XIII

13 3 9
                                    

DJ POV

In sfarsit a trecut si seara asta! Dupa lungi ore de stat si zambit la deschiderea clubului, intr-un final am ajuns acasa. Sunt atat de extenuata si se pare ca si Mark e la fel. Am ajuns in apartament si ambii am mers in camerele noastre, niciunul nu a scos nicio vorba . Seara a fost ce-i drept extraordinara, dar plina de surprize pentru mine, din cauza lui Kwon. Cine s-ar fi gandit ca-i va trece ideea de a-mi pune un paznic sau stai cum spune el un personal trainer care sa ma invete sa ma apar. E cat se poate de enervant si inca nu mi-am revenit de la socul ca preparatorul meu e tocmai Jin. Aveam o banuiala cand ne-am intalnit pentru prima oara in Romania, dar cine si-ar fi imaginat ca voi fi pusa in echipa lui?! Echipa din care fac parte si cei din BTS? Jimin e un hacker? Am o multime de intrebari, sunt furioasa pana la culme ca Jin m-a mintit in halul asta! Nici eu nu i-am spus anumite detalii, ok, am inteles partea asta, dar si el a omis mai multe lucruri. Nu pot sa ma gandesc ca lucrurile vor deveni roz acum ca suntem in aceeasi echipa, nu pot sa ma controlez in prezenta sa, orice intalnirea am avea el ar castiga detasat pentru ca eu, DJ, inca am aceste sentimente fata de el.

- Nu imi vine sa cred ca trebuie sa lucrez cu el! imi spun concentrata in timp ce imi scot cercei si imi dau jos rochia din matase. Ma schimb in niste pijamale mai comfortabile si incep sa ma demachiez pentru ca stiu ca acest proces va dura pe putin 30 de minute. Nu apuc sa imi dau jos machiajul ca sunt trezita la realitate de soneria telefonului meu. Il ridic de pe noptiera si vad un numar ca nu m-a apelat de mult timp. Stau o secunda si ezit. Cu degete tremurande apas ecranul si ii raspund.

- Ce vrei? il intreb scurt pe un ton defensiv si il aud oftand.

- Sa discutam! imi spune incet si ma las sa cad usor pe spate in pat. Vorbeste cu mine, DJ! ma roaga acesta si oftez eu de data aceasta.

- Nu avem ce discuta, Jin, ii spun si doar incep sa-mi masez tamplele in semn de iritare. Nu mai avem ce discuta, spun si doresc sa ii inchid, dar acesta ma opreste ca de obicei cand vreau sa renunt la el.

- Cred ca dupa seara asta avem multe de discutat, imi raspunde si doar respir greoi.

- Deja dorm, zic mintindu-l putin. Nu poate astepta inca cateva zile, il rog si il aud razand la capatul liniei

- Nu stiam ca iti place sa dormi cu lumina aprinsa, spune elglumet si doar ma ridic in capul oaselor cand il aud razand inca o data. Stiam ce iti place sa faci cu lumina stinsa si cu mine, spune aceasta si imi simt obrajii prinzand o tenta rozalie.

- Nu stiam ca ma urmaresti, ii spun si ma deplasez spre fereastra de unde ii vad masina. Ce cauti aici? il intreb pe un ton agitat ce era insotit de o crestere semnificativa a batailor inimii mele. Stai sa ghicesc, iubitica ta nu te-a satisfacut suficient si acum vii la una care te respinge? il intreb pe un ton copilaresc si ma departez de fereastra, sprijinindu-ma cu spatele de perete.

- Jennie a fost minunata, spune acesta si imi strang buzele intr-o linie dreapta. Ti-am spus, am venit sa vorbim, spune acesta plin de sine. Iti dau doua optiuni, prima: vii tu la mine sau a doua: eu urc la tine. Tu alegi! spune acesta taios si incep sa ma panichez la simplul fapt sa il am in apartament, in camera mea, in patul meu...

- Nu ai ce urca in apartamentul! ii replic nervoasa si parca ii vad ranjetul specific. Doar nu veni aici, continui incercand sa imi pastrez firea.

- Se pare ca ai ales prima optiune ... sa fii jos in 5 minute! imi spune pe un ton arogant si imi inchide telefonul in nas.

Renunt la pijamalele mele calduroase pentru o pereche de jeansi albastru deschis si un tricou alb oversize. Pe deasupra imi iau o parka bej si in picioare o pereche de bocanci industriali de aceeasi culoare ca si geaca. Ma uit in oglinda parca incurajandu-ma si  imi scutur parul.  Sterg ultima urma de ruj rosu de pe buzele mele cu degetul mare al mainii drepte contempland la ce tocmai urmeaza sa fac. Aud un claxon trezindu-ma din ganduri si fug din camera. Cobor scarile in graba si cand ajung la usa de la intrarea principala ma opresc  in dreptul pragului. Masina lui era parcata fix in fata intrarii in bloc.

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum