DJ POV
- DJ, de ce sufrageria ta arata ca o florarie ambulanta? ma intreaba acesta incercand sa isi croiasca drum printre unele buchete ce erau asezate pe podea din lipsa de spatiu pe mese.
- M-ai crede daca ti-as spune ca partenerii de afaceri ai lui Kwon mi-au trimis atatea buchete de flori? o intreb la randul meu din pragul camerei mele si aceasta isi ridica spranceana stanga, neinghitindu-mi astfel povestea.
- Sunt de la Kim Seok Jin, spune Mark dintr-un foc, cu gura plina savurand ce a fost cadoul de ieri, si anume macarons cu aroma de fructul pasiunii.
- Pe bune?! spune aceasta uimita si se mai uita inca o data in jurul ei. Ce l-a apucat? ma intreaba razand si imi dau ochii peste cap.
- As vrea si eu sa stiu, spun si oftez. Inchid usa camerei mele si ii indic lui Baek Hee bucataria, o cana de ceai fiind exact ce am nevoie in acest moment.
- Poate daca ai vorbi cu el in loc sa il eviti ai stii, vine Mark dupa noi precum un catelus ascultator si isi trage scaunul de la masa. Se aseaza si priveste dezamagit cutia goala de prajituri. Dezlipeste biletelul de pe ea si il pune pe teancul celor ce au venit cu buchetele de flori. Baek Hee observa biletele colorate si incepe sa le citeasca, ascunzandu-si amuzamentul pana cand il citeste pe cel de ieri.
- " Trandafirii sunt rosii, violetele albastre, am gustat din acestea la patiserie si mi-am amintit de gustul buzelor tale" . Tremur din corpul, mai mult dezgustata la cat de siropos e biletelul, iar Mark si Baek Hee nu se pot opri din ras.
- Wow, cineva chiar e determinat sa te castige inapoi, spune aceasta printre rasete si aproape imi vars apa din cana.
- Mai degraba sa ii provoace diabet sau obezitate, adauga Mark la fel de amuzat si oftez ca cei mai buni prieteni ai mei s-au aliat impotriva mea. Ca tot veni vorba de dulciuri, nu cumva trebuia sa apara astazi alt buchet cu alt desert? ma intreaba nevinovat si imi ridic umerii nestiutoare.
- De cat timp se intampla asta? ma intreaba Baek Hee si nu apuc sa ii raspund ca soneria noastra isi face simtita prezenta prin sunetul ei strident.
- De cand a fost emisiunea cu Hee-chul, spun si merg la usa de la intrare. Ii zambet stanjenita barbatului de la livrari, ca ne revedem pentru a 5-a oara saptamana aceasta si imi inmaneaza buchetul de irisi de un puternic indigo de data aceasta. Cu mana libera iau cutia de carton de la vesnica patiserie si o asez deasupra floriilor, cu grija, fara sa o strivesc.
- Chiar va place, domnisoaro, spune barbatul si imi inmaneaza fisa sa semnez primirea livrarii. Maine la aceasi ora? ma intreaba si isi inclina usor capul, luandu-si ramas bun.
Inchid usa dupa el cu varful piciorul stang si merg rusinata in sufragerie, Mark si Baek Hee privindu-ma din pragul bucatariei.
- Imi place ca nu ramane in pana de idei la flori, spune Baek-Hee si ma ajuta cu florile. Cauta cu privirea o vaza libera si realizeaza ca situatia a scapat cu adevarat de sub control. Merge la o vaza unde era un buchet cu bujori roz pali si il indeasa si pe cel cu irisi, sa ii tina companie de suferinta.
- Nici cu deserturile se pare, spun cand deschid cutia si vad un ecler umput din abundenta cu frisca si glazura de vanilie deasupra. Iau biletul si il scutur usor pentru a indeparta frisca ce a ajuns din nefericire pe unul din coltul hartiei lila.
- Ce scrie? ma intreaba Mark cand vede ca nu imi deslipesc ochii de pe bilet, cel mai probabil mintea mea intrand intr-un scurt circuit din cauza cuvintelor asternute pe acea bucata de hartie.
- " Stiu ca am gresit la emisiune, dar pana data viitoare cand ne revedem iti trimit ceva care sa iti aminteasca de mine. Incearca sa nu te ineci, stiu ca iti place sa fie crema din belsug" citesc si fac o pauza dupa. Chiar trebuie sa inceteze! spun si imi caut cu privirea telefonul pe masa. Nu il gasesc, asa ca ma mut in sufragerie unde era umbrit de un buchet de trandafiri albi cu margini visinii specifici florariei lui Myung-Soo.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...