XXIII

16 4 18
                                    

DJ POV

- Jennie, ce surpriza! spun eu cu jumatate de gura si ma dau robotic de langa usa sa ii fac loc sa intre. Imi inmaneaza buchetul si punga de cadou, dupa intra si face o pirueta pentru a putea inspecta mai bine. Cand il zareste pe Jin, alearga la el si il saruta pe obraz. Acesta se trage la contactul cu buzelor ei si o priveste la fel de nedumerit ca si mine.

- Ce cauti aici? o intreaba Jin deloc romantic si acesta isi pune mainile in sold.

- RM m-a invitat, spune scurt si isi da jos jacheta aruncand-o la intamplare pe canapea. Ne-am intalnit dimineata sa inregistram o piesa pentru viitorul meu album solo si mi-a spus ca ii organizati un fel de petrecere surpriza lui J-Hope. Nu stiu cum de nu mi-ai spus? il intreaba pe acesta si zambeste caracteristic ei.

- Da, Jin, cum de nu i-ai spus? il intreaba  Mark ironic si imi ia florile si sticla de vin. Mai degraba s-a bagat ca musca in lapte autoinvitandu-se, imi spune cand ajunge in dreptul meu si ma abtin sa nu rad.

- M-am gandit ca poate e invitatie plus one si cum eu si Jin suntem un cuplu, accentueaza aceasta cuvantul cuplu si simt usor cum imi urca tensiunea, am zis de ce sa nu il sarbatorim pe J-Hope, toti, impreuna, nu? zice si ii prinde antebratul lui Jin cu ambele maini.

- Cu cat suntem mai multi, cu atat mai bine, nu, Jin? il intreb la randul meu si merg in bucatarie sa imi continui tortul. Jennie daca tot ai venit ce ai zice sa ne ajuti cu decoratul sufrageriei sau preferi in bucatarie? o intreb si vad cum intreaga fata i se schimba cand vreau sa o pun la munca, la urma urmei  titlul de printesa a Big Hitului nu ii este atribuit degeaba.

- Sunt un antitalent la gatit, Jin intotdeauna imi pregateste micul dejun cand ramane peste noapte la mine, zice si ii mangaie bratul, deci cred ca o va ajut cu decoratul!

- Super, zic extraordinar de fals. Pai, eu si Mark o sa ramanem sa gatim si sunt sigura ca Becky a lasat instructiuni cum sa arate sufrageria, spun si incep sa imi vad de prajitura sau ma prefac interesata de reteta de pe telefon.

- Ma pui sa umflu baloane, DJ? ma intreaba  Jin frustrat  in timp ce Jennie sorta baloanele pe culori. Stii ca Becky m-a chemat sa gatesc, nu sa fac ghirlande din baloane sau sa pun farfurii pe masa!

- Imi pare rau, credeam ca vrei sa petreci timp cu iubita ta, zic fals cu ochii inca in telefon si o arat pe Jennie cu el. Stii cea cu care formezi cuplul cel mai ravnit din showbiz? incerc sa ii aduc aminte si acesta imi ia telefonul din mana, facandu-ma sa il privesc.

- Nu eu am chemat-o, imi spune acesta si imi dau ochii peste cap, am vrut sa imi petrec seara cu tine! Nu am nimic cu ea, nici nu inteleg de ce e aici! incearca acesta sa isi pastreze tonul soptit si imi pune telefonul pe masa.

- Nu te-ai saturat? il intreb si acesta se uita confuz la mine. Imi repeti intr-una ca e o relatie falsa, dar ea e de alta parere de te urmareste peste tot! zic si incerc sa imi mentin tonul neutru sa nu fac o scena pentru ca stiu cat de mult i-ar placea lui Jennie sa explodez. Jin, vreau sa am o seara linistita, asa ca daca crezi ca putem lucra in bucatarie fara sa ne certam, esti binevenit sa ramai, dar sunt slabe sanse din moment ce deja ne certam!

- Ma duc sa pun masa cu Jennie, dar te rog crede-ma cand iti spun ca nu imi doresc nimic cu ea, spune si imi atinge mana dreapta. Il privesc si pentru cateva secunde, vreau sa il cred, dar imi retrag rapid degetele cand aud tocurile lui Jennie alergand dintr-o parte in alta a sufrageriei minunat acum acest superb exemplar de bovina imi va zgaria si parchetul, nu numai fostul iubit!

- Nu te incrunta ca faci riduri, imi spune Mark si imi atinge fruntea cu degetul aratator. Nu am licentă sa pun botox, ma avertizează si incepe scoata din frigider mai multe tipuri de cascaval.

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum