DJ POV
Sunt trezita de voci si tavi care se ciocneau ce veneau din bucatarie ceea ce inseamna ca Baek Hee oficial a intrat in spiritul pregatirilor, cel putin cand vine vorba de mancare. Ma intind dupa ceasul de pe noptiera si vad ca micul meu somn de dupa-amiaza s-a extins pana la ora 16. Imi intind bratele deasupra capului si imi mijesc ochii pentru am cauta ochelarii. Cat timp stau in casa, ochelarii mei de vedere au castigat teritoriu fata de lentile. Ii zaresc pe birou si ma ridic lenesa din pat. Pe jumatate adormita ies din camera mea spre sursa zgomotului si picioarele imi intepenesc in podea cand vad ca Baek Hee nu era singura in bucatarie.
- Hey, ne-ar prinde bine niste ajutor, spune aceasta cand ma vede in campul ei vizual.
- Noua? spun nedumerita si fac ochii mari cand Jin paseste in sufragerie cu mai multe sacose de cumparaturi. Brusc doar tricoul larg si o pereche de boxeri nu e cea mai buna alegere de stat in casa sau faptul ca sunt suficient de sigura ca tricou este murdar cu salsa de la miercurea de mancare mexicana. Banuiesc ca de asta sunt stanjenita nu de la convorbirea noastra telefonica mult prea incinsa de aseara.
- Buna, spune acesta fara sa ma priveasca si ii duce lui Baek Hee sacosele. Cei doi incep sa scoata alimentele si sa le aseze pe masa si in frigider.
- Jin, ai uitat de pasta de ton? il intreaba Becky si acesta isi scoate telefonul pentru a verifica probabil lista trimisa de ea.
- Nu e nicio pasta de ton pe lista, se justifica el si ii arata telefonul. Pot sa ma intorc la magazin, doar ca va dura destul de mult tinand cont ca magazinele de cartier sunt inchise duminica la ora asta.
- Cum se presupune ca voi face bruschetele cu pasta de ton daca nu am pasta! spune Baek Hee dezamagita si isi lasa capul in maini.
- Nu le faci, zic scurt si ma tolanesc pe canapea. Cei doi se uita urat la mine si imi dau ochii peste cap.
- Ti-am zis, ma intorc la magazin, spune Jin si il imit in capul meu cu o voce pitigaiata.
- Lasa, ma duc pentru ca poate sunt mai rapida si nu ma vor asalta fanii, zice aceasta si mut indiferenta canalele. Ce-ar fi sa faceti desertul daca tot sunteti ambii aici? ne intreaba Baek Hee si se pune inaintea TV-ului blocandu-mi vizionarea unui episod special de weekend al emisiunii "Knowing Brothers".
- E ok din partea mea, spune Jin si ma uit la Baek Hee cu subinteles daca a facut asta intentionat sau nu.
- Ce desert trebuie sa facem? o intreb, dar aceasta era deja in hol schimbandu-se. Ma ridic de pe canapea si merg in directia lui Jin. Acesta incepea sa scoata din frigider ingredientele.
- Cred ca un tort cu crema de vanilie si fructe de padure, spune acesta si se uita in telefon, dupa imi arata reteta. Incerc sa citesc, dar vad o notificare de la un mesaj de-al lui Jennie si ma trezesc la realitate.
- Ai primit un mesaj, zic eu si incep sa caut cantarul prin sertare. Daca e urgent poti sa pleci, e un tort care l-am facut de o gramada de ori cu Lola in Romania, zic scurt si iau boluri de diferite dimensiuni, plus ustensile de amestecat.
- I-am promis lui Baek Hee ca o voi ajuta, spune acesta si doar ma concentrez la deschiderea unei pungi de faina.
- Iti multumesc inca o data pentru tot, spune Becky grabita si isi pune caciula pe cap.
- Nu ai pentru ce, strig eu si aceasta vine inapoi in sufragerie cu cizmele de ploaie in maini.
- Vorbeam cu Jin, spune aceasta si o imit, fapt ce-l amuza pe Jin. Sigur va descurcati? ne intreaba si vine spre masa noastra incaltata cu o singura cizma.
- Sigur, spune Jin si incepe sa o impinga din sufragerie.
- Nu uitati lumea o sa vina pe la 18.00 iar Mark o sa vina mai devreme, dar in principal sper sa ajung eu mai rapid sa am cel putin aperitivul gata! striga si aud usa inchizandu-se semn ca Jin a evacuat-o.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...