesc inmarmurita si imi las bratele sa cada pe langa corp. Inima mea nu mai avea sa se franga inca o data la auzul cuvintelor sale.

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum