DJ POV
- Putem sa lasam natura relatiei noastre deoparte si sa ne concentram la misiune? il intreb incercand sa scap de remarcile si atingerile sale.
- Putem, dar stim ambii ca o sa ne gandim in continuare, sau cel putin eu chiar o sa mi te imaginez fara rochiat aia pe tine, adauga la randul lui și incepe sa rasfoiasca o carte.
- Esti incredibil, spun si incerc sa nu rad la auzul afirmatiei sale.
Ma uit in stanga si in dreapta dupa un indiciu care sa aiba legatura cu timpul, dar in biblioteca asta nu exista niciun ceas sau ceva ce ar indica timpul, un calendar de birou, ceva ... biroul, de ce nu m-am gandit la asta mai repede. Reperez biroul cu privirea si ma duc tintita la el, lasandu-l pe Jin in urma pierdut in volumele sale. Inspectez biroul cu atentie si atunci vad o clepsidra mica din metal cu diferite impletituri, ce continea un nisip de culoarea cerului. O mut dintr-o mana in alta, pana cand observ ca pe fundul clepsidrei daca o intorci e ceva scris, dar nisipul acoperea in mare parte mesajul. O intorc cu fundul in sus si o astept, de fapt imi testez rabdarea.
- Ai gasit ceva? aud glasul lui Jin si tresar cand ii simt mana pe umarul drept.
- Am gasit clepsidra aceasta si scrie ceva pe fundul ei, dar mesajul e acoperit de nisip si astept sa se scurga.
- Asa deci, spune acesta si se asterne o liniste intre noi doi. Ii evit privirea stiind ca orice as spune ar suna prostesc deoarece creierul meu decide sa isi ia vacanta de fiecare data cand trebuie sa formuleze o fraza in preajma lui Jin.
- De ce nu o spargem? ma intreaba acesta si o ia de pe birou. Nu apuc sa raspund ca vad cum clepsida face contactul cu podeaua, sticla spargandu-se si nisipul disipandu-se in dune mici. Ma aplec sa indepartez bucatile de sticla dar Jin imi inaltura mainile, incercand el sa ia fragmentul de clepsidra de care am avea nevoie.
- Te-ai putea taia, imi spune si imi indeparteaza mainile de langa mica duna de nisip. Ne mai lipseste sa te ranesti si toata misiune se duce dracului, continua pe un ton mai dur si incepe sa caute fragmentul cu inscriptie.
- Deci, ce scrie? il intreb nerabdatoare si acesta intoarce clepsidra.
- „Legată de nas cu sfoară,
Ea-n adânc goală coboară,
Iar când iese la lumină,
Atunci e cu apă plină!"
- Super, alt indiciu si mai prostesc! oftez si bat din picioare. Acesta rade ceea ce ma face sa ma enervez si mai mult. Ce e atat de amuzant?
- Nu inteleg cum te prinzi de lucruri complicate si la cele simple te impotmolesti? DJ, e vorba de o fantana! spune acesta si totul incepe sa aiba sens in capul meu.
- JYP are cumva o fantana in gradina? il intreb si acesta doar ridica din umeri.
- Putem merge in gradina sa verificam, sugereaza acesta si lasa clepsidra pe birou. Daca e un indiciu fals, o sa ne dam seama cand vom ajunge acolo, spune cand imi vede fata de ganditoare.
- Ai primit un mesaj de la baieti daca au gasit ceva? il intreb si acesta isi scoate telefonul din buzunar.
- Nimic, spune si imi arata ecranul. Uite cum facem, preia acesta initiativa, mergem in gradina, luam si aer curat si cautam fantana. E penultima proba din tot jocul lui JYP, daca am gasit indiciul la fantana e ca si castigat jocul!
- Si totusi simt ca e prea usor, zice pesimista din mine.
- Nu stii daca nu incercam, imi spune si face cativa pasi inainte mea, deci mergem? ma intreaba si ma uit nesigura la el. Putem sta aici sa facem si altceva, stii? ma intreba si un zambet strengar ii apare pe fata.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...